Ciao,
Nemá někdo nějaké zkušenosti s variátorem? Jde mi o převodovku CVT jakou mají některé auta a nebo skútry. Chtěl bych zkusit implementovat něco podobného na mou tříkolku. Variátor že skútry kolem 125kubiku je asi slabý, protože přenáší jen moment od motoru a to je max 10Nm. Trénovaný cyklista udělá 60 a více Nm. Navíc nepotřebuji spojku, takže jde vlastně jen o samotný měnič.
Nenarazili jde na netu na něco podobného?
Díky
Variator
a jak rychle bude trénovaný cyklista šlapat? aby jsi se dostal alespoň někam do pracovního rozsahu té převodovky.. nebo budeš mít nějaký primární převod, pak ten moment bude zase někde jinde..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Je jiná možnost než variátor, tedy dva stejné kola a mezi ně hřídel s pastorky z kuličkami a ta hřídel se posouvá axiálně a tím pádem se mění plynule převod. Ztráty minimální, ale je to na zubech. Jsem teď na hokeji, ale můžu pak nakreslit. To by bylo asi nejlepší reseni. Ten variátor mne napadlo z principu.
Co se týče otacek tam na klece asi 100, ideálně 60 a na nejdelším prevode má kolo tak 500ot. Takže těch 80Nm je na klíče a na kolo jde max těch cca 15Nm.
To je asi pro ten variátor z malého skútrů moc, ze...
Co se týče otacek tam na klece asi 100, ideálně 60 a na nejdelším prevode má kolo tak 500ot. Takže těch 80Nm je na klíče a na kolo jde max těch cca 15Nm.
To je asi pro ten variátor z malého skútrů moc, ze...