Miška píše: ↑11. 1. 2019, 6:51
Bylo by dobré napsat co máš všechno k dispozici - například řídící software kterým to cheš řídit atp.
Náhodou, teď jsem něco uřízla a už zase nefunguje

by se z toho jeden po....
Myslím že ho máme cely nějak blbě serizeny
Vycuc z
https://www.root.cz/texty/jak-se-spravne-ptat/
Než začnete klást otázky mailem nebo v news nebo na webovém fóru,
- zkuste najít odpověď na webu.
- zkuste najít odpověď v manuálu.
- zkuste najít odpověď ve FAQ.
- zkuste najít odpověď experimentováním.
- zkuste se zeptat zkušenějšího kamaráda.
Když se ptáte, ukažte, že jste to už zkusili – ukážete, že nejste lenoch a příživník plýtvající cizím časem. Ještě lépe: ukažte, že jste se z dosavadních snah poučili. Rádi odpovídáme těm, kteří se z odpovědí poučí.
Popište problém co nejpřesněji
- Popište příznaky problému nebo chyby co možná nejjasněji a nejpečlivěji.
- Popište prostředí, ve kterém chyba nastává
- Popište, jak jste se k chybě dostali, a jak jste se ji pokusili odhalit, isolovat a pochopit ještě předtím, než jste se zeptali.
- Pokuste se už předem zodpovědět případné doplňující otázky.
Servilita vás neomlouvá z domácích prací
Někteří z těch, kteří vědí, že by otázka neměla působit neurvale či arogantně, se uchylují k opačnému extrému – ke skuhrání. Vím, že jsem jen ubohý začátečník a loser, ale …. Tím ničemu nepomůžete. Zvláště protivné je to ve spojení s vágně položenou otázkou.
Popište příznaky problému, nikoli vlastní dohady
Když vám nikdo neodpoví, neberte si to osobně, že vám nemůžeme pomoci. Třeba to prostě nikdo neví. Neodpovědět je něco jiného než ignorovat otázku, i když zvenčí je jistě těžké to rozeznat.
(Ja urcite nebudu ten, kdo vam pomuze, ale ostatni znalejsi po precteni popisu problemu "Nejede to." si pravdepodobne rekli, ze maji jine veci na praci, problem je vas a ne jejich a podrobnosti z vas pacit nebudou.)