Co jste dneska bastlili?
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
No možná to přece jen bude EPP. http://www.mercateo.cz/p/3009-860014/EP ... 15_mm.html
Je to takové tuhé jako plystyren. Myslel jsem, že Petr chce něco jako tvrdší molitan.
Jako já to nijak nenaháním, mě ty hmoty občas choděj v balíkách, jako výstelka, třeba štverec 30x30, jenže to vyhazuju, protože bych toho měl za chvilku hromadu. Buď je to takovej bílej jakoby molitan pod lupou a tvrdej, dá se promáčknout ale drží tvar. Nebo pak taková jemnější černá hmota, vypadá to jak molitan jak kdybych ho napustil nějakým měkkým lakem. Ono se mi to tady časem objeví, na funkci to nemá vliv.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
No, to vypadá jako to co myslímReinkarnace píše: ↑14. 3. 2019, 11:46No možná to přece jen bude EPP. http://www.mercateo.cz/p/3009-860014/EP ... 15_mm.html
Je to takové tuhé jako plystyren. Myslel jsem, že Petr chce něco jako tvrdší molitan.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
expandovaná může být i pryž a jiné elastomery
tady je k tom u trošku psaní jak se to vyrábí
https://www.mmspektrum.com/clanek/vyrob ... ylenu.html
tady je k tom u trošku psaní jak se to vyrábí
https://www.mmspektrum.com/clanek/vyrob ... ylenu.html
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Ahoj, jelikoš si stavím fotovoltaickou elektrarnu, tak jsem se rozhodl že si baterii postavim sám.
Dělám takovýhle články cca500W ks
Na konci videa je cely , sestavený.
Dělám na tom už cca 6 týdnu a konečně mam nafrezováno celkově jich bude 84 ks
https://www.youtube.com/watch?v=ZXqVhyP3itQ
cenově mě to výjde cca na 120 000, pokuť bych koupil hotovou stalo by to cca 500 000 u baterie přes 50kW
Dělám takovýhle články cca500W ks
Na konci videa je cely , sestavený.
Dělám na tom už cca 6 týdnu a konečně mam nafrezováno celkově jich bude 84 ks
https://www.youtube.com/watch?v=ZXqVhyP3itQ
cenově mě to výjde cca na 120 000, pokuť bych koupil hotovou stalo by to cca 500 000 u baterie přes 50kW
tak hlavne opatrne, po kominech a kotlech uz jdou, je jen otazka casu, kdy pujdou dal http://www.ekobydleni.eu/solarni-elektr ... 100-000-kc
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Dneska jsem sice nic až tak nebastlil, ale konečně se oteplilo, tak jsem uskutečnil hlavní měření pro připravovaný výrobek. Změřil jsem hloubku a šířku tohoto splavu
abych vyrobil velmi jednoduchý sklápěcí držák (opět z běžně dostupného materiálu /AL trubek/ a spojovaného výtisky z 3D tiskárny /asi PET-G/), na který se bude připevňovat hydrodynamické zařízení, které se vždy ponoří do proudící vody (cca 70 cm od hráze a do hloubky cca 30 cm). Následně se propojí se zařízením pro změření účinnosti ponořeného zařízení. Tím může být zejména vodní turbínka, lodní šroub, vztlaková klapka, lopata pádla/vesla, nějaká hydrodynamická plocha apod. Následně se na notebooku změří účinnost ponořeného zařízení, což trvá jen chvíli (minutu, dvě) a zařízení se opět odveze domů. Až takový sklápěcí držák vyrobím, asi tak za dva týdny, tak ho ukážu. A když se pak někomu odtud stane, že taky bude potřebovat změřit účinnost svého zařízení, tak se na mě může klidně obrátit. Přece si ho nebude vyrábět pro jedno či dvě změření. A když pak bude mít takové jeho zařízení nečekaně nízkou účinnost, tak asi budu umět nakonec i najít jeho hydrodynamické nedostatky, či případně mu rovnou vymodelovat správný tvar v 3D CAD.
Naposledy upravil(a) Dynamik dne 18. 3. 2019, 4:52, celkem upraveno 1 x.
Výzkum/vývoj techniky pro dynamiku tekutin, její prototypování v 3D CAD a měření
Všechno beru až na ten lodní šroub .Jak se dá změřit v proudu nějakého jezu změna chování při změně propelerr rake ,a nebo chování vrtule s různým progressive pitched ??
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak v Cine se podobne drzaky na clanky 18650 daji zalevno nakoupit. Jsou i modularni, tak se da sestavit akumulator libovolnych tvaru a velikosti:Kvako1 píše: ↑17. 3. 2019, 7:30 Ahoj, jelikoš si stavím fotovoltaickou elektrarnu, tak jsem se rozhodl že si baterii postavim sám.
Dělám takovýhle články cca500W ks
Na konci videa je cely , sestavený.
Dělám na tom už cca 6 týdnu a konečně mam nafrezováno celkově jich bude 84 ks
https://www.youtube.com/watch?v=ZXqVhyP3itQ
cenově mě to výjde cca na 120 000, pokuť bych koupil hotovou stalo by to cca 500 000 u baterie přes 50kW
Variabilni uchyt
Pevny uchyt 2
Pevny uchyt 1
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
Jsi jen další škarohlíd a zpátečník co nedokáže docenit vycházející hvězdu nového českého genia, následníka samotného velkého Járy Cimrmana. Zamyslete sem, kdo z nás malých a průměrných by dokázal, jen na základě fotografií a bez přístupu k větrnému tunelu, vyřešit aerodynamiku supersportu nebo jen za pomoci potůčku a klacíku optimalizovat jakýkoliv hydrodynamický měnič ? Já se hluboce klaním Dynamikovu géniu a slibuji, že budu pilně sledovat jeho příspěvky, protože každý z nich je pro mě duševním balzámem.
Naposledy upravil(a) gnat dne 18. 3. 2019, 9:28, celkem upraveno 1 x.
SABLE-2015
sem říkal že jsem starej a zkostnaťelejgnat píše: ↑18. 3. 2019, 8:36Jsi jen další škarohlíd a zpátečník co nedokáže docenit vycházející hvězdu nového českého genia, následníka samotného velkého Járy Cimrmana. Zamyslete sem, kdo z nás malých a průměrných by dokázal jen na základě fotografií a bez přístupu k větrnému tunelu vyřešit aerodynamiku supersporu nebo jen za pomoci potůčku a klacíku optimalizovat jakýkoliv hydrodynamický měnič ? Já se hluboce klaním Dynamikovu géniu a slibuji, že budu pilně sledovat jeho příspěvky, protože každý z nich je pro mě duševním balzámem.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
karoserie lotusu elit, byla navrzena bez tunelu, byli to kokoti, nebo jen zkuseni a odvazni konstrukteri, ze se jim podarilo to, co dnes bez cad a tunelu dnesni vyrobci sportovnich vozu dokazi jen stezi?fmodel píše: ↑18. 3. 2019, 8:54sem říkal že jsem starej a zkostnaťelejgnat píše: ↑18. 3. 2019, 8:36Jsi jen další škarohlíd a zpátečník co nedokáže docenit vycházející hvězdu nového českého genia, následníka samotného velkého Járy Cimrmana. Zamyslete sem, kdo z nás malých a průměrných by dokázal jen na základě fotografií a bez přístupu k větrnému tunelu vyřešit aerodynamiku supersporu nebo jen za pomoci potůčku a klacíku optimalizovat jakýkoliv hydrodynamický měnič ? Já se hluboce klaním Dynamikovu géniu a slibuji, že budu pilně sledovat jeho příspěvky, protože každý z nich je pro mě duševním balzámem.
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
On ten Lotus Elite taky nebyl z dnešního pohledu žádný supersport. Dneska by si ho dala k svačině i Fabie v dehtu. A v 50. letech se takhle karoserie navrhovaly běžně.
SABLE-2015