Ako ste na tom so zákazkami? ( ide kríza)
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jak je to teda s tou ekologickou zátěží resp. spotřebou chytrého mobilu? Spočítal někdy někdo někde kolik CO2 a škodlivin spotřebuje: 1. vyrobení 2. distribuce 3. nabíjení a provoz 4. energetická náročnost mobilních sítí a internetu 5. likvidace odpadu?
Mě by zajímalo kolik by to bylo ve srovnání s množstvím CO2 a škodlivin, o které teď snížili limity pro auta. Prostě to množství co teď v limitech odstartovalo problémy u německých automobilek a dle vás to podporuje příchod krize.
Mě by zajímalo kolik by to bylo ve srovnání s množstvím CO2 a škodlivin, o které teď snížili limity pro auta. Prostě to množství co teď v limitech odstartovalo problémy u německých automobilek a dle vás to podporuje příchod krize.
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
Co asi dělají rostliny v noci...
Jinak já mám práce že nevím co dřív , a nevypadá to že by jí mělo být méně...
Jinak já mám práce že nevím co dřív , a nevypadá to že by jí mělo být méně...
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
pokud chces bojovat, nejprve musis mit nepritele, nemuzes ovcim narovinu rict, ze vyrobou telefonu se zvedly emise co2 a tak radeji zariznem auta, pac to muzem dat befelem a ty budes drzet hubu a calovat, pac kdyz jim zariznes telefony, tak si koledujes o revoluci a presne tu z obrazku vysemartasg1 píše: ↑10. 4. 2019, 8:09 Tak jak je to teda s tou ekologickou zátěží resp. spotřebou chytrého mobilu? Spočítal někdy někdo někde kolik CO2 a škodlivin spotřebuje: 1. vyrobení 2. distribuce 3. nabíjení a provoz 4. energetická náročnost mobilních sítí a internetu 5. likvidace odpadu?
Mě by zajímalo kolik by to bylo ve srovnání s množstvím CO2 a škodlivin, o které teď snížili limity pro auta. Prostě to množství co teď v limitech odstartovalo problémy u německých automobilek a dle vás to podporuje příchod krize.
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Množství potřebné energie se u většiny výrobků odráží ve výrobní ceně zařízení.martasg1 píše: ↑10. 4. 2019, 8:09 Tak jak je to teda s tou ekologickou zátěží resp. spotřebou chytrého mobilu? Spočítal někdy někdo někde kolik CO2 a škodlivin spotřebuje: 1. vyrobení 2. distribuce 3. nabíjení a provoz 4. energetická náročnost mobilních sítí a internetu 5. likvidace odpadu?
Mě by zajímalo kolik by to bylo ve srovnání s množstvím CO2 a škodlivin, o které teď snížili limity pro auta. Prostě to množství co teď v limitech odstartovalo problémy u německých automobilek a dle vás to podporuje příchod krize.
Výjimkou jsou věci umělecké a statusové, které mají umělou cenu. Dále pak výrobky obsahující nějakou vzácnou surovinu, která má také umělou cenu.
Energie pro provoz je malá, to snad u svého mobilu vidíš. Provoz infrastruktury na jednoho uživatele taky nebude energeticky až tak náročný.
Likvidace odpadu je opět cena umělá. Když si starý mobil zabetonuješ do základů své nové terasy, tak bude cena i energie nulová nebo dokonce záporná (ušetříš za štěrk).
Nejdražší na tom mobilu bude čas a energie (životní, ne fyzikální), které prodrbeš jeho používáním.
Množství energie a škodlivin které souvisí z výrobou nikoho z těch "ochranářů" vůbec nezajímají, protože to vzniká v Číně a tam na to se.ou. Likvidace zařízení je taky netankuje, protože to hodí do příslušného kontejneru a mají "splněno". Taky mne pobavilo, jak ti pomatenci zapalují kahánky na místě, kde policajti zastřelili ty lvy. Kdo asi po nich likviduje ten odpad? Tak si říkám, kdy navrhnou koně, nebo třeba medvěda do Senátu. Medvěda už chytli, třeba už jim podepsal souhlas s kandidaturou, jen aby ho zase pustili a mohl likvidovat úly a zabíjet ovce.
Když už se nám ta nová citlivá generace tak hezky otepluje, tak tu mám jeden tip pro ty, co maj málo práce, přeorientujte se z kovoobrábění na textil Je třeba přizpůsobovat se.
PS, bude to trhák!
PS, bude to trhák!
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Nejdu s proudem objednám si Boratky
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Klidně, mám 3 auta, 26 let, 24 let a 22 let, všechny legálně OK, to nejnovější je rozhodně nejnáročnější udržet v lati... Nové neplánuji, není k tomu důvod...
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 28. 5. 2011, 9:30
- Bydliště: Brno
U nas aktualne jsme prisli tento tyden o vetsi zakazku do Nemec. Pozastavena vyroba v nemecke automobilce.
Do prace nam prijali bulhara a pri frezovani na klasice vyrobil 90% zmetku. Pry u nich to bylo dobry a u nas chceme moc velkou presnost . Sef jen pokrcel rameny a rekl, ze s bulharem bude jeste velka prace.
Takze jinak sranda.
Do prace nam prijali bulhara a pri frezovani na klasice vyrobil 90% zmetku. Pry u nich to bylo dobry a u nas chceme moc velkou presnost . Sef jen pokrcel rameny a rekl, ze s bulharem bude jeste velka prace.
Takze jinak sranda.