"legalizace" stroje
Nic o tom nevím, ale připadá mi to logicky stejné, jako kdybys jezdil jako první majitel autem s euro3 a bylo to ok, ale kdybys ho někomu prodal, tak by s ním nemohl jezdit, protože nesplňuje současné požadavky euro6. Ale možná že na to opravdu existuje speciální předpis, nebo dokonce zákon.t256 píše: ↑11. 4. 2019, 6:44
Bavil jsem se s chlapem z IBP jak mam tedy uvest do provozu starsi koupeny stroj, rikal ze pokud nesplnuje soucasne predpisy tak nijak. Pokud ho mam v provozu treby 30let, nemaji s tim vicemene problem protoze se to ridi podle predpisu v dobe porizeni. Ale pokud bych ho koupil a uvadel do provozu ted, musi stroj splnovat soucasne normy a mit soucasne certifikaty, prohlaseni o shode apod.
Specialni predpis existuje jen na ty auta
Pokud mas stare auto odhlasene z provozu, taky uz ho znovu neprihlasis.
Pred casem jsem napriklad koupil halu ktera byla nejak spatne zapsana na katastru. Stavebni urad chtel novou kolaudaci, coz mj znamenalo kompletni vymenu elektroinstalace a spoustu dalsich veci podle stavajicich predpisu. Nakonec se to nejakyma pravnima klickama obeslo, ale jednoduche to rozhodne nebylo a bezny smrtelnik by to urcite nedal.
Ono je to hodne zamotane a moc jsem do toho tehdy nestoural. Hodne operovali s terminy jako nove uvadeni do provozu apod. coz je neco jineho nez kdyz pokracujes ve stavajicim stavu atd…
Pokud mas stare auto odhlasene z provozu, taky uz ho znovu neprihlasis.
Pred casem jsem napriklad koupil halu ktera byla nejak spatne zapsana na katastru. Stavebni urad chtel novou kolaudaci, coz mj znamenalo kompletni vymenu elektroinstalace a spoustu dalsich veci podle stavajicich predpisu. Nakonec se to nejakyma pravnima klickama obeslo, ale jednoduche to rozhodne nebylo a bezny smrtelnik by to urcite nedal.
Ono je to hodne zamotane a moc jsem do toho tehdy nestoural. Hodne operovali s terminy jako nove uvadeni do provozu apod. coz je neco jineho nez kdyz pokracujes ve stavajicim stavu atd…