Co jste dneska bastlili?

Odpovědět
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

18. 5. 2019, 10:49

stanik84 píše: 18. 5. 2019, 10:45 Na tý hopsalce ? :D
Jasně ,je to lepší než stará Tatramatka :D
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2263
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

18. 5. 2019, 10:51

Tak to každopádně :D
Uživatelský avatar
Pawelson
Příspěvky: 276
Registrován: 29. 4. 2009, 9:10
Kontaktovat uživatele:

19. 5. 2019, 5:36

tiborius píše: 17. 5. 2019, 7:31 Pekná práca, to isté som absolvoval pred dvoma rokmi na mojom Transite. Len nezabudnúť to potom, keď bude dobre teplo poriadne vystriekať duťináčom.Ja to každé dva roky celé vystriekam. Tá povrchová úprava plechov na dodávkach je biedna. A to čím horšie a horšie. Mercedes je na vrchole.
Ahoj, a který naopak reznou nejmíň? Mercedes opravdu hodně rezne.
tiborius
Příspěvky: 353
Registrován: 9. 8. 2018, 1:58

20. 5. 2019, 7:17

Podla mojich skúseností jediná dodávka s dobre chráneným spodkom je VW Transportér za cenu dvoch Fordov či Fiatov.Treba so pozriet na spodok novej dodávky a urobiť si obraz. Teraz dodávky sa vyrábajú max na 8 rokov. Ráta sa, ze za tento čas si firma to auto kompletne zničí čo sa motora aj karosérie týka. Ak nekvitne karoséria odíde vstrekovanie kvôli bionafte 10% repka. Ja si Transita 2002 Ešte staré vstrekovanie nie Common Rail budem držať pokiaľ sa nerozpadne a potom sám neviem.
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4861
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

20. 5. 2019, 7:26

Scout má plechování moc pěkné, mám to z něho na oct. 4mm plech a hlavně úchyty na nejpevnější místa nosníků. Ted jí už říkám pouze Panzer. Druhovýroba to chytá do uchytů pro plast a výsledkem je plech zaražený do spodku motoru. Dobré by bylo pouze dodělat chraníč chladiče paliva na boku ten je značně na ráně.
Na Transitech spíš časem přestaně těsnit pumpa už jí mám po výměně. Pokud do toho neleješ nečistou "kradenku" tak motor je věčný. Bohužel o rezavění se to řict nedá, to je doslova peklo.
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4859
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

20. 5. 2019, 7:31

Auta se vyráběj, na 4 roky jede operák, a pak se to vyhazuje pryč, takhle je to nastavený. Při těch kvantech který se chrlí z linek by byla sebevražda vyrobit auto, co by jezdilo 30 let.

Nevyjde o nic moc líp koupit auto za 0,5 mil, a za 15 let kupovat další. Když se točí na operáku pořád nový, stojí to stejně, a je to bez starosti. Jen to není "moje"
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4861
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

20. 5. 2019, 7:36

Přesně tak a pokud k tomu výrobce doplní "vymoženost " typu longlife 30tis. má jistotu, že se kšefty budou hýbat. Výrobce je spokojený, leasingovka ještě víc ta hlídá min. náklady a koncový zákazník ten nikoho nezajíma.
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4859
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

20. 5. 2019, 7:40

Chce si to prostě spočítat, jestli nebude lepší nasednout na tu první vlnu, a pojezdit to nový, a točit to a nestarat se. Ta doba, kdy si každej auto spravoval sám je pryč, s tím jak se všechno řeší přes zásuvku a dealer conect za chvilku udržet olítanou vránu bude problém.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4861
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

20. 5. 2019, 7:42

Nasedám nejčastěji na druhou vlnu poleasingových strojů a jsem spokojený :-) Auta co mají 40-60 tis. ještě považju za docela svěží :-)
P.S. U nového musím dávat za garančku 10 ročně. Dostanu tři A4 papíry úkony a přitom ve skutečnosti je to výměna opleje a "kontrola" asi stovky kravin :-(
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4859
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

20. 5. 2019, 7:45

To ještě jde, ale chce to zavčas přesednout, než tomu přireznou šroubky a je po dispozici. Třetí majitel se už koupe...
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 3291
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

20. 5. 2019, 7:49

pár klávesnic na Battenfeld unilog b2
Obrázek Obrázek Obrázek
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4859
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

20. 5. 2019, 7:57

Garančky a poplatky za servis je nutný přičíst k tý variantě "mojeauto" Já jsem teda taky zastánce mýhoauta, a všechny tak mám, ale ulítám si to všechno sám, v servise jsem nikdy nebyl, max doplnit klimu. Jenže jak to tak pozoruju přijde doba, kdy to bude i u mě aktuální. Vzít něco za 5-7 tis/měs. na operák, a jen jezdit bez starosti v novým a měnit to. Je to otázka jak se bude vyvýjet trh a jak to to bude vypadat za 5-10 let. 14 dní zpět jsem se povozil s tímhle https://www.autorevue.cz/elektricka-kia ... -az-380-km a hned bych to bral, mám kamaráda co ty elektroauta po různu testuje a když se to správně využívá, tak je to auto bez dalších provozních nákladů. Ve srovnání v jeho případě je to každej měsíc ušetřenejch 6 tis. oproti klasice na provozu + další výdaje na servis co se u elektriky nedělá (olej, brzdy, vejfuk, filtry)
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4861
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

20. 5. 2019, 8:20

Elektro ? Na rozvážení mléka či rohlíku, důchodci na hřitov, bohatá manželky na nákupy, proč ne. Dříve vozka řešil, kde nakrmí koně při delší cestě s elektro je to stejné. Ve standard autě natankuju, ujedu cca 900km, za 5 minut znova natankuju a svištím dál. Neumím si představit, jak k tomu dělám itineřář pro zdlohavé dobíjení.
Skeptické studie uvádí, že dokud se nesjednotí baterie, která vymění robot na benzínce, tak je to nesmysl a osobně s tím naprosto souhlasím. Potom by baterie byla v pronájmu a eko snílek by nemusel řešit, kde vzit na novou až po 5 letech zemře. Poslední mega průserem jsou blackouty, které se dějou v severských zemích. Uživatelé přijdou z práce a zapojí vyhladověla auta do sitě v počtech desítek tisíc a je jasné co se potom stane. Do 10 roků bude fotovoltaika povinnou součástí každé novostavby. Logiku by to mělo, kdyby slunce svítilo v noci :-( Fotovoltaila s aku je cenový nesmysl a to nemluvíme o eko zátězích na likvidace milionu starých aku a panelů. Za sebe cítím, že mimo rozvozů atd. je to jen další mega nesmysl EU. Tady to bude co soudruh to názor :-)
Carl_FM
Příspěvky: 1150
Registrován: 3. 9. 2015, 9:23

20. 5. 2019, 9:25

900km na jeden zátah teda jako řidič neujedu, dnes jsou elektromobily, co ujedou 500km, umím si představit s tím cestovat i dál, protože stejně po 300km to chce protáhnout nohy.
Co se týče recyklace fotovoltaických panelů, tak ta je jednoduchá, je to sklo a hliník. U baterek je to složitější, ale pokud by byly jednotné velikosti, tak věřím, že specializovaná firma to zvládne dobře.
Robo výměna baterek leda u náklaďáků a dodávek. V osobáku ty baterky vydrží více jak 5 let, jsou tu lidi, co si kupovali v roce 2013 Teslu a stále jezdí na původní baterky.
Největší problém v rozšíření elektro aut vidím spíše v pořizovací ceně. Prostě za cenu Fabie to nebude. Doporučuji najít si články od jistého Kubiše, kde popisuje svoje zkušenosti s Teslou.
MAS FU2A, TOS SM16A
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

20. 5. 2019, 9:34

Jo a nebo to řešení s centrálou na vleku a za to ještě karavan :lol:
Přílohy
elektro s centrálou.jpg
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět

Zpět na „výrobky a obrobky“