Akcie - předběžný zájem
Moderátor: sysel
bodejd by ten buzines nefungoval, kdyz je z velke casti placen z nasich dani, to se pak vyskakuje, jak to skvele funguje
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 9. 5. 2018, 2:26
Pokud tady Pája jede uvedený business, potom naprosto rozumím, že nám tady bude vymývat mozek do nekonečna. On by ho chef asi ani jinak nepochválil. Když budou cyklostesky neřeknu ani prd. Na chodnících jsou desítky zraněných chodců v některých případech těžce a současne řada řidičů má nočni můru, když sejmula žlutocha na Sekyči v komunikaci. Nepatři na chodník a nepatří na silnici, cyklostezky má Praha "jako", aby se zavděčila EU. A bláboly o "strmém" nárůstu elektro nesmyslů si kucíí můžete slajdovat na poradách
Moc se těším až další pražské obvody řeknou páá, pááá kucí´tady není Californie.

Pavel_Prior píše: ↑29. 4. 2020, 5:41Ale, to bych si rád přečetl trochu rozvinutější myšlenku autora![]()
https://www.cr2030.cz/magazin/technolog ... ony-korun/
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 9. 5. 2018, 2:26
Podívejte pánové, jedna věc jsou samotné dopravní prostředky a druhá jsou lidé, kteří na nich jezdí. V rámci asociace provozovatelů a majitelů Segwayů se nám svého času podařilo prosadit zákon, který umožňuje pohyb samobalančím přepravníkům po chodnících. Jedná se o §60 sb. 2000/361 silničního zákona. Ostatní kategorie se potom řídí stejnými povinnostmi a právy jako cyklisté. Tedy na chodníku ne. První půjčovnu Segwayů jsme otevřeli v roce 2005 a dlouhá léta to fungovalo bez problémů. Pak přišli náplavy východních podnikavců, kteří z toho udělali mrdník a zaplavili ulice stovkami Segwayů. O spolupráci nechtěli slyšet - zkrátka jako kobylky a to byl začátek konce v centru Prahy. Jinde mohou.elbarto píše: ↑29. 4. 2020, 5:57 Pokud tady Pája jede uvedený business, potom naprosto rozumím, že nám tady bude vymývat mozek do nekonečna. On by ho chef asi ani jinak nepochválil. Když budou cyklostesky neřeknu ani prd. Na chodnících jsou desítky zraněných chodců v některých případech těžce a současne řada řidičů má nočni můru, když sejmula žlutocha na Sekyči v komunikaci. Nepatři na chodník a nepatří na silnici, cyklostezky má Praha "jako", aby se zavděčila EU. A bláboly o "strmém" nárůstu elektro nesmyslů si kucíí můžete slajdovat na poradáchMoc se těším až další pražské obvody řeknou páá, pááá kucí´tady není Californie.
Spíš je zábavné, jak se někteří zde brání něčemu co třeba ani nevyzkoušeli a jak jim to vnitřně nedá spát

Sharignové koloběžky si musí s pravidly ještě sednout, to bezesporu, ale opět to je pouze o lidech, kteří je používají. Asi jako s každou novou věcí, která mění pravidla hry..
No a jestli to ve finále někoho sere, nebo má potřebu nadávat budiž. Je to asi tak vše co může dělat.
Elbarto: Ne všichni jsou zaměstnanci Bárte

www.segway.com | www.dpf24.cz | www.paratec.cz
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 9. 5. 2018, 2:26
No a jak se to týká předchozích příspěvků? Je to dotace na rozvoj sdílených kol v ulicích..filla píše: ↑29. 4. 2020, 6:23Pavel_Prior píše: ↑29. 4. 2020, 5:41Ale, to bych si rád přečetl trochu rozvinutější myšlenku autora![]()
https://www.cr2030.cz/magazin/technolog ... ony-korun/
www.segway.com | www.dpf24.cz | www.paratec.cz
To nemá se sdílením nic společného, je to pouze použítí kouzelného slovíčka na docela drahou půjčovnu. Ale je to moderní a hlavně elektro.
Edit: Na druhou stranu s tím nemám problém, když je někdo šikovnej, tak proč by si nevydělal.
Edit: Na druhou stranu s tím nemám problém, když je někdo šikovnej, tak proč by si nevydělal.
... bože to je vymejvárna, upřímně bych Pájo ještě dodal něco o ekologii, kytičkách zelené evropě, atd. Na vašem zázraku jsem občas při předváděčkách jezdil a nemám problém uznat, že obzvlášt po odemčení na fuul dobrý, opravdu dobrý. Když ovšem dojde na dostupnost pro běžné "retaily", nevím kolik občanů tohle ocení a Japonci mají aktuálně jiné starosti. Nesleduju ceny a nevím zda velké vozítko přijde na aktuálně na 300či 400 tis kč. V každém případě za smrduté benzínové HDčko či svojí milovanou Hondu to nevyměním. V situaci, kdy jsou Segway vypráskané z centra města, bych možná machroval trošku méně. Jinak jak píše kolega business vám upřímně přeju i když je to politicky náročné. Pokud bude firma štedrá k politickým stranám, může být po dalších volbách všechno jinak. Technice se rozhodně nebráním, naopak se svojí závislosti na googlehome systémech děsím hi,hi,hi
Až bude CNC sraz, tak najdi odvahu a na něčem dojed at máme o čem mluvit 


Jestli ono to třeba taky na tom západě nebude tím, že MHD je tam kolikrát dost nepoužitelné. Jak vlastní strukturou, tak po bezpečnostní stránce. Taky by se mi nechtělo jezdit metrem do práce s tzv. mladíky, leda že bych to měl spojené s tréningem nějakého bojového umění.
Jak už jsem psal, tady u nás jsme naštěstí jinde - jak o hodně použitelnější strukturou MHD, tak bezpečnostně. A že na tom vidím v Praze jezdit jen slušně řečeno lidi avantgardního vzhledu, neslušně řečeno magory od podívání, je prostě fakt.
"Ještě" že už mi bylo 40 a nemůže mě tak nikdo označit za mladíka. Bohužel to slovo začíná mít, hlavně právě na západě, poněkud pejorativní nádech. ....
Jak už jsem psal, tady u nás jsme naštěstí jinde - jak o hodně použitelnější strukturou MHD, tak bezpečnostně. A že na tom vidím v Praze jezdit jen slušně řečeno lidi avantgardního vzhledu, neslušně řečeno magory od podívání, je prostě fakt.
"Ještě" že už mi bylo 40 a nemůže mě tak nikdo označit za mladíka. Bohužel to slovo začíná mít, hlavně právě na západě, poněkud pejorativní nádech. ....
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Ing. Aleš Honsa
Asi jsem se svým příspěvkem zařadil mezi ty co to sere. Potřebu nadávat určitě nemám.Pavel_Prior píše: ↑29. 4. 2020, 6:38 No a jestli to ve finále někoho sere, nebo má potřebu nadávat budiž. Je to asi tak vše co může dělat.
Abych byl konkrétní : Nepovažuji ta vyjmenovaná vozítka za jakkoliv přínosná pro řešení dopravy ve městě. Na chodníku i silnici to překáží, obtěžuje a vytváří nebezpečné situace. Vadí mi, že když se nově objeví takovýto technický fenomen, tak neumí poslanci zareagovat a jasně stanovit pravidla. Nemuselo by se jednat o nic složitého - vždyť by stačilo stanovit, že takovéto vozítko je z hlediska dopravy považováno za jízdní kolo. Vyřešil by se tím alkohol, věk, jízda po chodníku i ujetí od nehody.
Doma mám kola i elektrokolo a jezdím dost. Bydlím na vesnici a dají se tu najít trasy s poměrně minimálním provozem. Největší problém u kola ve městě vidím v nemožnosti nechat slušné kolo někde zaparkované. Pokud se týká cyklostezek třeba v Mladé Boleslavi, tak to je ukázka nekoncepčnosti a vyhozených peněz.
Že by nadávání bylo jediné co se dá dělat bych neřekl. Segw. v Praze sraly kdekoho a je od nich pokoj. Provoz čtyřkolek v přírodě je zhovadilost bez ohledu na typ pohonu. Když se parta takových pitomců projede po zasetém poli nebo v lesní školce, je to na vraždu.
co se týče kol, elektrokol a elektro scooterů, tak to je složitá otázka na dopravní experty jestli by měly jezdit i po sil I. třídy. A koloběžky a Segwaye po chodníku taky. Co mě vadí jsou i "outdoor-cykloteroristi" na stezkách pro turisty nebo chodnících kolem vody apod., oni se neprojíždí ale urputně "rubou" aby ujeli stanovou trasu v garminu, pak je vidíš u fastfoodu jak tlačí burger Kongs Size a lejou do sebe colu.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8332
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Mně to celé přijde spíš úsměvné. Lidi celá desetiletí brečeli po jednoduché, všeobecně dostupné mobilitě, která by omezila počet automobilů v centru měst. A teď když se konečně díky technickému rozvoji něco takového podařilo (myslím teď zelené koloběžky v Praze) a lidé to skutečně z vlastní vůle a rádi používají, tak je to zase špatně a zlomyslně se radují z každé překážky, kterou město tomuhle trendu postaví
Při tom každá tahle koloběžka může znamenat o jízdu autem nebo taxíkem méně, čili přesně to co chtěli.

Aleš Procháska
To je vymejvárna, mám kamarádku ve Franfurktu, Češka, jezdí každý den do práce MHD a tvrdí, že do Česka už se nikdy nevrátí, necítí se tu bezpečně. V tom Německu nemá žádný problém, přes to, že je v Německu milión imigrantů, klesla tam kriminalita. Problém mají v Sasku, kde je imigrantů málo, zato tam jezdí krást Češi a Poláci.
aleshonsa píše: ↑29. 4. 2020, 8:39 Jestli ono to třeba taky na tom západě nebude tím, že MHD je tam kolikrát dost nepoužitelné. Jak vlastní strukturou, tak po bezpečnostní stránce. Taky by se mi nechtělo jezdit metrem do práce s tzv. mladíky, leda že bych to měl spojené s tréningem nějakého bojového umění.
Jak už jsem psal, tady u nás jsme naštěstí jinde - jak o hodně použitelnější strukturou MHD, tak bezpečnostně. A že na tom vidím v Praze jezdit jen slušně řečeno lidi avantgardního vzhledu, neslušně řečeno magory od podívání, je prostě fakt.
"Ještě" že už mi bylo 40 a nemůže mě tak nikdo označit za mladíka. Bohužel to slovo začíná mít, hlavně právě na západě, poněkud pejorativní nádech. ....
MAS FU2A, TOS SM16A
A co je tak složitého na tom nastoupit třeba do tramvaje, někam dojet a pak z ní zase vystoupit????prochaska píše: ↑30. 4. 2020, 5:12 Mně to celé přijde spíš úsměvné. Lidi celá desetiletí brečeli po jednoduché, všeobecně dostupné mobilitě, která by omezila počet automobilů v centru měst. A teď když se konečně díky technickému rozvoji něco takového podařilo (myslím teď zelené koloběžky v Praze) a lidé to skutečně z vlastní vůle a rádi používají, tak je to zase špatně a zlomyslně se radují z každé překážky, kterou město tomuhle trendu postavíPři tom každá tahle koloběžka může znamenat o jízdu autem nebo taxíkem méně, čili přesně to co chtěli.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Ing. Aleš Honsa
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8332
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Stanice nejsou všude, koloběžky ano
Další problém je klasická kombinace která lidi odrazuje od používání MHD - nutnost sdílet prostor a cestovní plány s jinými lidmi, přestupovat, čekat.

Naposledy upravil(a) prochaska dne 30. 4. 2020, 6:04, celkem upraveno 1 x.
Aleš Procháska