Zázraky pokračují:
Moderátor: sysel
Ale způsob těžby vzácných kovů pro elektromobily se nijak neliší od ostatní těžní a důlní činnosti pro získávání hornin pro další odvětví průmyslu. Jsou stejné.
Ad dovoz z Číny. Dnes je světový automobilový průmysl závislý na zemích tezicici a vyvazejici ropu a produkty z ní. Nevidím mezi tím rozdíl.
Ad dovoz z Číny. Dnes je světový automobilový průmysl závislý na zemích tezicici a vyvazejici ropu a produkty z ní. Nevidím mezi tím rozdíl.
Ide asi o to, že tá ekologičnosť je tam kde sa elektromobil prevádzkuje - teda aspoň navonok to tak vyzerá- emisie sú tam kde sa elektrobaterie vyrábajú. No a nakoniec to bude ďalšie znečistenie pri recyklácii.
Recykláciu emisných plynov zo spalovacích motorov robí príroda, u baterií z aut to tak nebude... a navyše si momentálne ojazdený elektromobil kúpi iba blb a nakoniec budú nepredajné, takže žiadne ďalšie využitie - viac odpadu.
Recykláciu emisných plynov zo spalovacích motorov robí príroda, u baterií z aut to tak nebude... a navyše si momentálne ojazdený elektromobil kúpi iba blb a nakoniec budú nepredajné, takže žiadne ďalšie využitie - viac odpadu.
protože podle současných emisních předpisů co prosadili zelení magoři ekoteroristi v unii se počítá povolené množství emisí jako průměr flotily automobilky
tj. aby automobilka mohla vyrábět normální auto se spalovacím motorem který emituje třeba 100g/km CO2 a vešla se do limitu 50g/km za flotilu, tak musí k jednomu fosilu vyrobit jeden elektromobil (který má podle této používané metodiky emise=0, komín v elektrárně se nepočítá )
tj. evropské automobilky buď z tohoto důvodu buď vyvíjí vlastní hybridy/elektromobily anebo kupují emisní povolenky od Tesly
kocourkov hadr
....
p.s. čísla jsem si vymyslel pro zjednodušenou ilustraci principu
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ano. Mas tu producentov ropy nad kt. mas dlhe roky pomocou roznych mechanizmov mixu vojenskej a hospodarskej sily nadvladu a relativny klud. Kdezto Cina s asertivnou geopolitikou je vazny risk rozlozenia rovnovahy v medzinarovnom ringu.Aris píše: ↑1. 7. 2020, 8:05 Ale způsob těžby vzácných kovů pro elektromobily se nijak neliší od ostatní těžní a důlní činnosti pro získávání hornin pro další odvětví průmyslu. Jsou stejné.
Ad dovoz z Číny. Dnes je světový automobilový průmysl závislý na zemích tezicici a vyvazejici ropu a produkty z ní. Nevidím mezi tím rozdíl.
Opravdu za to mohou ekomagori z EU?
Vždyť nejvíce elektromobilů se prodává v USA, Číně a v Norsku. To jsou státy mimo EU.
Navíc ty normy neuprednostnuji jen elektro. Ale všechny alternativní pohony.
Ad prodejnost ojetin. Podívejte se na mobile.de, za kolik se prodávají 6 a více lete Tesly. Není problém narazit na kusy s více de než půl milionem najetých km.
Vždyť nejvíce elektromobilů se prodává v USA, Číně a v Norsku. To jsou státy mimo EU.
Navíc ty normy neuprednostnuji jen elektro. Ale všechny alternativní pohony.
Ad prodejnost ojetin. Podívejte se na mobile.de, za kolik se prodávají 6 a více lete Tesly. Není problém narazit na kusy s více de než půl milionem najetých km.
jestli ona penetrace elekromobilu nema nahodou korelaci s velikosti dotace v jednotlivych zemich?
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Jsem věděl, že se od technické stránky auta dostaneme ke geopolitice.
A není náhodou větší problém koncentrace výrobních kapacit, prostředků a sil v Číně, dodávání jim západního know how atd...
Přechod na ekonomiku služeb je dlouholetý problém. Jeden produkt (auto) opravdu nezapricini 3ww. Vždyť sami je podporujete, všechny ty plátky a vrtaky z aliexpresu a dalších obchodu.
Ad dotace. V Norsku to byla dotace cca 2 měsíčních platů . To opravdu někoho donutí koupit si auto za mega a víc
To samé v aMurice. Tam je daňový odpis (ne dotace!), snad ve výši 3500usd. Jako jeden a kousek platu. Ale myslím, že teď je to ještě méně.
V Číně nevím jak to je. A stejně jejich data je třeba brát s rezervou.
A není náhodou větší problém koncentrace výrobních kapacit, prostředků a sil v Číně, dodávání jim západního know how atd...
Přechod na ekonomiku služeb je dlouholetý problém. Jeden produkt (auto) opravdu nezapricini 3ww. Vždyť sami je podporujete, všechny ty plátky a vrtaky z aliexpresu a dalších obchodu.
Ad dotace. V Norsku to byla dotace cca 2 měsíčních platů . To opravdu někoho donutí koupit si auto za mega a víc
To samé v aMurice. Tam je daňový odpis (ne dotace!), snad ve výši 3500usd. Jako jeden a kousek platu. Ale myslím, že teď je to ještě méně.
V Číně nevím jak to je. A stejně jejich data je třeba brát s rezervou.
Naposledy upravil(a) Aris dne 1. 7. 2020, 9:46, celkem upraveno 1 x.
Proč je elektromobil marketingový podvod?
Protože většina lidí si ho kupuje (a je tak i propagován) z ekologickejch důvodů.
To že celkově od těžby, výrobu, provoz a likvidaci je na tom o dost hůře než obyčejnej fosil je veřejný tajemství.
Ona nejjednodušeji cena vypovídá za vše, co je drahý, je náročný na výrobu a energie, proto je to drahý. No a pak tam musej vstoupit ty dotace a různý podpory....
Jsi nějak hlouběji informovaný v této problematice? Celkem mě zajímá toto téma.
Myslím že ano, mám technické vzdělání elektro a celkem se o to zajímám. Obdobné je to s čistou energií ze Slunce, která je "zdarma". Nikdo za tím nevidí tavení písku v obřích indukčních elektrických pecích, energeticky náročnou tavbu bauxitu, výrobu mědi a drahých kovů pro měniče a u ostrovních systémů baterií.
Ač tomu většina nevěří a někteří to mají jako tabu, tak nejekologičtější (a zároveň nejlacinější) výroba elektřiny je z jádra. Bohužel tohle je proti srsti rádoby ekologům.
Protože většina lidí si ho kupuje (a je tak i propagován) z ekologickejch důvodů.
To že celkově od těžby, výrobu, provoz a likvidaci je na tom o dost hůře než obyčejnej fosil je veřejný tajemství.
Ona nejjednodušeji cena vypovídá za vše, co je drahý, je náročný na výrobu a energie, proto je to drahý. No a pak tam musej vstoupit ty dotace a různý podpory....
Jsi nějak hlouběji informovaný v této problematice? Celkem mě zajímá toto téma.
Myslím že ano, mám technické vzdělání elektro a celkem se o to zajímám. Obdobné je to s čistou energií ze Slunce, která je "zdarma". Nikdo za tím nevidí tavení písku v obřích indukčních elektrických pecích, energeticky náročnou tavbu bauxitu, výrobu mědi a drahých kovů pro měniče a u ostrovních systémů baterií.
Ač tomu většina nevěří a někteří to mají jako tabu, tak nejekologičtější (a zároveň nejlacinější) výroba elektřiny je z jádra. Bohužel tohle je proti srsti rádoby ekologům.
- OompaLoompa
- Příspěvky: 459
- Registrován: 28. 6. 2017, 1:45
- Bydliště: Západný Slovakistan
No vidím, že už tu chýba len Chem Trails a dačo o Sorosovi
a budete chlapci úplne kompletný
a budete chlapci úplne kompletný
ty dotace, byly na zacatku vyrane vetsi, v norsku tusim 40%, ak staty zjistili, ze na to nemaji, pac vice zdimat lidi nadanich je o hubu.Aris píše: ↑1. 7. 2020, 9:20 Jsem věděl, že se od technické stránky auta dostaneme ke geopolitice.
A není náhodou větší problém koncentrace výrobních kapacit, prostředků a sil v Číně, dodávání jim západního know how atd...
Přechod na ekonomiku služeb je dlouholetý problém. Jeden produkt (auto) opravdu nezapricini 3ww. Vždyť sami je podporujete, všechny ty plátky a vrtaky z aliexpresu a dalších obchodu.
Ad dotace. V Norsku to byla dotace cca 2 měsíčních platů . To opravdu někoho donutí koupit si auto za mega a víc
To samé v aMurice. Tam je daňový odpis (ne dotace!), snad ve výši 3500usd. Jako jeden a kousek platu. Ale myslím, že teď je to ještě méně.
V Číně nevím jak to je. A stejně jejich data je třeba brát s rezervou.
do ciny nikdo zadne know-how nevyvazi, cely trik spociva v tom, ze tady vymyslim produkt a diky levne vyrobe v cine mam velmi vysokou marzi, za coz mne poplacaji po ramenou akcionari, ze rychleji bohatnou, oproti vyrobe treba v evrope, stale by meli slusny zisk, ale ne uz tak velky
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
a hydrogenoxid jako latka zpusobujici pri vdechnouti smrt a je ho vsude okolo spousty by ti nestacil?OompaLoompa píše: ↑1. 7. 2020, 10:27 No vidím, že už tu chýba len Chem Trails a dačo o Sorosovi
a budete chlapci úplne kompletný
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
- OompaLoompa
- Příspěvky: 459
- Registrován: 28. 6. 2017, 1:45
- Bydliště: Západný Slovakistan
Hydrogenoxidfilla píše: ↑1. 7. 2020, 10:29a hydrogenoxid jako latka zpusobujici pri vdechnouti smrt a je ho vsude okolo spousty by ti nestacil?OompaLoompa píše: ↑1. 7. 2020, 10:27 No vidím, že už tu chýba len Chem Trails a dačo o Sorosovi
a budete chlapci úplne kompletný
nie náhodou dihydrogenoxid?
si zabil, kámo
Tak pracháči si nekupujou elektromobily jako Teslu kvůli ekologii, ale protože je to žihadlo. Nejel jsem v tom, ale prej to má úžasné zrychlení.
Co se týče energie na tavení křemíku, kolik ho je v jednom fotovoltaickém panelu? Prd. Přitom dnes vám panel o velikosti dveří udělá 300W.
Co se týče energie na tavení křemíku, kolik ho je v jednom fotovoltaickém panelu? Prd. Přitom dnes vám panel o velikosti dveří udělá 300W.
MAS FU2A, TOS SM16A
Filla
S těmi dotacemi se pleteš, i já jsem to napsal špatně. V Norsku šlo o kombinaci snizeneho DPH a silniční daně. U nejdražšího modelu Tesla X to zvýhodnění mohlo být až ve výši dvou měsíčních norských platu.
A ano, to zvýhodnění postupně utlumily, jako v USA. Tam byl odpočet z daní AŽ 7500 USD, to je kombinací federální a regionálních úlev a danovych odpisu. Reálně na to dosáhlo velmi malé množství lidí. Dnes je to právě cca až 3500 USD.
S těmi dotacemi se pleteš, i já jsem to napsal špatně. V Norsku šlo o kombinaci snizeneho DPH a silniční daně. U nejdražšího modelu Tesla X to zvýhodnění mohlo být až ve výši dvou měsíčních norských platu.
A ano, to zvýhodnění postupně utlumily, jako v USA. Tam byl odpočet z daní AŽ 7500 USD, to je kombinací federální a regionálních úlev a danovych odpisu. Reálně na to dosáhlo velmi malé množství lidí. Dnes je to právě cca až 3500 USD.
A já si dodnes myslel, že sklo je z křemičitého pískuCarl_FM píše: ↑1. 7. 2020, 10:36 Tak pracháči si nekupujou elektromobily jako Teslu kvůli ekologii, ale protože je to žihadlo. Nejel jsem v tom, ale prej to má úžasné zrychlení.
Co se týče energie na tavení křemíku, kolik ho je v jednom fotovoltaickém panelu? Prd. Přitom dnes vám panel o velikosti dveří udělá 300W.