
Odrbávat s nic nebude. Musí to být spolehlivé. Jinak to nemá smysl ani dělat.
Díky
Regulátor tlaku tam asi nemáš
To máš jako vyvažování, že?Mrosconi píše: ↑28. 4. 2021, 4:30 OK, takže ty koncové tlumiče mohou být součástí přímo vzdochového válce? Já mám na současné mašině 40mm Parker P1FS a nahoře je jen šroubení se sítkem, což je ten tlumič hluku. Žádná regulace. Je to přímo na kompresor, který slouží díky 50l nádobě jako expanzní nádoba.
o to se Ti postará regulátor tlaku v úpravně vzduchu.
Ano, ale ventilů je hromada druhů:
Tohle se používá u malých válců cca do 12 mm průměru. Jelikož budeš vozit 100kg, tak budeš mít válec s pneumatickým tlumením buď automaticky nebo ručně nastavitelným.
80 litrů je po okraj.Lukas_2 píše: ↑28. 4. 2021, 6:35 Trošku z jiného soudku. Kolik máš kapacitu té nádrže na emulzi ? Takhle od pohledu se zdá docela malá. Ne že by se ta voda měla kde zdržovat, ten design je řekl bych dobrej. Ale hodně se odpařuje. Já v práci dolejval asi 100 litrů týdně. U sebe, i když to je celé krom síta zakryté, tak taky dolejvám každý týden, a to tu nádrž máme v poměru k tomu stroji velkou.
Jo jedná se o olej z centrálu. Ještě se tam může dostávat trochu pneumatickej olej z toho ATC...Mrosconi píše: ↑29. 4. 2021, 8:32 Nikdy jsem to nezjišťoval, ale v osách je XYZABX a OB1 až OB6 a v motorech je Motor0 až Motor7. Verze 4612. Klasický Mach4 Hobby.
Já prozatím neřešil centrální mazání, ale určitě to bude další krok. Zatím jsem se soustředil na celkovou tuhost a nějaká to základní krytování, aby šlo vůbec chladit emulzí. Když dělám alespon jednou týdně, tak se mi emuzle chove stejně. Žádné olejové skvrny, nic. Předpokládám, že se jedná o olej právě z centralního mazání, nebo se pletu? Proč jinak by se to řešilo?
Jinak když jsem zoptimalizoval rameno pro ATC, tak při použití nástroje s celkovou délkou 100mm mi v ose Z zůstane jen 380mm. Oproti původních 500mm. Já sice deklaruji rozjezd v ose Z 450mm, ale to je v případě svislého vřetene. Když se otočí do vodorovné pozice, tak sjede o 50mm níže. Nicméně mei stolem je ted jen 380mm. Když použiju vřeteník s ISO40 vřetenem s pneumatickým válcem, a nějaké 5,5Kw servo, tak se mi to vejde pod střechu jen tak tak. Což zase není dobré kvůli chlazení. Hold, kdo bude chtít ATC s deštníkem, bude muset počítat s menším prostorem pod vřetenem. Nebo vyšší sloup. Jenže to jsem zase u celkové výšky.
Autodesk Fusion 360 29.04.2021 9_12_22.jpg