Nacenění obrobku a doporučení firmy

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

8. 7. 2021, 8:35

Dawe píše: 8. 7. 2021, 8:29
fmodel píše: 8. 7. 2021, 7:43 tady vidíš kanály z F1 bez turba ,ty ,,šmudlové by je asi dokázali vyleštit :mrgreen: " a končí to extrémama viz golfový míček
Jojo. Ten golfovy micek, jakoz i hrubsi povrch odlitku, provokuje u vyssich prutoku turbulentni mezni vrstvu a takova se (v porovnani s laminarni vrstvou u hladkeho povrchu) pozdeji odtrhuje. Takze vysledne aero ztraty jsou mensi. U mensich prutoku to ale zpravidla poznat neni.
Přesně tak ,proto je psina když něco nahrubo vyhrabeš a ono to jede ,pak to dostane do ruky ,,ladič " a je divení proč to nejede jako před tím :wink:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
SO 545
Příspěvky: 729
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

8. 7. 2021, 8:52

ale no.....niekto kto lesti kanaly este nieje ladic.... :lol: alebo je noooo.

Tie beryliove sedla su dnes v kurze.
Ale nie pre lesticov.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

8. 7. 2021, 8:58

Kdybys viděl provedení sedel a jejich geometrii v motorech F1 (né v tom co jsem sem dal) ale z roku 2008 od Japončíků ,to je velká paráda.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Mrosconi
Příspěvky: 1978
Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
Kontaktovat uživatele:

8. 7. 2021, 10:14

No, sériová měla 118kW/7300ot. Moje 168kW/8100ot. Tunili to borci od Mohr. Hlava byl celá jiná. Viděl jsem to rozebrané. Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
kiko01
Příspěvky: 1597
Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
Bydliště: Martin,Slovakia
Kontaktovat uživatele:

8. 7. 2021, 11:32

Radislav píše: 8. 7. 2021, 7:51 To: Kiko

Gratuluji. Ja nebyl nikdy jeden z nejbystrejsich nebo nejchytrejsich. Takze hold se musim potrapit.
No aby si si nemyslel, tak samozrejme tiez sa snazim kazdy program optimalizovat na cim mensi cyklovy cas, hlavne ked ide o viac ks, a viac operacii :)
A sa samozrejme este ma ta praca bavi zatial...
LukasGunther
Příspěvky: 441
Registrován: 14. 3. 2017, 3:53

9. 7. 2021, 5:41

kiko01 píše: 8. 7. 2021, 1:25 No ale zase je rozdiel v cene ked ides nejake komplikovane upinacie platne z ocele, s vela tolerovanymi prvkami ako takato sranda co sa da easy pustit na 2 upnutia vo zverakoch, a nemusim pri tom stat...
Hura konečně to nekdo pochopil, ze na tom nic neni :wink:
Sancho Panza
Příspěvky: 1035
Registrován: 6. 3. 2021, 12:50

9. 7. 2021, 6:47

Mrosconi píše: 8. 7. 2021, 10:14 Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
přesně
A když jsou ukradený, tak to mívá na motoristu a jeho PKW ještě větší vliv
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/zlodej ... zpravy_oks
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 7:23

Mrosconi píše: 8. 7. 2021, 10:14 No, sériová měla 118kW/7300ot. Moje 168kW/8100ot. Tunili to borci od Mohr. Hlava byl celá jiná. Viděl jsem to rozebrané. Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
udaje cos uved, nejsou relevantni, dodej vykon pri stejnych! otackach a vis proc?
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 8:51

Mrosconi píše: 8. 7. 2021, 10:14 No, sériová měla 118kW/7300ot. Moje 168kW/8100ot. Tunili to borci od Mohr. Hlava byl celá jiná. Viděl jsem to rozebrané. Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
,,Kanály "se neleštíííí ,nejdřív se spasují ,potom se scelí povrch třeba šmirglovejma kotoučkama, scotch britem a pak se většinou jemně pískují .

Dívej se pozorně dal jsem starší fotku ,ty pískované mají vliv na odtržení mezní vrstvy ,jen ladič amatér leští.
To že má někdo ,,tuningovou firmu " neznamená že má informace :wink: to je stejný jako když si někdo koupí drahej fotoaparát tak to taky neznamená že je dobrý fotograf :lol:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 9:04

Sancho Panza píše: 9. 7. 2021, 6:47
Mrosconi píše: 8. 7. 2021, 10:14 Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
přesně
A když jsou ukradený, tak to mívá na motoristu a jeho PKW ještě větší vliv
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/zlodej ... zpravy_oks
Ale houby ,oni je odvezli na leštění :wink:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8163
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 9:10

fmodel píše: 9. 7. 2021, 8:51 ,,Kanály "se neleštíííí ,nejdřív se spasují ,potom se scelí povrch třeba šmirglovejma kotoučkama, scotch britem a pak se většinou jemně pískují .

Dívej se pozorně dal jsem starší fotku ,ty pískované mají vliv na odtržení mezní vrstvy ,jen ladič amatér leští.
Zajímavá debata, o tomhle jsem nikdy nepřemýšlel (a že by si pár aut která jsem měl zasloužilo zvýšit výkon motorku). Jsou tam nějaké mezní průřezy/rychlosti kdy tohle platí, nebo je to všechno daleko nad hranicí, kdy je turbulentní mezní vrstva lepší než laminární?
Aleš Procháska
Modros
Příspěvky: 1680
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

9. 7. 2021, 9:48

zatím sem neleštil :D
Přílohy
73093824_2310793252584643_8274149509563416576_n.jpg
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 10:00

Ve zkratce, je to celkem složitej děj když stojící směs plynů musíš ,,roztlačit "v sacím kanálu tím že začneš otvírat sací kanál a potom zase zabrzdit zavřením sacího ventilu tím se ti měnění rychlosti i tlak a je to naprosto něco jiného než běžné proudění plynů třeba v trubce. Proto z různých měření vyplynulo že přilehlé turbulentní proudění má víc výhod než laminární kdy je potřeba udržet Reynoldsovo číslo v úzkém rozmezí jinak dojde k utržení vrstvy(velmi zjednodušeně řečeno.)

Průřezy kanálů se postupem let zmenšili ale hodně se změnilo vyústění kanálů (jejich geometrie)
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 10:01

Modros píše: 9. 7. 2021, 9:48 zatím sem neleštil :D
Kdo neleští není Čech hop hop hop :mrgreen:
Koukám že ještě chvíli a budeš muset jezdit na brzdu ke Callaghanovi do Holandska
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Modros
Příspěvky: 1680
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

9. 7. 2021, 10:10

fmodel píše: 9. 7. 2021, 10:01
Modros píše: 9. 7. 2021, 9:48 zatím sem neleštil :D
Kdo neleští není Čech hop hop hop :mrgreen:
Koukám že ještě chvíli a budeš muset jezdit na brzdu ke Callaghanovi do Holandska
já už sem na stropu co zvládne převodovka a dál jít nehodlám( někdy bych potřeboval kanály spíš zdrsnit :lol: pořád mě ten motor překvapuje)
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“