Přesně tak ,proto je psina když něco nahrubo vyhrabeš a ono to jede ,pak to dostane do ruky ,,ladič " a je divení proč to nejede jako před tímDawe píše: ↑8. 7. 2021, 8:29Jojo. Ten golfovy micek, jakoz i hrubsi povrch odlitku, provokuje u vyssich prutoku turbulentni mezni vrstvu a takova se (v porovnani s laminarni vrstvou u hladkeho povrchu) pozdeji odtrhuje. Takze vysledne aero ztraty jsou mensi. U mensich prutoku to ale zpravidla poznat neni.
Nacenění obrobku a doporučení firmy
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Kdybys viděl provedení sedel a jejich geometrii v motorech F1 (né v tom co jsem sem dal) ale z roku 2008 od Japončíků ,to je velká paráda.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
- Bydliště: Martin,Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
No aby si si nemyslel, tak samozrejme tiez sa snazim kazdy program optimalizovat na cim mensi cyklovy cas, hlavne ked ide o viac ks, a viac operacii
A sa samozrejme este ma ta praca bavi zatial...
-
- Příspěvky: 441
- Registrován: 14. 3. 2017, 3:53
-
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 6. 3. 2021, 12:50
přesně
A když jsou ukradený, tak to mívá na motoristu a jeho PKW ještě větší vliv
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/zlodej ... zpravy_oks
udaje cos uved, nejsou relevantni, dodej vykon pri stejnych! otackach a vis proc?
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
,,Kanály "se neleštíííí ,nejdřív se spasují ,potom se scelí povrch třeba šmirglovejma kotoučkama, scotch britem a pak se většinou jemně pískují .
Dívej se pozorně dal jsem starší fotku ,ty pískované mají vliv na odtržení mezní vrstvy ,jen ladič amatér leští.
To že má někdo ,,tuningovou firmu " neznamená že má informace to je stejný jako když si někdo koupí drahej fotoaparát tak to taky neznamená že je dobrý fotograf
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale houby ,oni je odvezli na leštěníSancho Panza píše: ↑9. 7. 2021, 6:47přesně
A když jsou ukradený, tak to mívá na motoristu a jeho PKW ještě větší vliv
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/zlodej ... zpravy_oks
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8163
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavá debata, o tomhle jsem nikdy nepřemýšlel (a že by si pár aut která jsem měl zasloužilo zvýšit výkon motorku). Jsou tam nějaké mezní průřezy/rychlosti kdy tohle platí, nebo je to všechno daleko nad hranicí, kdy je turbulentní mezní vrstva lepší než laminární?
Aleš Procháska
Ve zkratce, je to celkem složitej děj když stojící směs plynů musíš ,,roztlačit "v sacím kanálu tím že začneš otvírat sací kanál a potom zase zabrzdit zavřením sacího ventilu tím se ti měnění rychlosti i tlak a je to naprosto něco jiného než běžné proudění plynů třeba v trubce. Proto z různých měření vyplynulo že přilehlé turbulentní proudění má víc výhod než laminární kdy je potřeba udržet Reynoldsovo číslo v úzkém rozmezí jinak dojde k utržení vrstvy(velmi zjednodušeně řečeno.)
Průřezy kanálů se postupem let zmenšili ale hodně se změnilo vyústění kanálů (jejich geometrie)
Průřezy kanálů se postupem let zmenšili ale hodně se změnilo vyústění kanálů (jejich geometrie)
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Kdo neleští není Čech hop hop hop
Koukám že ještě chvíli a budeš muset jezdit na brzdu ke Callaghanovi do Holandska
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
já už sem na stropu co zvládne převodovka a dál jít nehodlám( někdy bych potřeboval kanály spíš zdrsnit pořád mě ten motor překvapuje)
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR