Tak to chce trošku pošťourat převodovku
Nacenění obrobku a doporučení firmy
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
nejlepší jsou dragstery pár sekund slávy a GO motoru
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
jj hlavně Top fuel ,to pak můžeš skončit jako grilovaný kuře .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že jsme opět v tématu. Takže klasika. Já to moc neřešil, takže nebudu dělat chytrého, jen vím, že po oprave již jednou upravené hlavy byl výkon ještě vyšší. Mimochodem, M3ka nebo Porše 928 mi nebyli schopní utéct a to i s 3x silnějším motorem. Byl jsem párkrát na okruhu a i jeden pán závodník si to auto pochvaloval. Prostě motokára.
Ještě k té výkonnostní křivce... Kroutící moment byl o cca 10% vyšší než originál, a výkon byl nahoře poměrně lineárnější než u sériové 160k verze. Jen si nepamatuji, zda to bylo při 7300 nebo 7800ot. Ta má verze uměla točit 9500ot, ale mělo smysl řadit kolem 8500 max.
Je to 25let zpět, ale stále jako živé. Fakt parádní auto. Na pořádných bařkorách 265mm širokých to jelo jako po kolejích. Mimochodem, Moher... zjistěte si o koho jde. To není jen tak obyčejný tunner.
Ještě k té výkonnostní křivce... Kroutící moment byl o cca 10% vyšší než originál, a výkon byl nahoře poměrně lineárnější než u sériové 160k verze. Jen si nepamatuji, zda to bylo při 7300 nebo 7800ot. Ta má verze uměla točit 9500ot, ale mělo smysl řadit kolem 8500 max.
Je to 25let zpět, ale stále jako živé. Fakt parádní auto. Na pořádných bařkorách 265mm širokých to jelo jako po kolejích. Mimochodem, Moher... zjistěte si o koho jde. To není jen tak obyčejný tunner.
No řeknu ti to takhle, pokud jsi viděl hlavu tak jsi z toho byl tak vykulený že vlastně nevíš co na ní bylo děláno a jak to celé vypadalo , nevím jestli dokážeš s odstupem času posoudit co bylo leštěné a co je přejeté třeba scotch britem .Sám bych po nějakejch 25letech těžko poznával svoji práci natož si jako amatér pamatovat takové detaily.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Poslední částečně rozebranej motor byl u mé Š1000MB, u Š105S jsem měl rozebranou pouze převodovku s diferákem. Od té doby jsem na samodomo rezignoval. U Audiny vím, kam se leje nafta, kam voda do ostřikovačů a kde to má changer na CDčka. Vcelku se s tím dá žít. Servis nechávám na lidech, kteří tomu rozumí a i já se snažím dělat to, co umím.
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
tady dělaj taky golfáče : http://www.auto-ertl.info/Sportovni-upravy-hlav-motoru
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Fany, v dětství jsem chtěl být autodesigner. V 15ti mně to přešlo, jelikož jsem se dostal do modelingové branže. Hondu jsem měl od 16ti. Byla po pretranci, který pracoval v Německu. Z původní ho CRXa zůstalo pár věcí, ale jinak to by téměř kitkár. Sekvenční převodovka, silnější brzdy, tvrdší závěsy, -100kg váhy a krásná červená metalíza se zrcadlovým efektem. Jo, ještě 1kW ve zvuku. Ne hluku, jak to dnes dělají, ale fakt ve zvuku od AU/RA a JBL.
Zda byly kanály leštěné nebo upravené jinak je mi vcelku jedno. Jen vím, že hladký povrh pomáhal výplachu, takže proto jsem to napsal. To jakou technikou je to dosaženo... netuším. Na optimalizací výfukových systémů byl Mohr špička, takže nějak nepochybuji. Koneckonců jsem to auto řídil a pár papírově daleko silnějším frajerům jsem to hezky natřel. No a jen pro zasmání, jsem vyučený automechanik se zaměřením na elektro:)
Zda byly kanály leštěné nebo upravené jinak je mi vcelku jedno. Jen vím, že hladký povrh pomáhal výplachu, takže proto jsem to napsal. To jakou technikou je to dosaženo... netuším. Na optimalizací výfukových systémů byl Mohr špička, takže nějak nepochybuji. Koneckonců jsem to auto řídil a pár papírově daleko silnějším frajerům jsem to hezky natřel. No a jen pro zasmání, jsem vyučený automechanik se zaměřením na elektro:)
U starých Fiatov, v mojom prípade 128 coupé bol najväčší problém zlícovania sacieho potrubia s hlavou. Tam ten odskok robil niekedy až 3mm. U týchto áut (motor 1.1 a 1.3) bol hodne nízky zdvih kľukovky (ak si dobre pamätám, tak to volali kockatý - aký priemer piestu, taký zdvih), takže trpeli na "dýchavičnosť". Akékoľvek vylepšenie prietoku vzduchu mu hodne dodávalo koníky. U týchto motorov leštenie kanálov dávalo zmysel, hlavne v mladšom veku