Nacenění obrobku a doporučení firmy

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 8552
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 10:21

Modros píše: 9. 7. 2021, 10:10
fmodel píše: 9. 7. 2021, 10:01
Modros píše: 9. 7. 2021, 9:48 zatím sem neleštil :D
Kdo neleští není Čech hop hop hop :mrgreen:
Koukám že ještě chvíli a budeš muset jezdit na brzdu ke Callaghanovi do Holandska
já už sem na stropu co zvládne převodovka a dál jít nehodlám( někdy bych potřeboval kanály spíš zdrsnit :lol: pořád mě ten motor překvapuje)
Tak to chce trošku pošťourat převodovku :D
Přílohy
1.jpeg
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
RaS
Příspěvky: 8441
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

9. 7. 2021, 10:28

nejlepší jsou dragstery pár sekund slávy a GO motoru :D
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 8552
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 10:47

jj hlavně Top fuel ,to pak můžeš skončit jako grilovaný kuře .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Mrosconi
Příspěvky: 1502
Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 2:01

Koukám, že jsme opět v tématu. Takže klasika. Já to moc neřešil, takže nebudu dělat chytrého, jen vím, že po oprave již jednou upravené hlavy byl výkon ještě vyšší. Mimochodem, M3ka nebo Porše 928 mi nebyli schopní utéct a to i s 3x silnějším motorem. Byl jsem párkrát na okruhu a i jeden pán závodník si to auto pochvaloval. Prostě motokára.
Ještě k té výkonnostní křivce... Kroutící moment byl o cca 10% vyšší než originál, a výkon byl nahoře poměrně lineárnější než u sériové 160k verze. Jen si nepamatuji, zda to bylo při 7300 nebo 7800ot. Ta má verze uměla točit 9500ot, ale mělo smysl řadit kolem 8500 max.
Je to 25let zpět, ale stále jako živé. Fakt parádní auto. Na pořádných bařkorách 265mm širokých to jelo jako po kolejích. Mimochodem, Moher... zjistěte si o koho jde. To není jen tak obyčejný tunner.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 8552
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 4:56

Mrosconi píše: 9. 7. 2021, 2:01 . Mimochodem, Moher... zjistěte si o koho jde. To není jen tak obyčejný tunner.
No řeknu ti to takhle, pokud jsi viděl hlavu tak jsi z toho byl tak vykulený že vlastně nevíš co na ní bylo děláno a jak to celé vypadalo , nevím jestli dokážeš s odstupem času posoudit co bylo leštěné a co je přejeté třeba scotch britem .Sám bych po nějakejch 25letech těžko poznával svoji práci natož si jako amatér pamatovat takové detaily.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
lubbez
Příspěvky: 2050
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

9. 7. 2021, 5:15

Poslední částečně rozebranej motor byl u mé Š1000MB, u Š105S jsem měl rozebranou pouze převodovku s diferákem. Od té doby jsem na samodomo rezignoval. U Audiny vím, kam se leje nafta, kam voda do ostřikovačů a kde to má changer na CDčka. Vcelku se s tím dá žít. Servis nechávám na lidech, kteří tomu rozumí a i já se snažím dělat to, co umím.
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3270
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 5:35

"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6102
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

9. 7. 2021, 6:07

Uživatelský avatar
Mrosconi
Příspěvky: 1502
Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
Kontaktovat uživatele:

9. 7. 2021, 9:22

Fany, v dětství jsem chtěl být autodesigner. V 15ti mně to přešlo, jelikož jsem se dostal do modelingové branže. Hondu jsem měl od 16ti. Byla po pretranci, který pracoval v Německu. Z původní ho CRXa zůstalo pár věcí, ale jinak to by téměř kitkár. Sekvenční převodovka, silnější brzdy, tvrdší závěsy, -100kg váhy a krásná červená metalíza se zrcadlovým efektem. Jo, ještě 1kW ve zvuku. Ne hluku, jak to dnes dělají, ale fakt ve zvuku od AU/RA a JBL.
Zda byly kanály leštěné nebo upravené jinak je mi vcelku jedno. Jen vím, že hladký povrh pomáhal výplachu, takže proto jsem to napsal. To jakou technikou je to dosaženo... netuším. Na optimalizací výfukových systémů byl Mohr špička, takže nějak nepochybuji. Koneckonců jsem to auto řídil a pár papírově daleko silnějším frajerům jsem to hezky natřel. No a jen pro zasmání, jsem vyučený automechanik se zaměřením na elektro:)
Uživatelský avatar
shaolin
Příspěvky: 829
Registrován: 11. 9. 2011, 7:17

12. 7. 2021, 7:18

U starých Fiatov, v mojom prípade 128 coupé bol najväčší problém zlícovania sacieho potrubia s hlavou. Tam ten odskok robil niekedy až 3mm. U týchto áut (motor 1.1 a 1.3) bol hodne nízky zdvih kľukovky (ak si dobre pamätám, tak to volali kockatý - aký priemer piestu, taký zdvih), takže trpeli na "dýchavičnosť". Akékoľvek vylepšenie prietoku vzduchu mu hodne dodávalo koníky. U týchto motorov leštenie kanálov dávalo zmysel, hlavne v mladšom veku :)
Uživatelský avatar
GeeSnake
Sponzor fora
Příspěvky: 1176
Registrován: 14. 9. 2011, 8:56
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

21. 7. 2021, 10:49

Tady to někdo vyrábí, tedy Německo:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... pp_android
Každý softwarový problém má hardwarové řešení: "Kup si to nové, jiné,vole!"

http://www.sleddogs.cz
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“