Škoda, žes neposlal odkaz. Nemusel bych ho hledat.
Je to předpokládám tenhle: https://www.ebay.com/itm/254474209844
Je teda trochu dražší než 2 stovky, ale nijak likvidační to není.
Ne té Tvé fotce to není čitelné, ale na eBay při zoomu je vidět, že tam jsou 3 odpory 0.68R.
Jsou paralelně, takže ve výsledku 0.227R.
Tedy zákonitě musí topit stejně jako ty na desce původního tazatele.
Fyziku prostě neukecáš.
Přes ty odpory jde plný proud, který jde cívkami. Tak pokud je máš vlažné (a tazatel je má žhavé), tak buď máš nižší proud motoru, nebo u Tebe jede v jiném režimu (např. rychle spadne do oblasti sníženého proudu stojící osy, a u něho ne).
Nicméně je pravdou, že ty vlažné odpory jsou v praxi uvěřitelnější než ty rozžhavené odpory tazatele. Zvlášť pokud on tam tlačí jen 3.3A.
A nikdy by dlouhodobě neměl běžet přes jednu cívku plný proud.
Buď motor stojí, pak by mělo zafungovat snížení proudu stojící osy. Nebo motor jede, a pak se ty cívky střídají.
Driver HY-DIV268N-5A - Shorely diody
U mě to byl diver z osy Z kdy je většivou osa v jedné poloze alespoň když to shořelo a Z se už nezvedlo, pouze to přeskakovalo jakoby bylo Z mechanicky zablokované, nešlo s tím hnout ani do mínusu. Prohodil jsem Kabel ke KM z A na Z, v Machu přepsal piny a jelo to dál abych to mohl dodělat. Poté jsem až přehoil driver kus za kus a mrknul co s ním je.
to Mex: Ano, dnes jsou draží, ale já je kupoval za 8,3 USD. Nejsou to sice přesně dvě stovky, ale skoro. Co se týká těch odporů a proudu jimi tekoucím. Nijak se nesnažím měřit proud do motoru, nastavím nejmíň, pak motor roztočím a začnu přidávat proud. V určité chvíli ten motor zklidní chod a tak to nechám. Po cca 10 minutách chodu otestuju teplotu a případně zkoriguju proud. Motor by měl být teplej cca 50 °C (na ruku pocitově horkej) a v tu chvíli jsou ty odpory vlažné až mírně teplé. Tenhle působ mě naučil servisák z bývalého ZPA, který těch motorů pár nastavoval. Samozřejmě není to dogma, ale na analogové drivery to stačí. Je to podobné jako s motorama (bez řídících jednotek), taky šikovnej automechanik nastrčil k motoru ucho pošteloval a bylo hotovo.