Srážení hran laserem

Technologicke postupy a měřidla v dílně
Odpovědět
Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 4142
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

7. 6. 2022, 5:55

Ahoj lidi.
Jeden můj zákazník má problémy s odjehlením ostrých hran u plechových výpalků z laseru. Omíláním lze srazit jen vnější hrany, nějaké úzké 3mm drážky ne. Tak mi napadlo, rozmítací laser umí dělat i 3D tvary. Že by mohl zvládnout i odjehlení rychleji než na CNC frézce? Nedělá se to? Stačí sražení 0,5x45°, že to bude mít smirkový povrch nevadí, díly se budou lakovat práškovou barvou.
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 7331
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

7. 6. 2022, 6:28

Lakovat - takže nějaký běžný plech? Ten mi vždycky na laseru vychází dobře, hrany neupravuju, rovnou to jde do barvy. Nemohl by být nějaký problém s pálením, že to vytáhne grot?
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 4142
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

7. 6. 2022, 7:00

Ne, je to zase na přezky. I ostrých 90° ten popruh řeže.
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 7331
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

7. 6. 2022, 7:17

Jo, tak to je jasný. Bohužel, neporadím. My přezky před ohybem frézujeme (ale to jsem asi už taky psal :D))
Aleš Procháska
Odpovědět

Zpět na „Technologie a měření“