GCforge

CAM software
Sancho Panza
Příspěvky: 370
Registrován: 6. 3. 2021, 12:50

22. 3. 2022, 10:28

zkusil jsem to pustit i na W7/64. Obe verze, jak 32b, tak i 64b
spustit to nejde, řve to, že to nemá knihovnu api-ms-win-core-winrt-l1-1-0.dll
ta podle netu by možná :) měla být v MSVS2015 (Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015) - ale v něm není, já mám nainstalovaný MSVS 2017, v něm není taky.
Navíc podle netu to vypadá, že ta knihovna do W7 ani nejde zaregistrovat ručně - protože je svázaná s kernelem.
Takže pokud to někomu běží pod W7, zajímalo by mě, co tam má za to Visual Studio (verze) a nebo z čeho tam tu knihovnu má.
gcforge
Příspěvky: 9
Registrován: 20. 3. 2022, 6:22

23. 3. 2022, 9:48

Je to naprogramovane vo VS2022 pod .NET6.0
Buildnute je to ako self-contained. Teda nemalo by to potrebovat zaidne redistributable baliky.
Chybajuca dll vo mne evokuje ze na win7 to bohuzial nepojde.
gcforge
Příspěvky: 9
Registrován: 20. 3. 2022, 6:22

23. 4. 2022, 5:12

Zdravim

Naslo sa trochu casu, tak som aplikaciu upravil aby sa dala zmensovat. Minimalne rozlisenie monitora je 1280x720.
Kto ma zaujem, nech sa paci. Na webe sa daju stiahanut 64 aj 32 bitova verzia.

Pekny den prajem
gcforge
Příspěvky: 9
Registrován: 20. 3. 2022, 6:22

27. 6. 2022, 6:54

Zdravim

Spravil som trochu vacsi update.
Z tych zaujimavejsich noviniek su:
-vypocet otacok a posunu na zaklade parametrov materialu a nastroja
-novy patern - setuholniky "vceli plast"
-editor Gkodu
-rychlejsie animacie

Kto ma zaujem, nech sa paci na: GCFORGE.ORG

Pekny den
motorovy
Příspěvky: 350
Registrován: 12. 6. 2008, 7:27
Bydliště: Bratislava, Želiezovce, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

27. 6. 2022, 7:39

dobr pocin

preklikol som to, pri Mill hole ma nepusti dat Hole diameter viac ako 20mm
gcforge
Příspěvky: 9
Registrován: 20. 3. 2022, 6:22

28. 6. 2022, 5:56

Limit diery pri Mill hole je urceny priemerom nastroja. Tato operacia je navrhnuta tak aby sa vyfrezovala diera jednym "skrutkovytim" pohybom, 10mm nastroj nemoze robit vacsiu dieru ako 20mm. Aj to uz je take vseliake lebo ide celou sirkou do zaberu. Pri vacsej diere by zostaval v strede neodfrezovany stlpik, ktory by sa pravdepodobne zlomil a mohol narobit skodu.
Ale dobry postreh. Chyba operacia na vacsie diery. Ked bude cas dorobim.
Dakujem za komentar.
kiko01
Příspěvky: 1353
Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
Bydliště: Martin,Slovakia
Kontaktovat uživatele:

28. 6. 2022, 11:48

gcforge píše: 28. 6. 2022, 5:56 Limit diery pri Mill hole je urceny priemerom nastroja. Tato operacia je navrhnuta tak aby sa vyfrezovala diera jednym "skrutkovytim" pohybom, 10mm nastroj nemoze robit vacsiu dieru ako 20mm. Aj to uz je take vseliake lebo ide celou sirkou do zaberu. Pri vacsej diere by zostaval v strede neodfrezovany stlpik, ktory by sa pravdepodobne zlomil a mohol narobit skodu.
Ale dobry postreh. Chyba operacia na vacsie diery. Ked bude cas dorobim.
Dakujem za komentar.
A ked neratas stym ze mas dieru predvrtanu, tak to vies predsa rozdelit na viac skrutkovic postupne sa zvecsujucich s nejakym krokom.
gcforge
Příspěvky: 9
Registrován: 20. 3. 2022, 6:22

28. 6. 2022, 5:36

Ano, tak som to robil ked bol program len pre mna. Ale ked som sa rozhodol dat to do sveta tak chcem aby v nom boli aj kontroli a nedovolil robit uplne cokolvek. Davat tam kopec varovani co vsetko by sa moho stat sa mi nechce. Takto je to pomerne bezpecne.

Z hladiska strategie frezovania mi aj tak pride vhodnejsie aby freza chodila vertikalne co najmenej. Teda zahlbit na potrebny rozmer a potom uz len do stran aby uberala bokom a nie celom.
Uvazujem nad tym ze do Mill rectangle inside dorobim moznost nastavenia zaoblenia rohov a ked sa tie zaoblenia daju az na pol rozmeru stvorca bude z toho vlastne kruh. Zatial som nerozmyslal nad algoritmom ci to vobec budem vediet urobit, ak nie tak potom vymyslim nieco ine.

S predvrtanim som neuvazoval. To je zas dane mojimi obmedzenymi skusenostami. Program robim tak aby som ho vedel pouzit/vyskusat na mojej freze a tej bohuzial vrtanie nechuti (os vretena nieje dokonale kolma na rovinu XY a nechce sa mi s tym babrat aby som to nepokazil uplne, frezovanie je pre moje uceli ok).
Odpovědět

Zpět na „CAM“