Koupil jsem gufero určený pro nalisování na hrubé osazení, prý je prapet větší na rozdíl od jiných, slova odborníků. Mají prý více gumy po obvodě a kroužek stejný. Nevím nemám s tím zkušenosti, důležité je, že to drží.
ASIST - olej.lázeň
Jo dobrý, rval jsem je tam, co to šlo
a drží to
Koupil jsem gufero určený pro nalisování na hrubé osazení, prý je prapet větší na rozdíl od jiných, slova odborníků. Mají prý více gumy po obvodě a kroužek stejný. Nevím nemám s tím zkušenosti, důležité je, že to drží.
Koupil jsem gufero určený pro nalisování na hrubé osazení, prý je prapet větší na rozdíl od jiných, slova odborníků. Mají prý více gumy po obvodě a kroužek stejný. Nevím nemám s tím zkušenosti, důležité je, že to drží.
Pokud se potkávají vždy ty samé zuby, je nutno si označit polohu kol pro příští demontáž, montáž, aby se daly stejně.
V druhém případě se zaběhnutá kola mohou montovat jakkolov pootočená.
Jen je potřeba používat velmi jemný prach, popřípadě brusnou pastu kapánek zředěnou, aby se to dalo potírat.
V druhém případě se zaběhnutá kola mohou montovat jakkolov pootočená.
Jen je potřeba používat velmi jemný prach, popřípadě brusnou pastu kapánek zředěnou, aby se to dalo potírat.
Tak jsem dnes překontroloval po včerejšku těsnost a vypadá to OK
Jen jsem zjistil, jak už tu někdo psal, přetlak v celém vřeteníku. Nahoře na vřeteníku mám olej.mazací zátky s kuličkou a navím jak je to možné, olej vychází tlakem zpět, tedy ven.
Dělo se asi tak po 30min provozu. No a tak jsem navrtnul jeden imbus šroub M6 vrtákem 2,5mm turch celým šroubem a tak to bude snad taky OK. Pokud bude mít snahu něco vyprsknout ven, zůstane to vlastně v hlavici imbusu, jako v misce a nateče zpět do vřeteníku.
Na levé mazací zátce je ta kapka oleje, po navrtání toho šroubu se zatím nic neděje.
Jen jsem zjistil, jak už tu někdo psal, přetlak v celém vřeteníku. Nahoře na vřeteníku mám olej.mazací zátky s kuličkou a navím jak je to možné, olej vychází tlakem zpět, tedy ven.
Dělo se asi tak po 30min provozu. No a tak jsem navrtnul jeden imbus šroub M6 vrtákem 2,5mm turch celým šroubem a tak to bude snad taky OK. Pokud bude mít snahu něco vyprsknout ven, zůstane to vlastně v hlavici imbusu, jako v misce a nateče zpět do vřeteníku.
Na levé mazací zátce je ta kapka oleje, po navrtání toho šroubu se zatím nic neděje.
Tak jsem včera opět makal a dirka ve šroubu velmi pomohla.
Asi po 2hod. provozu nikde ani známka oleje.
Asi po 2hod. provozu nikde ani známka oleje.
Je to lepší, možná by to chtělo jiný modul zubů ale na druhou stranu mám řádně mazaný ložiska 