měl bych dotaz, nesetkal se někdo se schematem , plánkem , na tachometr s krokovým motorem? jedná se mi oto že potřebuji naimplantovat budíky z dvojkový oktávky do uplně jiného auta a jak otáčkoměr tak tachometr jsou přez krokáč, nebo pokud by byl někdo kdo by to byl ochotný za nějakou úplatu nacpat do nějakého pic , nebo atmegy?
Po zapnutí by to mělo poslat motor směrem doleva až na doraz, i v originále je to dané časovou konstantou, a pak podle encoderu, určitá frekvence odpovídá určité poloze motoru, počty impulzu k danám rychlostem a počet kroku motoru případně upřesním, zatí mi jde jen o ifo a poznatky kdo co má
díky páca
krokáč verzus tachometr
I palivoměr a teploměr mají krokáč. Otáčkoměr řídí impulsy s řídící jednotky motoru a tachometr bere signál z řídící jednoky ABS. Všechny tyto údaje jdou do združeného přístroje dvou vodičovou sběrnicí CAN-BUS.
Do jakého jiného auta to chceš dát...
Do jakého jiného auta to chceš dát...
já vim že i palivoměr a teploměr ale ty řešit nebudu ty nahradím a že to chodí po sběrnici can bus přez gateway a sbírá se to z abs to vim taky ale to mi fakt nepomůže protože abs a další věci tam nebudou, proto se to snažím řešit jinak , jinak je to do škoda 110R coupe, mám tam komplet palubku , páčky , budíky, ovladače, navigaci,
Jen jsem tím chtěl naznačit že když už chceš použít pro sběr informací mcu, tak ho vybrat s CANem a všechny potřebné signály posílat přes CAN a využít tak veškeré funkce sdruženého přístroje, nic víc. Gateway o které píšeš, je jen rozhraní mezi diagnostickým k-line a CANem, to potřebovat nebudeš.
Zařízení které popisuješ jsem dělal na zakázku pro známého, dal si do G2 motor a celou přístrojovku z Fábie, jen odchytání signálů a napsání programu mě trvalo skoro rok, ale dá se...
Tak přeji hodně úspěchů.
Zařízení které popisuješ jsem dělal na zakázku pro známého, dal si do G2 motor a celou přístrojovku z Fábie, jen odchytání signálů a napsání programu mě trvalo skoro rok, ale dá se...
Tak přeji hodně úspěchů.
mě šlo oto udělat jen ten tachometr s irigo krokáčem z octavky a ne celou sběrnici pro celé budíky s can bus ,
jinač když si tvuj znamy dal přístrojovku i motor tudiž i ECU tak proč už tam nedal celou kabeláž? to by bylo ohodně jednodušší a i praktičtější,
u mě to není možné protože mám plněprogramovatelnou jednotku motoru a jediné co chci aby mi to ukazovalo kolik jedu a otáčky + teplotu
jinač když si tvuj znamy dal přístrojovku i motor tudiž i ECU tak proč už tam nedal celou kabeláž? to by bylo ohodně jednodušší a i praktičtější,
u mě to není možné protože mám plněprogramovatelnou jednotku motoru a jediné co chci aby mi to ukazovalo kolik jedu a otáčky + teplotu