pokud se ke mě doneslo, tak ty převodovky (a konkrétně zrovna tohle ložisko) jsou absolutní sázka na jistotu - a to ložisko je navíc zákaznický atyp od INY. Navíc, když tam dáš pouze nový kroužek, tak obvykle to ložisko (válečky, dráha vnějšího kroužku) už je načatý, takže jediný efekt je opakování akce v krátkém čase.
Takže pečlivě zkontrolovat stav i toho zbytku (vnější kroužek, klec a válečky) a vyměnit vše, co je špatné.
Upřímnou soustrast.
testone: já vždy dělal konec hnané hřidele....kroužek byl cc 20mm ty máš problém na hnací hřídeli....jestli je opravný kroužek i u tohoto ložiska netuším......hřídel se sehnat nedá, jedině opravit
každopádně pokud máš zuby ok tak ten opravný kroužek se dá vyrobit popřípadně je dodáván s ložiskem....bude sem objednal origo nebo nějakou inu....říkám je to 5 let...už si to nepamatuju
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
je to konec hnaný hřídele
poslední ložisko před diferákem
teď jsem zjišťoval díly
BMW už dodává jenom simerinky, řadící mechanismus a gufera
ložiska ne
jedině celou převodovku
něco vymyslím
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
testone píše: ↑31. 8. 2023, 3:14
je to konec hnaný hřídele
poslední ložisko před diferákem
teď jsem zjišťoval díly
BMW už dodává jenom simerinky, řadící mechanismus a gufera
ložiska ne
jedině celou převodovku
něco vymyslím
hnací hnaná.....samozřejmě sem to otočil, promin. na tom ebay prodávaj cele sady ložisek...jak je to s kvalitou netušim
hod mě do SZ kod převodovky nebo vin, mám spostu dodavatelů dílu do převodovek, poptám to u nich...
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
momentálně "bastlím" profi klávesnice, protože mám už dost těch čínských braků, co nic nevydrží. Moje klávesnice používá CK tlačítka s pozlacenými kontakty. Tlačítka jsou cvakací, žádná mechová nebo gumová či foliová tlačítka. Klávesnice má 64 tlačítek v rastru 8x8, navíc 16 místný LED displej 6.5mm veliké číslovky a 8 LED diod. Klávesnice se připojí k mikropočítači buďto paralelně na dva 8-bitové porty nebo přes I2C.
Velikost je 185 x 95 mm. Plošný spoj je oboustranný, pofi vyrobený, žádná samodomo výroba leptáním ve škopku. Plošný spoj jsem navrhnul a dám ho vyrobit do Německa. Prostě už žádná čína....
Díky. Věnoval jsem tomu teď pár dní života. Ale jsem rád, že se to povedlo rozchodit. Ona je mechanicky fakt v pěkným stavu. Jen systém byl mrtvej. Teď je tam S7-1200. Všechny vstupy plus další modul se mi nějak povedlo obsadit. Docela zajímavý je, že spodek je svařenec. Celý vrch je posazený na 15mm plotně. Lože na Schneebergery už jsou odlitky. Docela sranda do toho plechu udělat díru pro kabely - úhlovou pneumatickou vrtačkou. Není místo. Sloup je kulatý s výřezem. Jsou tam stavěcí šrouby, aby se ten sloup radiálně neotáčel. Kus pěkného švýcarského nábytku.
Hezký to máš . Jen taková jedna zvědavá otázka. Je k tomu elektricky ovládanému hydraulickému rozvaděči nějak řešené malé zpoždění mezi přepnutím z jedné do druhé polohy nebo je to úplně "natvrdo"?
Ahoj. Dík. Není to natvrdo. Jsou tam nějaký TONy a TOFy. Mezi tím rozvaděčem je na obou větvích do hydroválce solenoid. Přivedením DC24V to dokážeš zastavit. Toho jsem využil a dal tam nějaký časový zpoždění. Přes analogový vstup 0-10V přes SCALE a NORM to mám převedený na čas... Něco tam mám fixně. Kdyby to nefungovalo plynule, mám tu nějaký proporcionály z Demagu (vstřikolis).
Na jaře mi namontovali TČ a já se obávám, že mi trubky ÚT nevyhřejou dílnu. Tak jsem pořídil naftové topení. Má to výkon 8kW a asi jsem to kapánek přehnal.