Desku a pravítko už mám ručně, teď mě čeká malá horizontální frézka a možná ještě předtím příčný suport ze Svoboďáka. No a pak čeká ještě HO20. Na tu ale stejně bude potřeba udělat jedno ozubené kolo a zatím nevím, kde to poptat (zkusím pak tady).
Co jste dneska bastlili?
Jednou jsem už pro někoho ozubené kolo do HO20 dělal. Bylo z pertinaxu a mělo úhel záběru 15°.
Tohle je litinové (to největší). Průměr cca 187 mm, šířka 25 mm, 92 zubů, takže modul nejspíš 2 mm. Z boku je dost očesaný, přitom ostatní kola vypadají v rámci možností celkem dobře
jo jo, každej vzv má malej zdvih a každá klec je nízká 

Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ojnice NASH Ambassador 1930 I8
sjednoceny délky ojnic, opravena dělící rovina oka, zúhlováno, znova nalita kompozice, obrobeno už načisto, vůle 0,04 mm radiálně, cca 0,2 mm axiálně
komplet obrobeno na Hermle UWF 900 CNC / Heidenhain TNC407
sjednoceny délky ojnic, opravena dělící rovina oka, zúhlováno, znova nalita kompozice, obrobeno už načisto, vůle 0,04 mm radiálně, cca 0,2 mm axiálně
komplet obrobeno na Hermle UWF 900 CNC / Heidenhain TNC407
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak víš jak, lezu do toho sám. Výškovky si tak nějak pořád udržuju /průkaz/. Pud sebezáchovy narozdíl od kámoše taky mám. Z pár mostů jsem taky slanil - přes osmu

Ale ta zima včera jak fičelo mě celkem rozebrala.
U toho nemá klika mazací kanál ?
klika je mazaná normálně tlakově jako u současnejch konstrukcí
přívod oleje je přes hlavní ložiska (uloženo 9x !!) a kanály do ojničních čepů
v té kapsičce jsou dvě dírky pr. asi 1,5 mm , stříká přes ně olej na stěnu válce
originál to tak určitě bylo, na výkovku ojnice jsou na to takové výstupky, při předchozí opravě kanálky zalili kompozicí ale neprovrtali
přívod oleje je přes hlavní ložiska (uloženo 9x !!) a kanály do ojničních čepů
v té kapsičce jsou dvě dírky pr. asi 1,5 mm , stříká přes ně olej na stěnu válce
originál to tak určitě bylo, na výkovku ojnice jsou na to takové výstupky, při předchozí opravě kanálky zalili kompozicí ale neprovrtali
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm, jistá podoba tam je

mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Hmm, no jo, dává to smysl, tak to se to pak bude muset pojmout jinak, neminimalisticky. Strejda mluvil o jednom směru a takto si to schválil (a hlavně to potřeboval rychle), nicméně možná to jen nedomyslel. Řeknu mu to, dík!
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino