Magiho výzkumný ústav
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Po konzultaci s revizákem to bude takto.
Z kostry stroje se vyvede žlutozelený kabel na konci bude mít zemnící kleště od svářečky a těmi se stroj přizemní dle možností, pakliže pojede v ostrovním režimu. Pokud pojede na "zelené louce" pak se použije zmíněný zemní vrták.
V záskokovém režimu bude přizeměn prostřednictvím 5 kolíkové přívodky ze zemniče budovy + bude opět možné jej přizemnit nezávisle.
Z kostry stroje se vyvede žlutozelený kabel na konci bude mít zemnící kleště od svářečky a těmi se stroj přizemní dle možností, pakliže pojede v ostrovním režimu. Pokud pojede na "zelené louce" pak se použije zmíněný zemní vrták.
V záskokovém režimu bude přizeměn prostřednictvím 5 kolíkové přívodky ze zemniče budovy + bude opět možné jej přizemnit nezávisle.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
První oživovací pokus dopadl nad očekávání dobře.
Žádný zásadní renonc se neobjevil, jen trošku teče chladič (u horního hrdla, kde jsem ho už jednou letoval) asi jak se furt nandávaly a sundávaly hadice při testech. Další trošku překvapení mi udělal větrák na chladiči, píšou na něm 12V 2A, přičemž to 2A není asi proud ale nějaký typ bo co to je.
6A pojistku to vyrazilo, 10A taky, pak mi to nedalo a zkusil jsem apérmetrem změřit odběr. Při rozjezdu přes 20A a pak někde okolo 14-15A.
Tzn. jsem musel trubičkovou pojistku trošku upravit "po našom" a už je to OK. Ještě že jsem k němu prozíravě natáhnul 2,5 drát.
Stejně je mi to ale divné, copak ty autochladičové větráky berou tolik proudu?
Jinak se vše jeví zdravě, pro dnešek končím, je skoro půlnoc a už tady s tím nemůžu hrčet kvůli sousedům.
Žádný zásadní renonc se neobjevil, jen trošku teče chladič (u horního hrdla, kde jsem ho už jednou letoval) asi jak se furt nandávaly a sundávaly hadice při testech. Další trošku překvapení mi udělal větrák na chladiči, píšou na něm 12V 2A, přičemž to 2A není asi proud ale nějaký typ bo co to je.
6A pojistku to vyrazilo, 10A taky, pak mi to nedalo a zkusil jsem apérmetrem změřit odběr. Při rozjezdu přes 20A a pak někde okolo 14-15A.
Tzn. jsem musel trubičkovou pojistku trošku upravit "po našom" a už je to OK. Ještě že jsem k němu prozíravě natáhnul 2,5 drát.
Stejně je mi to ale divné, copak ty autochladičové větráky berou tolik proudu?
Jinak se vše jeví zdravě, pro dnešek končím, je skoro půlnoc a už tady s tím nemůžu hrčet kvůli sousedům.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
ventilátory v autě maj běžně 150-400W příkon... takže to tak nějak odpovídá
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Nu což, tak tam dáme 20A pomalou pojistku a bude to OK.RaS píše:ventilátory v autě maj běžně 150-400W příkon... takže to tak nějak odpovídá
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Ahojky
hezká práce "jedeš"jak dráha....
na Porsche 924 bral motor větráku chladiče kolem 30A při rozjezdu a pak si bral 20A...mělo to chladič jako kráva a motor byl při mém úsporném ježdění stále "podchlazen"-měla jsem při pražském popojíždění na chladiči kus kartonu a v zimě přes celý...na jaře jsem vymetla zbytky...


hezká práce "jedeš"jak dráha....
na Porsche 924 bral motor větráku chladiče kolem 30A při rozjezdu a pak si bral 20A...mělo to chladič jako kráva a motor byl při mém úsporném ježdění stále "podchlazen"-měla jsem při pražském popojíždění na chladiči kus kartonu a v zimě přes celý...na jaře jsem vymetla zbytky...
těch 20A sedí
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Jo a ještě teče nafta kolem hřídele vstřikovacího čerpadla a je tam tento idiotský rozměr gufera 28,5x38,1x6.
Takovéhle míry snad může vymyslet jen úplnej magor
A ještě další dotaz, teď když už mám přesně měřenou teplotu, při 85st.C teprve začíná otvírat termostat. To je normální? Bych řekl že je to dost pozdě.
Na Comapu je defaultně nastavené 85st. varování a 95st. havárie (samosřejmě netvrdím že to tak musí být).
Teď koukám do kontrolérů v práci u velkých mašin a Tedom to má nastavené 95st. varování a 98st. havárie.
Takovéhle míry snad může vymyslet jen úplnej magor

A ještě další dotaz, teď když už mám přesně měřenou teplotu, při 85st.C teprve začíná otvírat termostat. To je normální? Bych řekl že je to dost pozdě.
Na Comapu je defaultně nastavené 85st. varování a 95st. havárie (samosřejmě netvrdím že to tak musí být).
Teď koukám do kontrolérů v práci u velkých mašin a Tedom to má nastavené 95st. varování a 98st. havárie.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Jo už to vidím, termostat je v cajku, má otvírat až na 87st.
http://www.e-nahradnidily.cz/termostaty ... elicia-19d" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.e-nahradnidily.cz/termostaty ... elicia-19d" onclick="window.open(this.href);return false;
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
ten simerink je až důsledek, primární příčina je vymačkané ložisko hřídele čerpadla, je tam sintrované mosazné futro, pr. 15, 17 nebo 19 mm podle typumagi píše:Jo a ještě teče nafta kolem hřídele vstřikovacího čerpadla a je tam tento idiotský rozměr gufera 28,5x38,1x6.
Takovéhle míry snad může vymyslet jen úplnej magor![]()
ložisko odejde buď proto, že to má 1 000 000 km, nebo proto že nějaký i.... z pečlivostí a neznalostí sobě vlastní rozvoďák našponuje jako kr.... a ložisko potom šíleně trpí
rozvoďák by na dlouhé straně měl při mírném tlaku prstem být víceméně volný, průhyb cca 1 cm
Gufero mají čerpadláři, bez výměny pouzder nemá smysl ho měnit
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Okey, to jsem si tak nějak myslel.
Přehodím tam čerpadlo z toho druhého motoru.
Stejně je pak v plánu tam dát Bosch.
A jak to vidíš s těma teplotama? Jak vysoko nastavit výstrahu a havárii?
Jo a ještě taková zajímavost, jak jsme tady řešili tu kontrolku pro buzení altu, pánové z Comapu mě vysvětlili (krom jiného), že na buzení alternátoru je určen vývod D+ přímo na kontroléru. Takže tady není co řešit.
Přehodím tam čerpadlo z toho druhého motoru.
Stejně je pak v plánu tam dát Bosch.
A jak to vidíš s těma teplotama? Jak vysoko nastavit výstrahu a havárii?
Jo a ještě taková zajímavost, jak jsme tady řešili tu kontrolku pro buzení altu, pánové z Comapu mě vysvětlili (krom jiného), že na buzení alternátoru je určen vývod D+ přímo na kontroléru. Takže tady není co řešit.
Naposledy upravil(a) magi dne 12. 8. 2014, 7:28, celkem upraveno 1 x.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
ještě mě napadlo
vyhoď z toho ten el. větrák chlazení a dej tam nějakej poháněnej klíňákem od motoru
ten. el. není stavěnej na trvalej provoz
v autě to sepne jen když to stojí někde v koloně atd, třeba taky celej rok ne
při běžné jízdě se to s rezervou uchladí náporem
tady by běžel pořád
.....
těch 85 nebo 87 st je normálních
důrazně nedoporučuju provozovat to jen na vodu, z více důvodů je nutné použít nějakou nemrzku
mj. ta směs má vyšší bod varu
bacha neumí to na rozdíl třeba od Š105/120 běhat bez termostatu !!!!
vyhoď z toho ten el. větrák chlazení a dej tam nějakej poháněnej klíňákem od motoru
ten. el. není stavěnej na trvalej provoz
v autě to sepne jen když to stojí někde v koloně atd, třeba taky celej rok ne
při běžné jízdě se to s rezervou uchladí náporem
tady by běžel pořád
.....
těch 85 nebo 87 st je normálních
důrazně nedoporučuju provozovat to jen na vodu, z více důvodů je nutné použít nějakou nemrzku
mj. ta směs má vyšší bod varu
bacha neumí to na rozdíl třeba od Š105/120 běhat bez termostatu !!!!
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Bacha aby to mělo stejně namotaný trubky!!!!!magi píše:Okey, to jsem si tak nějak myslel.
Přehodím tam čerpadlo z toho druhého motoru.
Stejně je pak v plánu tam dát Bosch.
A jak to vidíš s těma teplotama? Jak vysoko nastavit výstrahu a havárii?
Pořadí!!!!!
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2723
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak ten větrák přehodit za nuceně poháněný, to už je teď neřešitelné. Chladič je zezadu za motorem jak jsou sací a výfukové potrubí.
Bohužel tam bude muset zůstat, případně by se musel předělat za nejaký jiný poháněný přímo 230V.
Termostat tam musí být, to je mi jasné, tady mě místní autíčkáři radili ať ho vyhodím, ale pak by motor jel furt podchlazený (co jsem pozoroval tak z chladiče do motoru jde voda okolo 20st.).
Nemrzka se tam samosřejmě taky musí dát, to je daný, už jen kvůli mrazu.
Nicméně ve Feldě 1,9 (teď mluvím o autě) mám zatím jen vodu a bez problémů.
V práci u velkých KJ Tedom taky doporučuje dávat do motoru nemrzku, ale už X let je tam jen voda a v poho.
Bohužel tam bude muset zůstat, případně by se musel předělat za nejaký jiný poháněný přímo 230V.
Termostat tam musí být, to je mi jasné, tady mě místní autíčkáři radili ať ho vyhodím, ale pak by motor jel furt podchlazený (co jsem pozoroval tak z chladiče do motoru jde voda okolo 20st.).
Nemrzka se tam samosřejmě taky musí dát, to je daný, už jen kvůli mrazu.
Nicméně ve Feldě 1,9 (teď mluvím o autě) mám zatím jen vodu a bez problémů.
V práci u velkých KJ Tedom taky doporučuje dávat do motoru nemrzku, ale už X let je tam jen voda a v poho.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.