
PS: Náhled drah vypadá taky zajímavě

Ano - proběhla. To je výsledek. Konkretně tento čudlík se mi povedlo zrychlit z 8 minut na původním systému na 3 minuty na tomto novém systému. A to jsem ani neoptimalizoval strojní dráhy, v takovém případě by se mi to podařilo stáhnout ještě o minutu. (mimochodem toto jede hrozně pomalu - mám aplikace, kde projíždím celý klacek za 35 sekund) Problémy s komunikací odpadly.twiister píše:... a co davne/nedavne utrapy se strojem? Zda se, ze probehla kompletni predelavka (?).
no jestli čudlík složitosti dle videa konverzuješ z nějakého historického formátu hodinu, tak to by bylo výrazně rychlejší to z papírového výkresu naprogramovat znova od nulyR - stick píše: Bohužel stinnou stránkou upgradu je to, že musím kompletně předělat celou databázi výkresů - tzn výkres ve starém systému uložit do BLC, načíst win verzi tohoto systému, naimportovat a uložit jako DWG, otevřít v upgradu této win verze a vyexportovat do WMF. Toto WMF pak naimportuji do Design Cadu ( http://www.designcad.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ) kde vlastní obrázek upravím, odstraním přebytečné části, umístím do přesných souřadnic a exportuji do DXF. Ten načítám do GravoStaru, kde definuji směr soustružení a strojové dráhy (odkud -kam a pořadí). Pak ukládám jako GDF - což už je formát, který mohu přímo načítat řídícím systémem. Případně to ještě převádím do NC - to pokud potřebuji něco speciálního. (například prodlevu na broušení), nebo chci optimalizovat strojní dráhy a přejezdy suportu.
.
pokud profil těch čudlíků je složenina z kružnic a přímek, tak je to pořád srandaR - stick píše: A navíc - toto byla celkem jednoduchá věc - mám ve výkresech daleko složitější čudlíky.