jean píše: ↑22. 11. 2025, 8:17
Ukaz. Tu stoji mg rovnako ako renaulty
... ano, je to přesně tak. China značky s nulovou historii stoji o 10 procnet méně než elektro od velkých hráču. Koukám na šílený basl přes showroomem a ptám se prodejce: "co to je proboha" to je nová značka, kterou zkoušíme prodávat.. co to stojí proboha ? cca o 100 tis méně než Enyaq. Kupuje to někdo.. ? NE. Levná čínska auta jsou levná pouze na papíře a kupují je jitrnice bez hlubších znalostí. China je fajne (i když coool je asi stejne jako abibas se 4 proužkama ), když nebude zabitá celníma přirážkama pro vstup do EU.
Líbila se mi Tesla Performance. Možnosti hraní si s trakcí, atd. OK musíš dát jiné brzdy za cca 5-6tis USD. OK 800HP s časem 2.5 vypadá na první pohled lákavě. Když ale vidim YT z Nürburgringu a auto má po 2 kolech baterku 40 procent, tak to je zase o ničem
