co vím, tak těchhle malých kogeneraček nadělali mraky z motorů Š Favorit
to chodilo Ia, i seriová hlava měla na zemní plyn slušnou životnost
někdy kolem 2001 ty motory přeskala Škodovka dělat, zkoušelo se kde co jako náhrada, udělali pár kusů z 1,2 HTP
to stálo za h....., ten motor vůbec stojí za h...., ale zase na druhou stranu autoopravářský branži nese spoustu práce, tak díky za něj do MB
o tom žigulíku vůbec nevím
cca 280 ks udělali s průmyslovým motorem Ford 1,6 OHC vyráběným v Brazílii
ten motor se Evropě v autech vůbec nevyskytuje
hlavy vydržely míň než Favorit, přestože měly mít sedla speciálně pro provoz na CNG, LPG a podobně
cca 200 jsme jich repasovali
od té doby co vím používají průmyslový diesel Kubota přestavěný na plyn a s jiskřivou svíčkou
to snad drží