Magiho výzkumný ústav
- Radek-B
 - Příspěvky: 2137
 - Registrován: 13. 9. 2006, 11:09
 - Bydliště: V:Karlovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak ja sem nechtel primo napsat ze to taky smrdi , ale je to tak  
  Takze oceneni se nekona. Zaver je vsak takovy ze i v obyvaku se to da  
 
Videl jsem v telce nejaky dokument jak nekde ve spanelsku montovali skotu na zada velke umelohmotne pytle a chytali ty jejich psouky a zjistovali jaky to ma dopad na globalni oteplovani (dle namereneho nachytaneho objemu to nejak pocitali, neverili by jste ale vychazelo silene cislo) a pak to dal zpracovavali na elektriku klasickym spalovacim motorem a generatorem.
Pak tam jeste z nejake zeleniny lisovali olej , michali to z naftou
  samozrejmne a lili to do traktoru a autobusu. Zaver byl takovy ze vam to sice znici casem motor a i vykon je nizzsi , ale je to strasne ekologicke. To, kolik energie a kolik chemickych sracek se vyprodukuje pri vyrobe noveho motoru tam ale neuvedli. A to mne na tech ekologickych kecech strasne bavi, ze ty myslenky jsou obcas ponekud kontraproduktivni. Ale zato mame dobry pocit....  
RADEK
			
									
									Videl jsem v telce nejaky dokument jak nekde ve spanelsku montovali skotu na zada velke umelohmotne pytle a chytali ty jejich psouky a zjistovali jaky to ma dopad na globalni oteplovani (dle namereneho nachytaneho objemu to nejak pocitali, neverili by jste ale vychazelo silene cislo) a pak to dal zpracovavali na elektriku klasickym spalovacim motorem a generatorem.
Pak tam jeste z nejake zeleniny lisovali olej , michali to z naftou
RADEK
modernizace/repase CNC strojů a zařízení
automatizace/konstrukce
						automatizace/konstrukce
taky nějakej debil vygeneroval že se domácí skot velkou měrou podílí na produkci skleníkových plynů , tak vymyslely že je budou krmit kari kořením a podle testů se  produkce plynů sníží až na třetinu, takže víš co máš jíst aby bylo doma dejchatelno 
			
									
									
						Bude to mít nespornou výhodu a taky ti ušetří prachy, že až si budeš dělat nějaké hovězí na oběd, už tam nebudeš muset dávat kari. Bude už obsažené v mase a druhá nepopsatelně větší výhoda - nebudeš z toho prdět! Ještě že máme ty ekoteroristy....
			
									
									
						Zaver byl takovy ze vam to sice znici casem motor a i vykon je nizzsi , ale je to strasne ekologicke. To, kolik energie a kolik chemickych sracek se vyprodukuje pri vyrobe noveho motoru tam ale neuvedli. A to mne na tech ekologickych kecech strasne bavi, ze ty myslenky jsou obcas ponekud kontraproduktivni. Ale zato mame dobry pocit....
Zabij bobra - zachráníš strom...
Jděte s EU do Brusele...
						- Francotirador
 - Příspěvky: 1172
 - Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
 
Pro spestření (sice by se to víc hodilo na autotuningový fóra hihi): 
Během služebky mi nedalo se nepodívat do vedlejší strojovny na Stacionární diesel centrálu 50MW (lodní motor od nějakýho japonskýho výrobce). 103 ot/min a spotřeba (nevím jestli jsem tomu dobře rozumněl) 270 tun/24hod.
Aby byla poznat velikost tak jsem místo cikaret (ty by byly prd platný) jako měřítko použil sebe - i přes to že fotku kazím
 
Na fotkách 1) píst s kusem pístnice 2) výfukový ventily
							
			
									
									Během služebky mi nedalo se nepodívat do vedlejší strojovny na Stacionární diesel centrálu 50MW (lodní motor od nějakýho japonskýho výrobce). 103 ot/min a spotřeba (nevím jestli jsem tomu dobře rozumněl) 270 tun/24hod.
Aby byla poznat velikost tak jsem místo cikaret (ty by byly prd platný) jako měřítko použil sebe - i přes to že fotku kazím
Na fotkách 1) píst s kusem pístnice 2) výfukový ventily
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
						frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
- Francotirador
 - Příspěvky: 1172
 - Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
 
Takhle to asi nejde počítat. 
Nemám tušení kolik stojí tuna mazutu (a jestli je v ceně schovaná cena za dopravu - tanker), kolik je vlastní spotřeba elektrárny a kolik financí sežerou ostatní provozy.
na další fotce ovládání "plynu"
							
			
									
									Nemám tušení kolik stojí tuna mazutu (a jestli je v ceně schovaná cena za dopravu - tanker), kolik je vlastní spotřeba elektrárny a kolik financí sežerou ostatní provozy.
na další fotce ovládání "plynu"
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
						frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3