vvitty píše:Naopak, pokud nejde o to "jen nekoho servat" ale vyresit to (byt treba jen do pristi obmeny personalu...) tak ma smysl prudit jedine a pouze na Tvoji dorucovaci poste.
Zdenek Valter píše:Reklamovat může kdokoliv kdo zná číslo zásilky - a není problém aby Ti Baxi.bax posla scan podacího lístku - principielně si můžeš poslat balík sám sobě.
Obávám se, že to tak nebude.
Já (jakožto odběratel) nemám s Poštou žádný smluvní vztah.
Ten má jen odesilatel, protože si u Pošty objednal službu (přepravu balíku), tuto službu zaplatil, a Pošta ji z nějakého důvodu nezrealizovala.
Že to v reálu platím já nic neznamená. Já mám smluvní vztah jen s Baxem, a on má zase smluvní vztah k Poštou.
Správný postup by měl být ten, že Bax bude prudit svou podací poštu, ta by si měla vyžádat informace od pobočky, která to měla doručit mně, a ti by jí měli vysvětlit/obhájit, proč nesplnili službu, ke které se zavázali a kterou si nechali předem zaplatit.