Prošel jsem všechny kabely co jsou k měniči a nejspíš jsem to našel.
Taky jsem konečně našel správné schéma (druhá fotka). Připojení sedí. 0Vm a W1 jsou připojení od systému (předpokládám 0-10V). Tacha jsou připojené ke konektorům Tacho+0Vm. Jsou tam právě vstupy označené -JF, +JF a RF. Všechny jsou pospojované do jednoho kabelu a ten pak vede někam dopryč (v tom rozvaděči to fakt nenajdu ale tipuju k relátkům). Taky to sedí podle té bakalářské práce co tu dal pepa4 (velké díky, moc to pomohlo). Je to sice k novějšímu měniči ale snad to bude stejné. JF+ a JF- by mělo označovat blokování motorů na jednu nebo druhou stranu. A RF je blokování celého měniče. Napětí na tom drátu žádné nenaměřím. Takže zítra přivezu zdroj a zkusím 24V ?
Na třetí fotce je měnič, pod tou deskou je silová část.
Na čtvrté je silová část. Nějak nerozeznám co jsou vstupy a co výstupy. Jediné co vím tak že A1,2,3 jsou výstupy. Ty vedou ven přes ty tlumivky na páté fotce.
To co je na šesté fotce nedokážu určit. Vedou k tomu dva dráty mezi kterýma naměřím 250V. Následně tam je 5 kabelů popsaných viz čísla na fotce šest. Ty jdou též do měniče do té spodní svorkovnice co je na tom schématu (ta ve spodní části- 1-14) Ty dva- 1,2 jsou klasické. 3,4,5 jsou stíněné. A to právě netuším jakou má funkci.
Na sedmé fotce jsou všechny ty svorkovnice. Je tam velký chaos tak to nešlo nějak rozumně nafotit, snad to bude takhle stačit.
Jinak plochy které jsou proti sobě souběžné tak jsem přeměřil mikrometrem. Po celé délce je to ve stovce (Xko a Zko). Od pohledu je to nejřív broušené a pak zaškrabané- jak popisuje Fmodel.








Díky moc všem za rady
