Na co to má bít?
Mám ještě nějaké co jsem stavěl elektromobil. Zkoušel jsem ho max. na 96V 300A a nehřál se tak 400A by taky zvládl.
Stykač 80V/400A
Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
taky do elektromobilu
http://www.freeair.cz/freeaircz/index.p ... &Itemid=53
nakonec jsem sehnal tohle ale lehce jsem ho skratem přibodoval k sobě
http://www.tycoelectronics.com/catalog/pn/en/1618002-7

http://www.freeair.cz/freeaircz/index.p ... &Itemid=53
nakonec jsem sehnal tohle ale lehce jsem ho skratem přibodoval k sobě

http://www.tycoelectronics.com/catalog/pn/en/1618002-7
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
- Kilovolt
- Sponzor fora
- Příspěvky: 827
- Registrován: 21. 10. 2009, 9:59
- Bydliště: Podřipák jak vyšitej!
kurnik vždy sem chtěl elektromobil na ježdění do práce-ale to je peněz jak za limuzínu
-jak je v tom řešený topení?

Elektrika je potvora-nejni vidět a kope jak divoká mula.
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
Topení jsem zatím neřešil ale jsou dvě možnosti bud do motoru ( elektromotor je vzduchem chlazený ale mám rozdělanou i verzi na vodní chlazení) a pak klasicky do topení a nebo vpřípadě velké zimy webasto topení. Největší řacha jsou baterie ( cca 120 tis s dojezdem až 100km a životností 3000 cyklů při 80% kapacity až 5000 cyklů při cca 70%) zbytek se dá udělat několika způsoby v závislosti na účinnosti. Motor co jsem si do toho dělal má účinnost až 93%. Včera jsme byli na felu a zkoušeli různý zátěž při nízkých otáčkách tak vnejhorší účinnosti 50% jsme byli na 600 otáček a 42Nm. Je to hraní.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Motor nic neohřeje, aspoň správně navrhnutý. U prvního auta jsem měl fén a než jsem vyjel tak jsem s ním vyhřál auto a potom ho nechal na 100V stejnosměrných a normálně topil sice míň v druhém autě mám Webasto. U Superbu co se teť připravuje je elektrické teplovodní.
Baterky budou za nějakou dobu za rozumné peníze, budeme vyrábět i tady v čechách zatím je na tom nejlíp čína.
A jako odpojovač v žádném případě mosfety nebo jakýkoliv polovodič, když jsem stavěl svůj první regulátor tak mi kvůly zkratu jednoho mosfetu dvakrát ujelo celé auto.
Baterky budou za nějakou dobu za rozumné peníze, budeme vyrábět i tady v čechách zatím je na tom nejlíp čína.
A jako odpojovač v žádném případě mosfety nebo jakýkoliv polovodič, když jsem stavěl svůj první regulátor tak mi kvůly zkratu jednoho mosfetu dvakrát ujelo celé auto.
Nejsem z EVC, ale kluky dobře znám. Superba vlastní VUT, EVC pouze předělávalo(http://www.elektromobily.org/wiki/SUPERBEL).
Byli jsme dřív klub a jeden dobrák to rozhádal, teť jsme www.asep.cz
Prošel jsem ty předcházející odkazy a vidím že další podobný nadšenec.
Musím říct že mě zamrzelo vitěství v soutěžě elektromobilů protože si myslím že retro kabriolet je silně sezoní věc a elektromobil je nejlepší auto pro dení ježdění do práce a ne nato aby to půl roku bez účinku stálo v garáži.
Regulátor jste dotáhly trochu dál než já, sice bych ho rači stavěl na viší napětí, ale grafický displej se zobrazením výkonu je super, ještě to nakombinovat s BMS by bilo super, jestli chcete kluci na něm pracují tak vás můžu zkontaktovat.
Něco zajímaváho od konkurence. http://www.kellycontroller.com/
Byli jsme dřív klub a jeden dobrák to rozhádal, teť jsme www.asep.cz
Prošel jsem ty předcházející odkazy a vidím že další podobný nadšenec.
Musím říct že mě zamrzelo vitěství v soutěžě elektromobilů protože si myslím že retro kabriolet je silně sezoní věc a elektromobil je nejlepší auto pro dení ježdění do práce a ne nato aby to půl roku bez účinku stálo v garáži.
Regulátor jste dotáhly trochu dál než já, sice bych ho rači stavěl na viší napětí, ale grafický displej se zobrazením výkonu je super, ještě to nakombinovat s BMS by bilo super, jestli chcete kluci na něm pracují tak vás můžu zkontaktovat.
Něco zajímaváho od konkurence. http://www.kellycontroller.com/