Stykač 80V/400A

Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
Kasper
Příspěvky: 61
Registrován: 7. 5. 2007, 8:57
Bydliště: Prostějov

6. 1. 2011, 2:39

Na co to má bít?

Mám ještě nějaké co jsem stavěl elektromobil. Zkoušel jsem ho max. na 96V 300A a nehřál se tak 400A by taky zvládl.
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

6. 1. 2011, 2:56

taky do elektromobilu :D
http://www.freeair.cz/freeaircz/index.p ... &Itemid=53

nakonec jsem sehnal tohle ale lehce jsem ho skratem přibodoval k sobě :x
http://www.tycoelectronics.com/catalog/pn/en/1618002-7
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Uživatelský avatar
Kilovolt
Sponzor fora
Příspěvky: 827
Registrován: 21. 10. 2009, 9:59
Bydliště: Podřipák jak vyšitej!

6. 1. 2011, 7:00

kurnik vždy sem chtěl elektromobil na ježdění do práce-ale to je peněz jak za limuzínu :cry: -jak je v tom řešený topení?
Elektrika je potvora-nejni vidět a kope jak divoká mula.
"Učíme se po celý život. Až na školní léta" - Gabriel Laub
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

6. 1. 2011, 7:43

Topení jsem zatím neřešil ale jsou dvě možnosti bud do motoru ( elektromotor je vzduchem chlazený ale mám rozdělanou i verzi na vodní chlazení) a pak klasicky do topení a nebo vpřípadě velké zimy webasto topení. Největší řacha jsou baterie ( cca 120 tis s dojezdem až 100km a životností 3000 cyklů při 80% kapacity až 5000 cyklů při cca 70%) zbytek se dá udělat několika způsoby v závislosti na účinnosti. Motor co jsem si do toho dělal má účinnost až 93%. Včera jsme byli na felu a zkoušeli různý zátěž při nízkých otáčkách tak vnejhorší účinnosti 50% jsme byli na 600 otáček a 42Nm. Je to hraní.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Kasper
Příspěvky: 61
Registrován: 7. 5. 2007, 8:57
Bydliště: Prostějov

7. 1. 2011, 5:49

Motor nic neohřeje, aspoň správně navrhnutý. U prvního auta jsem měl fén a než jsem vyjel tak jsem s ním vyhřál auto a potom ho nechal na 100V stejnosměrných a normálně topil sice míň v druhém autě mám Webasto. U Superbu co se teť připravuje je elektrické teplovodní.

Baterky budou za nějakou dobu za rozumné peníze, budeme vyrábět i tady v čechách zatím je na tom nejlíp čína.

A jako odpojovač v žádném případě mosfety nebo jakýkoliv polovodič, když jsem stavěl svůj první regulátor tak mi kvůly zkratu jednoho mosfetu dvakrát ujelo celé auto.
motorovy
Příspěvky: 358
Registrován: 12. 6. 2008, 7:27

7. 1. 2011, 6:50

Kasper píše:U Superbu co se teť připravuje je elektrické teplovodní.
ste z evcgroup?
Kasper
Příspěvky: 61
Registrován: 7. 5. 2007, 8:57
Bydliště: Prostějov

7. 1. 2011, 5:34

Nejsem z EVC, ale kluky dobře znám. Superba vlastní VUT, EVC pouze předělávalo(http://www.elektromobily.org/wiki/SUPERBEL).
Byli jsme dřív klub a jeden dobrák to rozhádal, teť jsme www.asep.cz

Prošel jsem ty předcházející odkazy a vidím že další podobný nadšenec.
Musím říct že mě zamrzelo vitěství v soutěžě elektromobilů protože si myslím že retro kabriolet je silně sezoní věc a elektromobil je nejlepší auto pro dení ježdění do práce a ne nato aby to půl roku bez účinku stálo v garáži.

Regulátor jste dotáhly trochu dál než já, sice bych ho rači stavěl na viší napětí, ale grafický displej se zobrazením výkonu je super, ještě to nakombinovat s BMS by bilo super, jestli chcete kluci na něm pracují tak vás můžu zkontaktovat.
Něco zajímaváho od konkurence. http://www.kellycontroller.com/
Odpovědět

Zpět na „Nákup“