Ja to myslel tak ze je problem kdyz tlak utece tema dirkama kdyz ten systtem jede nad bodem varu
"Tlak mirne nad bodem varu a upozorneni na kazdem vicku"....to sem te nejak nepochopil
Na kazdem vicku je napsan tlak ktery to vicko udrzi...nic vic
Ja to myslel tak ze je problem kdyz tlak utece tema dirkama kdyz ten systtem jede nad bodem varu
To je tlak pri kterem to vicko otevre okruh a zacne vypoustet tlak co je nad touto hodnotou....je to maximalni pracovni tlak
je to 10mm od plochy která má při intenzivnim brždění červenou barvu a ty šrouby co sem z toho vytáhnul meli na sobě natavenej kov....tak já nevim jakou má červená barva teplotu ale je tam určitě horkorobokop píše: ↑2. 3. 2025, 6:16 korozni odolnost tak trosku nevysla jak jsem pochopil
tepla tam moc neni v tom miste ne?
pomer pevnosti k hmotnosti jsem zminoval jako jednu z vyhod titanu ale ten pomer ne pevnost samotnou ta neni zazracna
kdyz to ma takovy vyznam hmotnostne u par desite gramu sroubku proc nejsou titanove cele brzdice?