Meranie dinama (magneto)
ani jedna neni v poradku, svedci to o bohate smesi, zmer hladiny v plovakovych komorach
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
no ono z těch svíček toho nepůjde moc vyčíst , vše to jsou dost studené a krátké starty nato aby se ty svíčky opálily tak aby se z nich dalo dobře diagnostikovat .
opravdu bych sundal to magneto a mrknul se jestly se opravdu nepootočilo - střihnutý pero není nijak neobvyklé. a neodpověděl jsi jestly se dá otočit tím zapalováním ?
opravdu bych sundal to magneto a mrknul se jestly se opravdu nepootočilo - střihnutý pero není nijak neobvyklé. a neodpověděl jsi jestly se dá otočit tím zapalováním ?
Aha a videli Ste to video "zadretia" u vysokych otacok?
Ma to 1mb.
No zapalovanie su 2 snimace klukovej polohy ukotvene napevno a na rotore su 2 magnety upevne tiez napevno drzi to kolik na klukovke, vo vnutri je cievka prichytena jednym srobom ale k tej som sa nemohol dostat pre ten prilepeny rotor.
Rotorom sa da volne potocit.
Ma to 1mb.
No zapalovanie su 2 snimace klukovej polohy ukotvene napevno a na rotore su 2 magnety upevne tiez napevno drzi to kolik na klukovke, vo vnutri je cievka prichytena jednym srobom ale k tej som sa nemohol dostat pre ten prilepeny rotor.
Rotorom sa da volne potocit.
Bc. Maroš Majchràk
a je na ten kolík vidět ? kde bereš jistotu že je to tam kde má být ? co myslíš tím že se dá rotorem volně pootočit ?
ten rotor by měl být snad na kuželu a jen pojištěn perem . tam nemá lepidlo co dělat ! pokud je tam lepidlo tak už s tím měl někdo nějaký problém. pokud není nijak vidět že má správnou polohu tak je potřeba ten rotor stáhnout askontrolovat .
ten rotor by měl být snad na kuželu a jen pojištěn perem . tam nemá lepidlo co dělat ! pokud je tam lepidlo tak už s tím měl někdo nějaký problém. pokud není nijak vidět že má správnou polohu tak je potřeba ten rotor stáhnout askontrolovat .
No myslím to, že je to presne tak ako Ste povedal.
Rotor je na kuželi a pero je wodruffovo, je pekne vidieť.
Celý kužeľ je natretý proti-povoľovacou pastou.
Nešlo mi ho sťahovákom vôbec stiahnuť dole, drží ako sa patrí.
Zajtra asi vyberiem celý motor von a rozoberiem to do šrobíka, niekde chybu musím nájsť.
Ale chcem si byť istý že je tam nejaká mechanická chyba, lebo je to hodne roboty.
Keď mi ho v tom videu seklo myslel som že budem musieť robiť výbrus...
Rotor je na kuželi a pero je wodruffovo, je pekne vidieť.
Celý kužeľ je natretý proti-povoľovacou pastou.
Nešlo mi ho sťahovákom vôbec stiahnuť dole, drží ako sa patrí.
Zajtra asi vyberiem celý motor von a rozoberiem to do šrobíka, niekde chybu musím nájsť.
Ale chcem si byť istý že je tam nejaká mechanická chyba, lebo je to hodne roboty.
Keď mi ho v tom videu seklo myslel som že budem musieť robiť výbrus...
Bc. Maroš Majchràk
Konečne som demontoval motor:
Pri robote v garáži som ochorel, tak píšem až teraz.
Idem po častiach, komplet celé to skontrolujem.
Chcem sa ešte opýtať neviete niekto kontakt na niekoho, kto vie premerať tu elektromagnetickú cievku?
Pošlem ju aj poštou, ak to bude treba.
Lebo nová stojí cca 350€ a ak je dobrá kupovať ju zbytočne je moc veľká čiastka.
ďakujem
Pri robote v garáži som ochorel, tak píšem až teraz.
Idem po častiach, komplet celé to skontrolujem.
Chcem sa ešte opýtať neviete niekto kontakt na niekoho, kto vie premerať tu elektromagnetickú cievku?
Pošlem ju aj poštou, ak to bude treba.
Lebo nová stojí cca 350€ a ak je dobrá kupovať ju zbytočne je moc veľká čiastka.
ďakujem
Bc. Maroš Majchràk
proměření takové cívky je problém , pokud tedy nejde nějak rozdělat .
Nejlepší by bylo ji otestovat na nějaké stolici . Ale mohl byjsiji otestovat přimo na motoru , musíš si zjistit na magnetu v jakém místě vůči snímači má sepnout- bude asi nutné magneto sundat , vše si označit vyndat svíčky a místo svíčky vložit nějakou kulatinu a sledovat při otáčení motoremv jaképoloze docházík sepnutí - jiskře . nevím jestly je zapalování buzené jen z dynama nebo i baterie - pak by to ve správný moment mělo hodit jiskru i jen při ručním otočení.
Nejlepší by bylo ji otestovat na nějaké stolici . Ale mohl byjsiji otestovat přimo na motoru , musíš si zjistit na magnetu v jakém místě vůči snímači má sepnout- bude asi nutné magneto sundat , vše si označit vyndat svíčky a místo svíčky vložit nějakou kulatinu a sledovat při otáčení motoremv jaképoloze docházík sepnutí - jiskře . nevím jestly je zapalování buzené jen z dynama nebo i baterie - pak by to ve správný moment mělo hodit jiskru i jen při ručním otočení.
Na to ti stačí soustruh a stroboskop.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Koupí si ledkovej reflektor a spáchá si super speciál stroboskop i pro nejviššššššššííííííí otáčky protože na rozdíl od bleskovejch výbojek se nic nenabíjí tak že 10 000ot/min nebude problém.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.cz/search?q=led+stro ... 3%A1+lampa" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;