Vřetena Teknomotor
to zadní ložisko je v hliníku a protáčelo se přímo ten vnější kroužek? to bude ohnutá hřídel a i to uložení zadního ložiska v háji ne?
maj ty hřídelky cementovaný, broušený a nebo je to jen taková rychlovýroba?
maj ty hřídelky cementovaný, broušený a nebo je to jen taková rychlovýroba?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Rozdíl se mi zdá dost markantní. A to tak, že si myslím, že dělám někde chybu. Je možné, že ten důlek pro hrot je trochu mimo ??
Nebo, a to je asi pravděpodobnější, je vřeteno opravdu trochu deformované.
Zkusí mi někdo popsat postup jak to mám změřit abych pokud možno vyloučil chybu ?
Díky. Miloš.
Nebo, a to je asi pravděpodobnější, je vřeteno opravdu trochu deformované.
Zkusí mi někdo popsat postup jak to mám změřit abych pokud možno vyloučil chybu ?
Díky. Miloš.
No, z toho mám taky strach. Že je to ohnuté...RaS píše:to zadní ložisko je v hliníku a protáčelo se přímo ten vnější kroužek? to bude ohnutá hřídel a i to uložení zadního ložiska v háji ne?
maj ty hřídelky cementovaný, broušený a nebo je to jen taková rychlovýroba?
Jestli je to cementované to nepoznám. Plochy pro usazení ložisek vypadají jako broušené.
Miloš.
Zítra raději zkusím ještě jrdnou mrknout do důlků. Přiznám se, že jsem je moc pečlivě nečistil....jova píše:Taky se mi to zdá na tu vzdálenost od hrotu dost. Proto se ptám jak se to chová vedle něj, a zda jsi použil pevné hroty a zda ti náhodou nehází ten otočný. Čisté důlky předpokládám.
Miloš.
máš prizma? polož to na dvě kostky přímo na plochy ložisek a změř to uprostřed... tím vyloučíš jakoukoliv chybu v důlku.. a můžeš to tak zkusit i vyrovnat ale iluze že to bude běhat tak jako dřív bez přebroušení bych si nedělal..
no upřímně i když samozřejmě doufáš v opak
tak když se podíváš na to zadní ložisko jak je orvaný a vezmeš to co to dělá tak se ohnutá hřídel dá víc než předpokládat...
no upřímně i když samozřejmě doufáš v opak

věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Tak tak. Co si budeme povídat, já to předpokládal už od té havárie....RaS píše:máš prizma? polož to na dvě kostky přímo na plochy ložisek a změř to uprostřed... tím vyloučíš jakoukoliv chybu v důlku.. a můžeš to tak zkusit i vyrovnat ale iluze že to bude běhat tak jako dřív bez přebroušení bych si nedělal..
no upřímně i když samozřejmě doufáš v opaktak když se podíváš na to zadní ložisko jak je orvaný a vezmeš to co to dělá tak se ohnutá hřídel dá víc než předpokládat...
Vlastními silami to bohužel nesrovnám. Třeba by šel koupit náhradní díl. Zkusím poptat.
Miloš
Ahoj
měř určitě jen na hřídeli , ten vlastní rotor může házet , běžně se rotor po nalísiování na hřídel už nestáčí , další co mě trochu udivilo je provedení , to skoro vypadá že je hřídel ze dvou kusů a ty jsou nalísovány proti sobě do rotoru ? už jsem to taky viděl , nebo jsou ty vyvažovací kroužky nalísovány zvlášt na hřídel ? z foto to není patrn
Dal bych to ještě na prizma a měřil něco upnutého v kleštině pikud je to luk tak to taky poznáš a to co naměříš na rotoru nemusí být přesné
měř určitě jen na hřídeli , ten vlastní rotor může házet , běžně se rotor po nalísiování na hřídel už nestáčí , další co mě trochu udivilo je provedení , to skoro vypadá že je hřídel ze dvou kusů a ty jsou nalísovány proti sobě do rotoru ? už jsem to taky viděl , nebo jsou ty vyvažovací kroužky nalísovány zvlášt na hřídel ? z foto to není patrn
Dal bych to ještě na prizma a měřil něco upnutého v kleštině pikud je to luk tak to taky poznáš a to co naměříš na rotoru nemusí být přesné
ty přídavný písmena to TN.. je nějaká polyamidová klec a nebo nějakej jinej materiál klece a to VT určuje druh maziva co je v tom nacpaný.. pokud tě to zajímá uplně přesně tak to najdeš v jejich rozšířeném katalogu.. to jestli je lepší jedno mazivo od -20 do 125stup C se zahušťovadlem A a nebo druhé se zahušťovadlem B a teplotou o 5st nižší v tom já osobně bych problém neviděl.. dal bych stejnej typ ložiska se stejnou vůlí a přesností a skontroloval bych jestli jsou max otáčky v rozmezí toho vřetene.. víc bych neřešil.. stejně je to do další rányzami píše:Jinak na ložisku je napsáno SKF 6202 2RS1 TNO/C3 VT 105. Už jsem se díval na E- shop ale tam je jen 6202 2RS1/C3, je tam to označení TNO a VT 105 nějak důležité ?
Miloš.

ty otáčky bych skontroloval u toho konkrétního, koukám že jedny ložiska jsou do 14000 a druhé do 30000 (podle typu krytí a klece..)
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU