MYFORD Super 7
Hledej šmudlo: a třeba tam někonu napiš:
http://www.lathes.co.uk/myford/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lathes.co.uk/myford/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lathes.co.uk/myford/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lathes.co.uk/myford/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To samozřejmě znám, ale když tam něco chceš, tak musíš objednat(zaplatit) v UK a nechat si to poslat
Na některé jiné verze soustruhů lze sehnat dokumentaci v PDF, ale je tolik verzí, že ani Super 7 není přesná specifikace - musí se rok atd. a vše se nějak liší.
-----
Už jsem našel dodavatele ND a ten má na konci vždy rozpad, to teď potřebuji.
Zajímalo mne hlavně toto
http://www.myford.co.uk/acatalog/Myford ... arbox.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak díky za info.
Zb.
Na některé jiné verze soustruhů lze sehnat dokumentaci v PDF, ale je tolik verzí, že ani Super 7 není přesná specifikace - musí se rok atd. a vše se nějak liší.
-----
Už jsem našel dodavatele ND a ten má na konci vždy rozpad, to teď potřebuji.
Zajímalo mne hlavně toto
http://www.myford.co.uk/acatalog/Myford ... arbox.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak díky za info.
Zb.
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3579
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý rany tam jsou v tom ceníkumikiki píše: Zajímalo mne hlavně toto
http://www.myford.co.uk/acatalog/Myford ... arbox.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak díky za info.
Zb.
Tady máš manuál
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Děkuji moc, taky už jej mám ale stejně jsem nikde nenašel rozpad s detaily co mám já
Viz ty červené čáry na obr. .... a těch rozdílů je víc, zvlášť když teď začínám rozebírat.
Např. nevím zatím jaký olej tam nalít a jak moc povolit šroubek, který pouští olej do kluzného pouzdra vřetene Ale musím se přiznat, že jsem měl v pátek černý den, přivezli mi ráno kolem 6-té hodiny tento soustruh a při skládání spadl z cca 80cm na silnici a pár věcí z litiny se rozbilo
Když já jej ale moc chtěl tak jsem zavřel oči a začal s repasí.
Snad mi ten držák atd. někdo v Praze svaří - prý ano, tak jedu v pondělí do firmy v Čimicích a uvidím.
Viz ty červené čáry na obr. .... a těch rozdílů je víc, zvlášť když teď začínám rozebírat.
Např. nevím zatím jaký olej tam nalít a jak moc povolit šroubek, který pouští olej do kluzného pouzdra vřetene Ale musím se přiznat, že jsem měl v pátek černý den, přivezli mi ráno kolem 6-té hodiny tento soustruh a při skládání spadl z cca 80cm na silnici a pár věcí z litiny se rozbilo
Když já jej ale moc chtěl tak jsem zavřel oči a začal s repasí.
Snad mi ten držák atd. někdo v Praze svaří - prý ano, tak jedu v pondělí do firmy v Čimicích a uvidím.
zavaříš nebo slepíš... to se stane
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
než to povezeš někam svařit
a) odstraň toho barvu, alespoň z okolí svarů
b) udělej polohovací/fixační přípravek na ty střepy, ušetříš tomu svařečovi 80% práce (pokud by tě s tím vůbec nevyhnal nebo to nepolepil jak mu to přijde pod ruku)
a) odstraň toho barvu, alespoň z okolí svarů
b) udělej polohovací/fixační přípravek na ty střepy, ušetříš tomu svařečovi 80% práce (pokud by tě s tím vůbec nevyhnal nebo to nepolepil jak mu to přijde pod ruku)
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Dneska jdou kopit elektrody, kde nemusíš předehřívat. A pokud ta litina není "špatná" - např vyhřátá, nekvalitní... - většinou to ani nepopraská při chladnutí. Zkusil bych to vařit pomalu po kouskách, aby se to moc neprohřálo. Ale pořádná příprava je potřeba. Jinakl současný sortiment elektrod, je jeden z důvodů proč si držet svářečku. Vařili jsme vrták SDS 25mm délka 100cm a pár děr do ŽB už vyvrtal. Chlapík co mi na to prodával elektrodu tvrdil, že touhle nějací machři svařujou listový pera na náklaďáky. A údajně to drží
Testone ti dobre radi. Obrusit cca 2cm od praskliny alebo ulomenia zafixovat a zvarat.
Ked je to hlinikova liatina to ide vacsinou slusne zvarat.
Vacsina al zliatin(skrine prevodovky , obaly , veka) atd ktore niesu velmi nasiaknute olejom sa zvara viac ako slusne.
Vlastna skusenost trochu sa tym zivim. Samozrejme niektore druhy Al zliatin nejde zvarat alebo je to dost obtiazne.
Citronek: Ak niekto fakt zvara pera na nakladnom aute potom to nieje zvarac ale blbec a dufam ze taketo auto nepojde nikdy mne oproti.
Nic v zlom ale tak to vidim.
Ked je to hlinikova liatina to ide vacsinou slusne zvarat.
Vacsina al zliatin(skrine prevodovky , obaly , veka) atd ktore niesu velmi nasiaknute olejom sa zvara viac ako slusne.
Vlastna skusenost trochu sa tym zivim. Samozrejme niektore druhy Al zliatin nejde zvarat alebo je to dost obtiazne.
Citronek: Ak niekto fakt zvara pera na nakladnom aute potom to nieje zvarac ale blbec a dufam ze taketo auto nepojde nikdy mne oproti.
Nic v zlom ale tak to vidim.
a je to slitina hliníku ? Aby to nebyla bílá litina,ta se nedá vařit,má moc vysoký obsah uhlíku. Osobně bych klidně šel do lepení .
Jen vsuvka, na svaření "nedůležitých" částí litiny stačí obyč elektroda EB121 2-2,5 na kterou se namotá Cu drát(oholenej elektro) 0,75-1,5 ,který se předtím vyžíhá v plameni.
Postup vaření ,tak jako by se vařilo origo elektrodou. Je to na "prasáka"ale jde to. Jo když není chleba i narohlík jde namazat sádlo...
Jen vsuvka, na svaření "nedůležitých" částí litiny stačí obyč elektroda EB121 2-2,5 na kterou se namotá Cu drát(oholenej elektro) 0,75-1,5 ,který se předtím vyžíhá v plameni.
Postup vaření ,tak jako by se vařilo origo elektrodou. Je to na "prasáka"ale jde to. Jo když není chleba i narohlík jde namazat sádlo...
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Tak každý kdo dělá nějakou "práci" musí počítat s tím, že za ní nese zodpovědnost. A pokud se stane něco hodně špatnýho, nakonec tě "dostanou". Jinak z toho co jsem jen letos viděl, mi to svařený péro přijde úplně neškodný. Pokud jezdí auto s prasklým plátem, tak pokud je to ten první s okem, tak řidič postupně zjistí, že s autem šíře 2m neprojede 3m širokou bránu, a pak se mu rozpadne kardanka. To takový brzdový bubny a kotouče 5mm pod minimální rozměr, navařovaný a flexou stočený náboje předního kola, protektory na předních kolech, jízdy 16hod nonstop "na magnet" o 8 tun přetížený soupravy... odhadem asi tak 10% naklaďáků co potkáš jsou bezproblému