MYFORD Super 7

navody prirucky brozury
prosim oznacujte vlakna podle nasledujiciho klice "Frezka nastrojova FNGJ32"

mikiki
Příspěvky: 592
Registrován: 5. 1. 2011, 4:33
Bydliště: Vysočina

10. 7. 2013, 10:00

Nemá náhodou někdo schéma popř. manuál?
Uživatelský avatar
GeeSnake
Sponzor fora
Příspěvky: 1291
Registrován: 14. 9. 2011, 8:56
Bydliště: Strakonice

10. 7. 2013, 10:09

Hledej šmudlo: a třeba tam někonu napiš:
http://www.lathes.co.uk/myford/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lathes.co.uk/myford/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Každý softwarový problém má hardwarové řešení: "Kup si to nové, jiné,vole!"

http://www.sleddogs.cz
mikiki
Příspěvky: 592
Registrován: 5. 1. 2011, 4:33
Bydliště: Vysočina

12. 7. 2013, 8:52

To samozřejmě znám, ale když tam něco chceš, tak musíš objednat(zaplatit) v UK a nechat si to poslat :(
Na některé jiné verze soustruhů lze sehnat dokumentaci v PDF, ale je tolik verzí, že ani Super 7 není přesná specifikace - musí se rok atd. a vše se nějak liší.
-----
Už jsem našel dodavatele ND a ten má na konci vždy rozpad, to teď potřebuji.
Zajímalo mne hlavně toto :D
http://www.myford.co.uk/acatalog/Myford ... arbox.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak díky za info.
Zb.
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3579
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

12. 7. 2013, 9:24

mikiki píše: Zajímalo mne hlavně toto :D
http://www.myford.co.uk/acatalog/Myford ... arbox.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak díky za info.
Zb.
Dobrý rany tam jsou v tom ceníku :)

Tady máš manuál :wink:
Myford Super 7 manual.pdf
(4.23 MiB) Staženo 2923 x
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
mikiki
Příspěvky: 592
Registrován: 5. 1. 2011, 4:33
Bydliště: Vysočina

13. 7. 2013, 10:05

Děkuji moc, taky už jej mám ale stejně jsem nikde nenašel rozpad s detaily co mám já :(
Viz ty červené čáry na obr. .... a těch rozdílů je víc, zvlášť když teď začínám rozebírat.
Např. nevím zatím jaký olej tam nalít a jak moc povolit šroubek, který pouští olej do kluzného pouzdra vřetene
MYFORD.jpg
Ale musím se přiznat, že jsem měl v pátek černý den, přivezli mi ráno kolem 6-té hodiny tento soustruh a při skládání spadl z cca 80cm na silnici a pár věcí z litiny se rozbilo :( :( :(
Když já jej ale moc chtěl tak jsem zavřel oči
rozbitá_litina.jpg
a začal s repasí.
Snad mi ten držák atd. někdo v Praze svaří - prý ano, tak jedu v pondělí do firmy v Čimicích a uvidím.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22386
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

13. 7. 2013, 10:45

tak to nezavidim takhle pokazenou radost :(
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
PAKO.ll
Příspěvky: 1448
Registrován: 10. 2. 2012, 3:24
Bydliště: ŠKVOREC
Kontaktovat uživatele:

14. 7. 2013, 7:42

zavaříš nebo slepíš... to se stane
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7205
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

14. 7. 2013, 8:25

než to povezeš někam svařit
a) odstraň toho barvu, alespoň z okolí svarů
b) udělej polohovací/fixační přípravek na ty střepy, ušetříš tomu svařečovi 80% práce (pokud by tě s tím vůbec nevyhnal nebo to nepolepil jak mu to přijde pod ruku)
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22386
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

14. 7. 2013, 8:41

bude se to muset pred svarenim ohrat na teplotu ze ti z toho sleze barva dost daleko
mozna ti to i rozhodi geometrii stroje
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Citronek
Příspěvky: 82
Registrován: 8. 10. 2010, 11:32
Bydliště: Říčany

14. 7. 2013, 9:35

Dneska jdou kopit elektrody, kde nemusíš předehřívat. A pokud ta litina není "špatná" - např vyhřátá, nekvalitní... - většinou to ani nepopraská při chladnutí. Zkusil bych to vařit pomalu po kouskách, aby se to moc neprohřálo. Ale pořádná příprava je potřeba. Jinakl současný sortiment elektrod, je jeden z důvodů proč si držet svářečku. Vařili jsme vrták SDS 25mm délka 100cm a pár děr do ŽB už vyvrtal. Chlapík co mi na to prodával elektrodu tvrdil, že touhle nějací machři svařujou listový pera na náklaďáky. A údajně to drží :-)
mikiki
Příspěvky: 592
Registrován: 5. 1. 2011, 4:33
Bydliště: Vysočina

14. 7. 2013, 10:13

Děkuji všem za povzbuzení.
Zítra jedu do firmy a mají v logu .... Vaše porucha naše potěšení :lol:, tak uvidím co a jak.
mikiki
Příspěvky: 592
Registrován: 5. 1. 2011, 4:33
Bydliště: Vysočina

15. 7. 2013, 9:10

:oops: je to prý nějaká slitina ...hliníku a .... a není litina :oops: - tak se prý pokusí s tím něco udělat :wink:
SO 545
Příspěvky: 729
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

15. 7. 2013, 9:29

Testone ti dobre radi. Obrusit cca 2cm od praskliny alebo ulomenia zafixovat a zvarat.
Ked je to hlinikova liatina to ide vacsinou slusne zvarat.
Vacsina al zliatin(skrine prevodovky , obaly , veka) atd ktore niesu velmi nasiaknute olejom sa zvara viac ako slusne.
Vlastna skusenost trochu sa tym zivim. Samozrejme niektore druhy Al zliatin nejde zvarat alebo je to dost obtiazne.

Citronek: Ak niekto fakt zvara pera na nakladnom aute potom to nieje zvarac ale blbec a dufam ze taketo auto nepojde nikdy mne oproti.
Nic v zlom ale tak to vidim.
Uživatelský avatar
PAKO.ll
Příspěvky: 1448
Registrován: 10. 2. 2012, 3:24
Bydliště: ŠKVOREC
Kontaktovat uživatele:

16. 7. 2013, 8:47

a je to slitina hliníku ? Aby to nebyla bílá litina,ta se nedá vařit,má moc vysoký obsah uhlíku. Osobně bych klidně šel do lepení .

Jen vsuvka, na svaření "nedůležitých" částí litiny stačí obyč elektroda EB121 2-2,5 na kterou se namotá Cu drát(oholenej elektro) 0,75-1,5 ,který se předtím vyžíhá v plameni.
Postup vaření ,tak jako by se vařilo origo elektrodou. Je to na "prasáka"ale jde to. Jo když není chleba i narohlík jde namazat sádlo... :mrgreen:
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Citronek
Příspěvky: 82
Registrován: 8. 10. 2010, 11:32
Bydliště: Říčany

16. 7. 2013, 10:28

Tak každý kdo dělá nějakou "práci" musí počítat s tím, že za ní nese zodpovědnost. A pokud se stane něco hodně špatnýho, nakonec tě "dostanou". Jinak z toho co jsem jen letos viděl, mi to svařený péro přijde úplně neškodný. Pokud jezdí auto s prasklým plátem, tak pokud je to ten první s okem, tak řidič postupně zjistí, že s autem šíře 2m neprojede 3m širokou bránu, a pak se mu rozpadne kardanka. To takový brzdový bubny a kotouče 5mm pod minimální rozměr, navařovaný a flexou stočený náboje předního kola, protektory na předních kolech, jízdy 16hod nonstop "na magnet" o 8 tun přetížený soupravy... odhadem asi tak 10% naklaďáků co potkáš jsou bezproblému :-)
Odpovědět

Zpět na „Navody ke strojum, dokumentace“