Závit M4 až k hlavě

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Odpovědět
Monteg
Příspěvky: 1266
Registrován: 30. 10. 2006, 5:37
Bydliště: LOUNY

25. 5. 2018, 11:29

Dobrý den
Chtěl bych poradit čím vyrobit závit M4 až nadoraz jsou na to nějaké speciální očka? nebo jak se to vyrábí
Rozměry celková délka 4.6mm délka závitu M4 2mm
Děkuji za navedení - radu :D
Přílohy
IMG_20180525_122628.jpg
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 15477
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

25. 5. 2018, 1:07

bych to delal na CNC soustruhu radekem aby mohlo pod tu hlavu
on ho pak vytahne v ramci 1/4 otacky az mimo hlavu
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 1106
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

25. 5. 2018, 1:12

nevím co to bude držet a kolik jich má být, ale nemůže tam být u hlavy zápich?
očko můžeš trochu odbrousit
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
milan584
Příspěvky: 929
Registrován: 12. 5. 2009, 2:17
Bydliště: na jihu

25. 5. 2018, 2:46

Monteg píše:Dobrý den
Chtěl bych poradit čím vyrobit závit M4 až nadoraz jsou na to nějaké speciální očka? nebo jak se to vyrábí
Rozměry celková délka 4.6mm délka závitu M4 2mm
Děkuji za navedení - radu :D
závit se buď naválcuje kladkou ze suportu a nebo se vyfrézuje synchronní frézou.
Jinak mi uníká (asi už po milionté :roll: ) jak lze na takovou otázku smysluplně odpovědět, když není jasná seriovost.
Tak jsem to napsal, jak bych to dělal, kdyby těch šroubků bylo třeba ..... třeba 20 000 ks.
Monteg
Příspěvky: 1266
Registrován: 30. 10. 2006, 5:37
Bydliště: LOUNY

25. 5. 2018, 7:03

Nejde o žádnou sériovost ale moji blbost jeden jsem stratil a nevím jak -cim vyrobit nový i když udělám zapich 0.3mm tak to nejde zašroubovat a když udělám širší už tam není žádný závit možná obrousit to óčko a doříznout to.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4378
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

25. 5. 2018, 8:15

Proč tak složitě ? Kousek závitu na tyči :wink: našroubuješ třeba do mosaznýho kroužku se závitem a zapájíš nebo zalepíš Loctite a zkrátíš na délku . :wink:

jo a kdyby to bylo moc snadný tak vyfrézovat na centru :D
Naposledy upravil(a) fmodel dne 25. 5. 2018, 8:25, celkem upraveno 1 x.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
atlan
Příspěvky: 1339
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

25. 5. 2018, 8:22

Inak dobry napad vymyslieť upevnenie takou skrutkou....
Uživatelský avatar
Habešan
Příspěvky: 517
Registrován: 12. 12. 2013, 2:25
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

25. 5. 2018, 9:00

Víc mobilem to vyfotit nešlo?
Na té fotce je trochu vidět zbytek po upichování, takže to dělali na soustruhu.
A když Ti jde jenom o kusovku, neměl by být problém si s tím vyhrát.
MF-70

Příznivce Low-Cost řešení, přesvědčený že největším omezením naší technologie je naše myšlení.
atlan
Příspěvky: 1339
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

25. 5. 2018, 9:13

2mm upichovacie radeko, drziak sikmo natocit, a radeko nabrusit na uhol, a vobec by som sa nebal z pravej strany nechat uhol kolmy na skrutku. Ten zavit aj tak figu drzi. Z lavej strany dodrzat uhol. A pekne rucne tocit
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 1106
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

25. 5. 2018, 9:40

nebo si kup šroubek ve spojmatu a pod něj dej podložku :)
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4378
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

25. 5. 2018, 11:30

kenybz píše:nebo si kup šroubek ve spojmatu a pod něj dej podložku :)
Příliš snadné ,bez CNC to nemá úroveň :lol:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Monteg
Příspěvky: 1266
Registrován: 30. 10. 2006, 5:37
Bydliště: LOUNY

26. 5. 2018, 7:04

Děkuji všem za reakce
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“