Jak na úplně první nastavení TIGu, když se ještě nedaří? sledujte zde!

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Odpovědět
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 196
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

23. 12. 2018, 1:12

Spousta lidí se mě ptá, co dělá špatně, co má nastavit jinak, že jim nejde vařit, apod. Tak jsem se rozhodl udělat video, kde bude kompletní nastavení svářečky, se kterým zvládne svařovat snad každý. Vysvětlil jsem různé problémy které můžou nastat při špatném nastavení, nebo i při špatné přípravě ke svařování. Doufám, že video pomůže co nejvíce lidem, před rokem jsem měl stejné problémy, ale překonal jsem je
https://youtu.be/YlZE2BVq1XY
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted: :lol:
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 1606
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

23. 12. 2018, 6:15

je potěšující že si někdo dá práci natočit video ale je potřeba nejdříve 100% vědět, že to o čem mluvím je 100% pravda
než takové video pustím do éteru.
Prostě máš to trošku popletené. On se ti tam někdo v diskuzi pod videem vyjádří a pak uděláš nápravu.
Tak nech se daří ...u down slope jsem to video vypnul víš k čemu to je tato funkce?
Abys vyplnil kráter na konci sváru.
Zkrátka proud musí pozvolně klesat, aby se svarový kov pěkně slil a nezůstala ti uprostřed dírka nebo propad.
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 196
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

23. 12. 2018, 6:22

vim k cemu ten down slope je, taky jsem to tam rekl, o krateru. si to asi vypl moc brzo :)
Naposledy upravil(a) Klimbik dne 23. 12. 2018, 6:49, celkem upraveno 1 x.
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted: :lol:
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 1606
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

23. 12. 2018, 6:31

jednoduchá poučka k nastavení proudu u tigu na každý mm tloušťky plechu 30A svařovacího proudu /při sváru natupo/ ovšem něco jiného je když dáš slabý plech na svářecí stůl a ten to to teplo odebírá tam musíš přidat
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 196
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

23. 12. 2018, 6:37

no a bylo videt ze na 3mm plech bylo malo i 110A, takze asi to tak jednoduche nebude :) uz jsem dolu pod video pridal odkaz na kalkulacku proudu
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted: :lol:
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 1606
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

23. 12. 2018, 6:55

3mm to máš 90 A a pokud by to nebylo na to svářecím stole, tak to bude stačit
to tě naučí praxe podíváš se a dost přesně odhadneš proud a pak uděláš když tak korekci...já si některé programy ukládám do paměti ale to je třeba pro mikropulzní navařovaní a podobně kde je těch paramatrů podstatně víc
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“