výroba nádoby s obrubou

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

VENCAZ
Příspěvky: 83
Registrován: 10. 4. 2017, 11:56

7. 1. 2019, 6:44

zdravím, mohl by mi někdo dát doporučení, kde v rámci možností pořešit výrobu takovéhle parády? https://huntvac.com/wp-content/uploads/ ... collar.jpg - moje řešení bude asi ještě o něco jednodušší. prům válce cca 50cm, výška taky 50cm, ideálně konstrukční nerez ocel s tloušťkou stěny klidně 10 mm a s poctivě navařenými přírubami. potřeboval bych ideálně dodání materiálu i svaření pořešit na jednom místě, ale není nutnost případně. možná, že někde nabízejí hotové, nevím, kde dohledat
díky
jenicek
Příspěvky: 51
Registrován: 17. 9. 2018, 9:35

8. 1. 2019, 5:09

Láf nerez Nová Paka. Mám od nich něco podobnýho. Ale připrav si dost prašulí... :lol:
VENCAZ
Příspěvky: 83
Registrován: 10. 4. 2017, 11:56

8. 1. 2019, 1:03

díky :) ..no jo ty prašule... rád bych to ideálně od někoho, kdo mě neplácne přiliš přes kapsu, ale potřebuji to mít kvalitně
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4938
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

8. 1. 2019, 1:12

Tak to máš asi smolíčka ,tohle ti jako fušku asi nikdo neudělá,tak že ta sranda nebude levná . No a co takhle 11523 a nechat zinkochromátovat .K čemu že to vlastně je?
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
VENCAZ
Příspěvky: 83
Registrován: 10. 4. 2017, 11:56

8. 1. 2019, 5:08

"No a co takhle 11523 a nechat zinkochromátovat" - vubec nevím co to znamená :D chci poptat výrobu, protože o svařování atd kolem vubec nic nevím. předpokládám, že pro svářeče není problém navařit přírubu na válec :) jen nikoho neznám... víka na příruby atd kolem už si udělám na CNC

má to být tlaková nádoba cca na max. tlak 20bar
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4938
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

8. 1. 2019, 5:49

No rozdíl je v tom že trubka průměr 500 z 11523 je běžná (ve vedlejší firmě se asi válej ) není to nerez proto ten zinkochromát což pak vypadá jako ty stříbrný matice co se prodávaj v prodejnách se spojovákem .Sváří se to MIGem (což je levné ) u nerezu TIGem (což je drahý)nebo na to musí bejt firma vybavená .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 2021
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

8. 1. 2019, 5:57

Nechat vypálit příruby není problém, svařit to, není problém, to kde vidim trochu zádrhel, bude ta 50cm nerezová trubka.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
VENCAZ
Příspěvky: 83
Registrován: 10. 4. 2017, 11:56

8. 1. 2019, 6:29

díky za vysvětlení :) ...nerez to být nutně nemusí. věděl by někdo doporučení někam, kde by mi to mohli kvalitně udělat? potřebuji to hlavně pevné, budeme v tom pak pracovat s tlakem..
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 2021
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

8. 1. 2019, 7:17

Udělat ti to může kde kdo, to není nic složitýho. Fakt jedinej problém bude sehnat kus tý trubky, pokud ovšem, nezajdeš do kovošrotu, a kus toho válce si tam nevezmeš, pak je to hotový raz dva.

Minulej rok se přesně takový válce u nás válely, průměr 50, veška 50, síla 12mm a rovně řezaný. Samožřejmě jsem si jeden taky odvezl, ale ten na něco mám. Už je to vyvezený.

Takže na tohle se zaměř, abys sehnal takovou rouru někde ve šmelcu. Zbytek je už předem hotovej.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
VENCAZ
Příspěvky: 83
Registrován: 10. 4. 2017, 11:56

9. 1. 2019, 3:25

co užší průměry dejme tomu 35-40cm, to už sehnat jde?
jenicek
Příspěvky: 51
Registrován: 17. 9. 2018, 9:35

9. 1. 2019, 3:31

Podle mě ten kdo to bude vyrábět, tak vezme kus plechu, stočí ho a svaří a nebude shánět odřezek trubky 0,5m v průměru.
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 2021
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

9. 1. 2019, 3:39

Kolik si stočil 10-12mm plechů, nedejbůh tak silnýho nerezu na průměr 50cm?😉
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4938
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 1. 2019, 4:25

VENCAZ píše:
9. 1. 2019, 3:25
co užší průměry dejme tomu 35-40cm, to už sehnat jde?
325x13 nerez ?
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
VENCAZ
Příspěvky: 83
Registrován: 10. 4. 2017, 11:56

9. 1. 2019, 5:17

fmodel píše:
9. 1. 2019, 4:25
VENCAZ píše:
9. 1. 2019, 3:25
co užší průměry dejme tomu 35-40cm, to už sehnat jde?
325x13 nerez ?
kde? :) teoreticky bych se mohl vejít... nevím zatím jistě
jenicek
Příspěvky: 51
Registrován: 17. 9. 2018, 9:35

9. 1. 2019, 5:26

DWPetr - přiznám se, ani jeden :lol: Každopádně mám známosti, třeba tady www.desmo.cz a tam si myslim to nebude problém, můžu prověřit až potkám souseda a vzpomenu na to. Já mám udělanou přírubu z potravinářskýho nerezu cca 25cm a tloušťky 8mm a je to taky stáčený, protože říkali že trubku by museli vzit celou štangli za bambilión. Kolega podle mě ale na tloušťce 10-12mm netrvá. Jinak pokud to chce co nejlacinějc, tak bych se povohlíd v kovošrotech, občas se tam podobný kusy válej, občas i nerez
Odpovědět

Zpět na „Prevazne nevazne“