výroba koule

obrabeni na klasice
Odpovědět
chb
Příspěvky: 2865
Registrován: 12. 3. 2013, 7:24
Bydliště: Havl. Brod

1. 8. 2019, 8:11

pěkný postup jak na soustruhu vyrobit přesnou kouli s minimálním zůstatkovým čepem. Kdysi jsem takto vyráběl 20mm mosazné kuličky a zůstatkový čep byl pod 0,5mm než to upadlo. Náklonem os jde ovlivnit průměr čepu, a hloubkou najetí průměr koule pokud nevadí nebo je požadován čep.

ve videu bych řekl má moc velké otáčky soustruhu a asi mu to dělá interference, jdou udělat koule pěkně hladké ...

https://www.youtube.com/watch?v=HOdV65GjzxA
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
hastroha
Příspěvky: 83
Registrován: 26. 12. 2017, 5:53

2. 8. 2019, 5:56

hm, na videu... pěkný marast ...

My vyrábíme hydrant. koule s přesností pr. 100 +0,03 mm , povrch Ra 1,6
[,,Čím jsme vyjimeční ???
Nemažeme , a přesto jedeme !!!´´
Miki2t
Příspěvky: 334
Registrován: 22. 9. 2010, 9:02
Bydliště: Levice SR

2. 8. 2019, 7:51

A jak je vyrábíte ?
hastroha
Příspěvky: 83
Registrován: 26. 12. 2017, 5:53

3. 8. 2019, 6:16

vylisujem 2 polokoule

svaříme

vysoustružíme na 2 operace
[,,Čím jsme vyjimeční ???
Nemažeme , a přesto jedeme !!!´´
Miki2t
Příspěvky: 334
Registrován: 22. 9. 2010, 9:02
Bydliště: Levice SR

3. 8. 2019, 9:40

Jak upinate takovou kouli ?
Odpovědět

Zpět na „konvencni obrabeni“