Bimetalové vyřezávací korunky

obrabeni na klasice
Odpovědět
martinodipraga
Příspěvky: 223
Registrován: 20. 4. 2009, 12:10
Bydliště: Praha

14. 1. 2020, 7:54

Ahoj,

používáte někdo bimetalové vyřezávací korunky máte s nima nějaké zkušenosti ?


Děkuji reakce.
Martin
Charon
Příspěvky: 107
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31

14. 1. 2020, 8:07

Ahoj, používám. Ale moc záleží na co to chceš, tedy co budeš vykružovat. Sady od kohokoliv kolem pětikila, jen na sádráč, dřevo, tenký plech. Mám jich pár krabic, jednorázovka a trága, ale trousíme je s láskou po stavbách. Dražší, používám bílé od Bosche, cena za jednu kolem pětikila, dobré, ale ne nafurt, nemají rády sendvič a lepivé hmoty. Do sloupovky jsem si koupil tvrdokovové a kov už ničím jiným nekroužím. Hliník se táhne, je to o volbě rychlosti jako u všech rotačních nástrojů.
martinodipraga
Příspěvky: 223
Registrován: 20. 4. 2009, 12:10
Bydliště: Praha

14. 1. 2020, 8:16

Tak to jsem špatně specifikoval,ocelové plechy do 20 mm
Charon
Příspěvky: 107
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31

14. 1. 2020, 8:20

No nebylo to jasné... Tak to vrtám zásadně tímhle
Přílohy
800x700__617_804.jpg
800x700__617_804.jpg (7.48 KiB) Zobrazeno 233 x
Milan199
Příspěvky: 356
Registrován: 18. 8. 2010, 9:04
Bydliště: Dobšín

14. 1. 2020, 8:23

Ahoj, mám roky sadu od Wurthu. Dříve jsem s tím dělal hodně do rozvaděčů. Dneska už výjimečně /když něco zapomenu nakreslit na laser/. Chce to vrtačku co má málo otáček a mazat mazat mazat. Jak se z toho kouří je to špatně ! Nejsilnější materiál co jsem s tím "vrtal" byl 10 plech, už si nepamatuju jak dlouho mi ta 80 díra trvala.
Charon
Příspěvky: 107
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31

14. 1. 2020, 8:24

Akorát bacha, nemá to centrální vrták, jen centrovací hrot. Vývrtem vzniká váleček, ne "podložka", takže to musí být nafest upnuté. Když jich potřebuju pár, vrtám magnetickou vrtačkou, když víc tak na frézce.
Charon
Příspěvky: 107
Registrován: 27. 7. 2019, 4:31

14. 1. 2020, 8:26

Jo chladit, chladit a ještě jednou chladit. Díra do 10mm obyč železa 2,3 minuty.
Uživatelský avatar
picom
Příspěvky: 1513
Registrován: 11. 8. 2006, 2:07
Bydliště: Praha

18. 1. 2020, 2:56

Tady jsem něco našel
https://www.aliexpress.com/item/4000012969124.html
zkušenosti s tím nemám, ale 20mm Fe plech to asi nedá,
dřevo, plasty, dural, ...
zkus něco koupit a dej vědět jak jsi dopadl :wink:
xener
Příspěvky: 91
Registrován: 2. 3. 2019, 12:48

19. 1. 2020, 7:55

pouzivam makitu rady B- a vydrz v pohode. na 20mm som to este neskusal, ale 5mm reze cisto a rychlo, chladenie olej.
Obrázek

hlavne nekupovat radu D- , to je blato
Odpovědět

Zpět na „konvencni obrabeni“