Problem o ustaveni sv18

Vse o konvencnich strojich, nic o jejich prestavbe na cnc
pilatdenis7
Příspěvky: 285
Registrován: 15. 7. 2020, 7:34

13. 4. 2021, 8:12

Česť práci soudruzi :P
Mám problém ustavit sustruh mam ho od augusta zo začiatku sme vyvazovali nivelakom ale nebolo to dobre potom som tu písal nejaký príspevok dakto mi napísal že to treba vyvážiť strojnov vodovahu ale že stači len v priečnom smere tak som tak urobil tamten týždeň som náhodou čítal tu na fórum že keď sa nevyvazi na 100 % môžu sa zdeformovat lože zľakol som sa a ihneď som išiel ho poriadne ustavit no problem je ze keď som ho na sruboch dvihol tak normálne lože boli ako kopec do vecera to spadlo ale zvlnilo to normálne mám zvlnené lože :shock: zanamena že to pracuje
Ako kede mám dať vodovahu??
Na vyfrezovanu plochu??
Nevie mi niekto s tým pomôcť?
Ďakujem
Bojím sa žeby sa to dalo narovnat
Prepáčte mi za moje asi blbé otázky ale som amatér a ani nesom vyučený ako strojár mám to na hobby
Přílohy
DSC_0084.JPG
DSC_0086.JPG
turnigy
Příspěvky: 1761
Registrován: 2. 9. 2018, 6:13

13. 4. 2021, 8:49

Nepanikár, nič si nezdeformoval :lol: Napíš poriadne čo si kde nameral, najlepšie s nejakým nákresom, lebo takto ti neporadí nikto.

Vodováha musí byť položená na presných vodiacich plochách. Prípadne ak je sústruh dlhý, tak sa dá položiť na suport a potom prejsť suportom celú dĺžku lože, ale ten suport ti tú odchýlku trochu spriemeruje.
Tos C45-2000
qwer
Příspěvky: 1301
Registrován: 8. 4. 2008, 8:09
Bydliště: Kostolec (Pov. Bystrica)

13. 4. 2021, 10:15

pilatdenis7 píše: 13. 4. 2021, 8:12 Česť práci soudruzi ... som amatér a ani nesom vyučený ako strojár
... a ešte si aj zaspal dobu- nejakých 30+ rokov
kiko01
Příspěvky: 1597
Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
Bydliště: Martin,Slovakia
Kontaktovat uživatele:

13. 4. 2021, 10:57

Pri ustavovani treba dodrzat aj urcitu postupnost pri dvihani patiek :D
servis4sp
Příspěvky: 708
Registrován: 26. 11. 2018, 1:07
Kontaktovat uživatele:

13. 4. 2021, 1:27