CNC na dřevo dělá chybu a nevím proč

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
MIRKUSLAVIUS
Příspěvky: 7
Registrován: 7. 3. 2024, 11:37

25. 3. 2024, 11:26

Ahoj všem. Nevím si rady ohledně chyby co mi dělá CNC :shock: . Budu se vám snažit popsat chybu ač jsem začátečník :roll: . Stroj běží v pořádku až na přejezd z písmenka na písmenko stroj jakoby natáhne dráhu a poskočí obraz. Ručně udělám frézou drážky na šipkách a vše sedí uhlopříčka na obdélníku i rovnoběžky všemi směry... Pustím udělat g-kod obraz ( nápis ) písmenko to udělá hezky a druhé vedle také, ale přijde přejezd a dráha přejezdu jakoby se natáhne víc než by mělo být dáno g kodem a další písmenko je uskočené není v rovině...... viz obrázky co jsem vložil... ještě neumím psát g kody a tak nemůžu vyzkoušet jiný obrazec... Nevíte čím by to mohlo být kde je chyba? Děkuji všem za odpověď moc si toho vážím :roll:

Kdyby měl někdo jednoduchý obraz g kod na vyzkoušení byl bych vám vděčný třeba 300mm x 300mm na 2mm frézu :roll:


Obrázek
IMG20240323165350.jpg
Přílohy
IMG20240323165344.jpg
tomik.tk
Příspěvky: 589
Registrován: 15. 5. 2015, 9:37

26. 3. 2024, 5:22

cago.
tohle je bohuzel "nula" informaci. ale fotky ti jdou tak nafot co nejvice vseho.
jakej stroj, nazev, fotka, + detaily vreteno, pojezdy, drivery, ale asi nejaka porad stejna cina ?
jakej je tvuj postup, nez se rozebehne stroj. jestli jen strcis usb flasku do stroje a das start, nebo je mezi nejake pc kde je ridici sw. atd.
kde jsi prisel k tem datum ? zadny g-kod se psat ucit nemusis(ale muzes), ten se generuje sw.