Stará dobrá klasika

obrabeni na klasice
Odpovědět
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 2729
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

5. 8. 2019, 8:27

kenybz píše:
5. 8. 2019, 8:18
jasné soudil jsem tak dle mázlého záběru kamerky vypadalo to, že je tam grót a to byla špóna měl bys zainvestovat nějakou kačku do lepší kamerky.
jojo, dneska jsem objednal, tohle se fakt nedá :wink: chtěl jsem natočit menší sériovku 100ks na jedno nabroušení, kdysi jsem to lisoval, ale vždy jen pár kusů, ale i u těch pár kusů to byl velký oprc, hlavně kdy jakou operaci udělat, to lisování ten obrobek hodně deformuje, tohle ne :wink:
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 2146
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

5. 8. 2019, 9:05

on jde i vybrousit razník na tlačení různých "hranů", ale tam je limit hloubka, protože ty špóny se jakoby zatočí ke dně díry a pak nemají kam jít ten razník se brousí podobně akorát zespodu tam je rádius dovnitř někde to mám v tabulkách ty úhly
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 2729
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

5. 8. 2019, 9:39

kenybz píše:
5. 8. 2019, 9:05
on jde i vybrousit razník na tlačení různých "hranů", ale tam je limit hloubka, protože ty špóny se jakoby zatočí ke dně díry a pak nemají kam jít ten razník se brousí podobně akorát zespodu tam je rádius dovnitř někde to mám v tabulkách ty úhly
tohle je broušené stejně tak ten protlačovák konkávně, mám tady těch obrážecích trnů víc, právě to je o délce té díry, při tom původním lisování jsem musel na tu hloubku co jsem požadoval to dvakrát odvrtat ten návalek protože to zacpal nesymetricky i když je čelo broušené konkávně, tohle to zatlačuje symetricky až do dna, kde je samože přídavek a hlavně axiální tlak je minimální, pochopitelně ideál je díra průchozí :wink:
tyto 3x3 jsem dělal 4ks, jeden mě spadl a čtyřhran uletěl, jeden jsem udělal menší, jeden jsem urazil o upichovací suport hned při nastavování a až čtvrtej to udělal celý :D
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 2146
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

5. 8. 2019, 10:27

ok no to je nedostatek revolverů furt se musí člověk dívat zatočíš hlavou a lup taky se mě to občas stane. hlavně
že to máš odladěné a vychytané příště to bude už jen rutina
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Odpovědět

Zpět na „konvencni obrabeni“