to auto jsme vytáhli nepojízdný po pár letech z roští, je to kabrio a bylo za pár korun
navíc to má tu správnou barvu "Racing Green" a mý ženě se hodí ke kabelce
přivezli jsme ho na odtahu
...
jedna z věcí mimo rozsáhlé repase motoru byla výměna silentbloků předních ramen a obutí na nové gumy
takže netuším jak se to před výměnou gum chovalo
brzdění nemá vliv
máme u nás kousek silnice s dokonalým (!!) novým asfaltem
tam to hýbe volantem do stran i při pomalé plynulé jízdě, ale jen chvílemi - moje teorie je, že se házivost těch předních pneu (viz výše) občas dostane do protifáze (nikdy nejedeš úplně přesně rovně, tj. každé kolo se točí o fous jinak rychle) a v tom okamžiku se to projeví zmíněným pohybem volantu
v obecných polohách šišatostí se to projevuje tím neklidem
to je moje teorie
gumař tvrdí, že to způsobuje vnitřní kloub na pravé poloose a ne ty gumy - mně se to nezdá, já bych spíš tipoval ty gumy
zítra je v plánu tu poloosu vyndat a rozebrat aby byla jistota