Stránka 3 z 3

Re: parní mašina

Napsal: 2. 1. 2016, 12:39
od chb
detail kola, to by byl problém jednoduše udělat i na našich CNC mašinkách - fakt si ten chlap s tím vyhrál

Re: parní mašina

Napsal: 2. 1. 2016, 12:48
od Hades
no, na CNC tohle zrovna problémem vyrobit nebude, já osobně vidímm problém v tom, že ne každý to dokáže dostat do stroje.

Tím rozhodně nehodlám snižovat kvaitu zmiňovaného modelu, žasnu, co české ruce dokáží.

Já bych na to neměl ani ruce, ani trpělivost...

Re: parní mašina

Napsal: 3. 1. 2016, 12:05
od batt
Snad jěště k uvedenému modelu, pořád mám bradu dole z umu strůjce a tak jenom info k předloze, řadě 556 ,,Štokr".
https://www.youtube.com/watch?v=JxX1juO4GOs" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: parní mašina

Napsal: 3. 1. 2016, 12:34
od prochaska
testone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove? :D :D
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:

Re: parní mašina

Napsal: 3. 1. 2016, 1:31
od fmodel
prochaska píše:
testone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove? :D :D
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:
no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.

Re: parní mašina

Napsal: 3. 1. 2016, 8:10
od testone
fmodel píše:
prochaska píše:
testone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove? :D :D
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:
no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.
nejedná se ani o jedno ani o druhé
to byla narážka na to seriové uspořádání lokomotiv
výkon spalovacího motoru je dán výrazem
výkon = zdvihový objem * střední (efektivní) tlak ve válci * otáčky
prostě pokud zvětším objem na dvojnásobek, výkon bude dvojnásobný
dvouválcový motor bude mit dvojnásobný výkon než jednoválcový a je jedno, zda ty válce budou v řadě nebo vidlicově nebo zda to budou dva samostatné motory nebo jakkoli jinak
to samé platí pro parní motor
pro diskutéry že jejích tdi jede líp než sousedovo
výše uvedená tvrzení jsou ta nejzákladnější teorie, která je v praxi ovlivněna asi milionem okolních vlivů, které se promítnou a pro většinu lidí schovají do toho záhadného "středního tlaku ve válci"
......
ale ten model je úžasnej, nádhernej, zlatý ručičky, poklona až k zemi a klobouk dolů

Re: parní mašina

Napsal: 3. 1. 2016, 9:31
od Hades
prochaska píše: Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:
s takovelma větama na veřejný web ani nechoď, bo si to nějakej blbec z EU přečte a chytne se toho jak hovno košile :D

Re: parní mašina

Napsal: 3. 1. 2016, 6:19
od almac
batt píše:Největší kolečka v ČR vyráběná (1950 mm) byla u řady 387, "Mikado". Váha s tendrem 158 t.
větší kola měly v Čechách vyráběné řady kkStB 108, 206, 310 (ČSD 275.0, 265.0, 375.0) a to 2100mm. Přikládám alespoň něco té virtuální reality, kkStB 206. A.
kkStB 206 01.jpg
kkStB 206 02.jpg