Re: parní mašina
Napsal: 2. 1. 2016, 12:39
detail kola, to by byl problém jednoduše udělat i na našich CNC mašinkách - fakt si ten chlap s tím vyhrál
Největší české fórum o strojírenství, CNC strojích a 3D tiskárnách
https://forum.strojirenstvi.cz/
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakážetestone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove?
no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.prochaska píše:Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakážetestone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove?
nejedná se ani o jedno ani o druhéfmodel píše:no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.prochaska píše:Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakážetestone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove?
s takovelma větama na veřejný web ani nechoď, bo si to nějakej blbec z EU přečte a chytne se toho jak hovno košileprochaska píše: Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže
větší kola měly v Čechách vyráběné řady kkStB 108, 206, 310 (ČSD 275.0, 265.0, 375.0) a to 2100mm. Přikládám alespoň něco té virtuální reality, kkStB 206. A.batt píše:Největší kolečka v ČR vyráběná (1950 mm) byla u řady 387, "Mikado". Váha s tendrem 158 t.