CNC Frézka - modelářská

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pietro.1
Příspěvky: 79
Registrován: 31. 12. 2007, 9:53
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

31. 12. 2007, 1:03

Ahojte chlapi,
Rozhodl jsem se že si udělam CNC Frézku na měkké materiály a to k modelářským účelům na materiály Balsa,Překližka, prostudoval jsem nějaká témata zde na foru( neprošel jsem ještě vše je toho moc :-)..) Našel jsem zde hodně informací na díly, elektroniku a ostatní co si CNC dělali.

Nechci žádné profes. CNC. Po procházení webů a získávání informací se mi zalibilo toto provedení( viz. foto 1).Chtěl bych se zeptat jetli má někdo zkušenosti s takovou to stavbou popřípadě jestli třeba někdo nemá něco podobného rozestavěného a chce se toho zbavit, chtěl bych jen konstrukci.

Nebo kdyby někdo měl nějakou dokumentaci k určité CNC Frézce, jsem amatér umím si udělat něco na soustruhu, frézce co jsem se naučil ve škole ale se složením tak aby to bylo provozu schopné z hlediska konstrukce si netroufnu udělat sám, proto sháním nějkou dokumentaci kde by bylo alespon trochu popsané: - co vše si mam koupit na stavbu
- co kam patří a jak udělat apod...

Děkuji za všechny odpovědi :-)
Přílohy
obr. 1
obr. 1
Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 702
Registrován: 5. 10. 2007, 12:02
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

2. 1. 2008, 6:25