http://forum.strojirenstvi.cz/viewtopic ... &start=240" onclick="window.open(this.href);return false;
Protože mám motory na obou strojích motory uchyceny stejně, pustil jsem se podle toho odkazu do vlatní výroby - zvolil jsem pro mne dostupný (rozumněj měl jsem ho kus doma

Rozřezal jsem ho flexou na stojánku.
Pozor u originálního Sieg je motor uchycen jinak !! ofrézoval na soustruhu ( měl jsem tehdy doma dva


- vadil při usazování motoru
- kolidoval se šroubem vřeteníku
Dal jsem tam samolepku abych zamezil magnetickým šponám přilepení se na statorový magnet Pro lepší pocit jsem ještě vložil tlumící prvek - rozřezanou plastovou silikonovou trubičku Lože před montáží
- dva šrouby uprostřed u mne M6 - distance motoru pro vypnutí řemene
- dva šrouby na kraji slouží k uchycení vřeteníku k loži No a finále
Ze zadu Ze předu utažené šrouby