Zdravím všechny.
Nastal mi problém při identifikaci závitů na brzdovém potrubí.Je to z americkeho auta.Jestli se v tom někdo vyznáte poprosil bych o pomoc.
Brzdové šroubení na trubku 6,35mm.Vnější závit.Průměr závitu navrchu je 14,3mm a má 18 chodů na 1".Vypadá to na nějaký UNF závit.
Druhé šroubení.Vnější závit průměr 11mm 24 chodů na 1" ale je velký podezření že je to metrika M11x1
Jesli někdo máte zkušenost jak to převést.Já v tom mám už guláš.
Díky Josef
Brzdové šroubení-závity
Moderátor: sysel
třeba tohle se používá u brzd a sedí to s tvým rozměrem..
9/16x18" UNF D 14.290
7/16"x24 UNF D 11.113
jinak normální 7/16 UNF má 20závitů na palec, ale to co se dává na brzdy je nějaká specialitka a má 24 takže v normální tabulce UNF závitů není.. nicméně běžně to koupíš jako ND u prodejců brzd.. asi aby to nebylo tak jednoduchý..
9/16x18" UNF D 14.290
7/16"x24 UNF D 11.113
jinak normální 7/16 UNF má 20závitů na palec, ale to co se dává na brzdy je nějaká specialitka a má 24 takže v normální tabulce UNF závitů není.. nicméně běžně to koupíš jako ND u prodejců brzd.. asi aby to nebylo tak jednoduchý..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Díky moc.
7/16x24 neodpovídá ani v tabulce UNEF.Tam je myslim stoupání 28 chodů na 1".To mě právě zmátlo že to nejni v tabulkách.
Požil bych šroubení starý ale má osmekaný šestihran.Buď ho zfrézuju na menší nebo nějak zrenovuju.A nebo vyrobim
To by ale zase chtělo očko pro zkalibrování po řežbě na soustruhu.Ach jo.Co jsem si to pořídil za stroj 
7/16x24 neodpovídá ani v tabulce UNEF.Tam je myslim stoupání 28 chodů na 1".To mě právě zmátlo že to nejni v tabulkách.
Požil bych šroubení starý ale má osmekaný šestihran.Buď ho zfrézuju na menší nebo nějak zrenovuju.A nebo vyrobim


http://www.bekas.cz/detail-zbozi/koncov ... ubi-se6052" onclick="window.open(this.href);return false;
za ty prachy se to nevyplatí opravovat...
za ty prachy se to nevyplatí opravovat...
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU