
https://plus.google.com/photos/11319168 ... 0474685697" onclick="window.open(this.href);return false;
a nejake video:
http://www.youtube.com/watch?v=ui6zh9ultqw" onclick="window.open(this.href);return false;
michal
No tak to je jeden projekt elektromobilu ...garulus píše:Ale máš tam aj iné zaujímavé videa http://www.youtube.com/watch?v=6N2N4xZRAtA Dalo by sa možno v inom vlákne aj o tom popísať?
Presne ake su podmienky na tu SPZ neviem, ale institucie kt. sa zaoberaju vyvojom a vyskumom v oblasti automobiloveho priemyslu ju mozu dostat. pouziva sa na prototypy a tak.... presne moc neviem vybavoval to kolega aby sme mohli ist s tim po ceste....garulus píše:Najviac ma zaujíma ta ŠPZka...(Dá sa s tým jazdiť normálne po cestách.....)
Viem je to komplikovane ... nemuseolo to tak byt.rollfree píše:Ta rezacka je moc pekne udelana.
Muzu se zeptat, proc je to vedeni dratu tak pomerne komplikovane udelane pres ty bocni vycnivajici tyce? Je to kvuli tomu, aby horky drat nejel pres zadnou kladku?
Vyrazne mene pracne by se mi zdalo jenom drat ohnout za tou pruchodkou jednou kladkou rovnou nahoru. Pak by sice nahrivana cast dratu prochazela pres tuto jednu kladku, ale to snad u kovove kladky neni problem. Jen by se samozrejme musela zvednout vyska, aby ten styk zhaviciho dratu s privodem napajeni mel kde jezdit.
V tech plastovych trubicich je predpokladam zavesene zavazi pro vypinani dratu. Je nejak zajisteno, aby ten zhavici drat byl vycentrovany, tj. aby se nestalo, ze na jedne strane bude zavazi uplne dole a na druhe uplne nahore?
pouzivam kanthal http://stores.ebay.com/zivipf-on-air/He ... 34.c0.m322" onclick="window.open(this.href);return false;rollfree píše:Diky za informace.
Ten drat o prumeru 0.15mm je ocelova struna? To uz mi prijde desne tenke. Nepraska to prilis casto?
Byl jsem se kdysi podivat v polystyrence, kde rezali velke bloky na desky, a tam pouzivali vyrazne tlustsi drat (odhadem tak 0.8mm), pry snad nejaka slitina s wolframem.