

na vřeteno je možné "přidat závity" ...
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?t=1538" onclick="window.open(this.href);return false;
Hezkej, brutální rám,no nechápu tú koncepci dát tam malý mrňaví motor s převodem skrze ozubenou řemenici,,,? Je to jako dát do VW Pasatu 50cm dvoutakt z babety . Trochu nevyvážené.RKal píše:Tak sem zase trochu popojel, Jedna bočnice hotová a bude li čas tak se o víkendu pustím do druhé, Co je velmi příjemné, že všechny díly když se smontují dohromady tak v jednotlivých přechodech není sítit jakýkoli hrb, tohle jsem si vždycki přál, mít doma stroj na kterám budu moci obrábět Al slitiny s dostatečnou přesností (ještě před rokem a půl bych tomu nevěřil)že to jde.
jo, to je možné, že pak posuv bude jemnější s větším rozsahem otáček pro obrábění menších součástek větší přesností a taky je možné, že dle výpočtů síla motoru bude dostačující na posuv vřetena s danou hmotností společně s mechanikou, jenom to trochu bude na úkor rychlosti.Půl hodin bude zvedat vřeteno na danou pozici.pavlaxy píše:Ahojky![]()
![]()
Nevidím to černě ,řemenice mají i výhody třeba snadnější záměna krokáčů za AC serva .
Ostatně řemeny umožnily stavbu nejednoho zdejšího stroje podle představ stavitelů .
Prostě se vylepší posuvy ,třeba....