Robotická ruka.

Odpovědět
Niperix
Sponzor fora
Příspěvky: 92
Registrován: 10. 8. 2011, 7:01
Bydliště: Kysuce

13. 6. 2015, 10:00

S prianím pekného dňa Niperix
Vopred sa ospravedlňujem za gramatické chyby

KX3 + GWE64 + GRAVOSTAR Profi v štádiu ťažkého testovania.
chb
Příspěvky: 3851
Registrován: 12. 3. 2013, 7:24
Bydliště: Havl. Brod

14. 6. 2015, 9:52

mechanika je už zvládnutá, nyní je to hlavně o SW ...

v duchu fora ... bez dobrého CAMu je stroj jen hloupé železo
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
tmxatcoxlab
Příspěvky: 191
Registrován: 12. 8. 2010, 3:24

14. 6. 2015, 11:04

to musi kluky s krokacema brat mrakoty ;]
Uživatelský avatar
Pepa z depa
Příspěvky: 1778
Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)

15. 6. 2015, 6:33

... pohyby super, ale Japoni nadělají, bych ho rozsekal i krokáčema :D však je to jen obyč. ruka a jiná aplikace, na Strojírenském veletrhu 2013 byl ještě rychlejší, ale hexa-konstrukce od Kawasaki , tady https://youtu.be/P0AN9m4i0o8?t=5m59s" onclick="window.open(this.href);return false;
Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
Smartyn34
Příspěvky: 73
Registrován: 2. 1. 2015, 11:45

15. 6. 2015, 7:05

tím že švihne šavlí to vypadá na rychlý pohyb, ale jinak se moc rychle pohybovat neumí, maximální rychlost na konci ruky při lineárním pohybu je okolo 1500mm/s a to nesmí moc přetáčet osy. Občas tyhle programuji a udělat v rychlosti přesný pohyb je docela těžké, většinou se musí třeba až na 150mm/s aby stihnul vykroužit zatáčku apod. Další věc jsou rohy, tam díky obrovské kinetické energii musí buď uplně zastavit a nebo si ho razantně zaoblit. Takhle na videu to vypadá pěkně.
SW je sice zvládnutý dobře, ale jinak je to to samé co používáme tady na těch hobby mašinkách, prostě jeď z bodu A do B. Camy se moc nepoužívají, spíš se udělá struktura programu, ale pohyby se jedou bod po bodu reálně.
Odpovědět

Zpět na „videa“