tak vysoko baterky to by byl pěknej problém s těžištěmFrancotirador píše:Hezký plán. Jak musí být ty baterie velké?
U klasického rámu, kdy jsou motorky "holé" mě napadá jediné místo kam je umístit - a to do nádržeotázka je, jestli by se tam vůbec vešly, aby to mělo rozumný dojezd.
Starší motorku rok cca 20-50 na přestavbu
Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Francotirador
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
Řidič by se s tím musel naučit žít
protože jiná schovka se bude jen těžko hledat. Leda místo motoru, ale kam pak dát elektromotor - do náby?
S tím těžištěm je to jako přesedlat na vysoký enduro - taky mi chvíli trvalo než jsem si na to zvykl a odvážil se normálně klopit
.
Navíc klasický motorky jsou hodně nízký - celkově prťavý (člověk se na tom cítí jak vosa na bonbonu) tak by ta váha umístěná do nádrže nemusela být až tak dramaticky znatelná.

S tím těžištěm je to jako přesedlat na vysoký enduro - taky mi chvíli trvalo než jsem si na to zvykl a odvážil se normálně klopit

Navíc klasický motorky jsou hodně nízký - celkově prťavý (člověk se na tom cítí jak vosa na bonbonu) tak by ta váha umístěná do nádrže nemusela být až tak dramaticky znatelná.
Naposledy upravil(a) Francotirador dne 17. 11. 2015, 8:57, celkem upraveno 1 x.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
To Kovoel. To docela cubrnim a mam radost. Prasak je tak straslive osklivej az si zaslouzi reinkarnaci. Obcas si rikam proc nejaka firma nezkusi neco na podobnem konceptu. Treba o peraka nebo nedejboze Jawu OHC by se lide preci poprali, samozreme cistou repliku bez plastu a sizeni. Asi tusim co napisou lide co oboru rozumi. Motorka bude stal pul mega a nikdo ji nekoupi
Hodne smesne byly pokusy treba o NewPareza. Mozna to dobre vypovida o mysleni manazeru/majitelu znacky a podle toho to taky se znackou dopadlo. Cinsky motor udajne na konceptu Hondy, prevzaty z jineho Jawa paskvilu, tachac design teplomer na bojleru a rada dalsich komickych nechutnosti. Naivkove kteri investovali 1300 ecek za limited, dodnes zoufale prodavajici. Clovek si musi stale rikat co to melo za smysl. Osklivy, osizeny, plastovy, smesny a drahy. Na nakupy je lepsi skutrik na srazu sklidi majitel pouze salvy smichu
To Franco: obzvlast s mastodontem velkym Varanem pri myskach mezi autama, kdy vezmu za plyn a mam neutral ...

Hodne smesne byly pokusy treba o NewPareza. Mozna to dobre vypovida o mysleni manazeru/majitelu znacky a podle toho to taky se znackou dopadlo. Cinsky motor udajne na konceptu Hondy, prevzaty z jineho Jawa paskvilu, tachac design teplomer na bojleru a rada dalsich komickych nechutnosti. Naivkove kteri investovali 1300 ecek za limited, dodnes zoufale prodavajici. Clovek si musi stale rikat co to melo za smysl. Osklivy, osizeny, plastovy, smesny a drahy. Na nakupy je lepsi skutrik na srazu sklidi majitel pouze salvy smichu

To Franco: obzvlast s mastodontem velkym Varanem pri myskach mezi autama, kdy vezmu za plyn a mam neutral ...

Motorek co nezname je mam obavu vic nez si myslis. Malych vyrobcu za prvni republiky bylo dost. Nejsme mam pocit takovy znalci, abychom si zaslouzili podobne poklady
Pokud clovek chce na burze neco koupit, aby strasne
vstavani nebylo marne je burza spis metelesku blesku nez obdivovani pokladu.


-
- Příspěvky: 875
- Registrován: 3. 12. 2013, 7:54
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
http://www.novinky.cz/auto/385503-prase ... verzi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Výrobní ředitel, co nadělal poctivě hodně vagónů špon do hutí.
- Francotirador
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
piskoteek píše:http://www.novinky.cz/auto/385503-prase ... verzi.html

A ku..a jestli to celé černé dole jsou baterie, tak to asi "nahatá" retro klasika nepřipadá v úvahu - musí to být něco kapotovaného, aby baterky nebyly vidět. Tady to potvory fotili lehce ze shora, aby tak nebily do očí http://www.hybrid.cz/elektroskutr-ceske ... e-se-vraci" onclick="window.open(this.href);return false;
Za mě tedy vyhrává ta JAWA 350 Z 2xOHC http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=7&t ... =0#p187313" onclick="window.open(this.href);return false;,
Prase nemá cenu dělat, když je na trhu

lubosi - jakou máš střízlivou představu o velikosti baterek?
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Pokud bych tam chtěl dát těch 5Kwhodin tak to bude mít cca 28 kg a 14dm krychlových tedy cca 200x500x140mm to je 560 článků , 104Ah, na cca 50V.
To si myslím je až až a klidně by tam mohla být půlka a pořád by byl dojezd podle mě mezi 50-80Km.
V tom praseti dole jsou vidět baterie, pravděpodobně lifepo ty mají na stejnou kapacitu jako mám já cca 2x větší hmotnost a objem bude taky cca 2x takový.
To si myslím je až až a klidně by tam mohla být půlka a pořád by byl dojezd podle mě mezi 50-80Km.
V tom praseti dole jsou vidět baterie, pravděpodobně lifepo ty mají na stejnou kapacitu jako mám já cca 2x větší hmotnost a objem bude taky cca 2x takový.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
- Francotirador
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
Ne, ne žádná půlkalubos píše:Pokud bych tam chtěl dát těch 5Kwhodin tak to bude mít cca 28 kg a 14dm krychlových tedy cca 200x500x140mm to je 560 článků , 104Ah, na cca 50V.
To si myslím je až až a klidně by tam mohla být půlka a pořád by byl dojezd podle mě mezi 50-80Km.

Jen pro zajímavost když vezmeš dojezd fichtla:
Jawa 21 (spotřeba 3,3 l/100km, nádrž 5,5 l) 166 km
Jawa 05 (spotřeba 2,3 l/100km, nádrž 3 l) 130 km
Samozřejmě ty spotřeby jsou tabulkový a kdoví jestli to platilo u nového stroje (já tedy s fichtlem na nádrž 166 km určitě neujel

Při představě že se to nabíjí 4 hodiny je dojezd jen 80 Km hrdelní

Tak bych raději počítal s těmi 14 dm3 (cca 200x500x140mm o 560 článcích).
Naposledy upravil(a) Francotirador dne 18. 11. 2015, 2:42, celkem upraveno 1 x.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Blaboly o vyrobe pisou zaplaceny motorkari.cz Jinak po firme ani vidu ani slechu. Firma co "udajne" planuje vyrobu ma jediny mobil a adresu u nekoho v byte ... Nevim zda jste poradne cetli cenu 9000 euro a rekuperace pouze za priplatek. Podobne veci v teto cenove relaci preci musi byt samozrejmosti. To bude podobna parodie jako byl NewParez osizene, plastove, ojebane, hnusne a smesne, ale nejpravdepodobneji myslim zadne. I kdyby se stavba povedla kolik lidi da 250tacku za neco podobneho
Prasak ma tradici v cesku, kde je mimo cenou. Mam obavu, ze v zahranici osklive kacatko bude kazdemu sumak. Kdyz s elektrem prijde Vespa, tak si svet sedne za zadek.
Libive webovky, jediny kontaktni telefon nikdo nezvedne, zminovane jeste mokre s.r.o.cko zadny, respektive minimalni kapital pro zalozeni firmy, zakladni jmeni na predmet podnikani probajem bytu a nebytu, nakup prodej, vyroba, spolecnici dalsi firmy " consulting" bez kapitalu, ale sidla na Vaclavaku. Tohle nejsou nadsenci, ale firma bilych limecku. V bance s uverem na vyrobu motorek asi muzou pocitat tezko, tak to bude loudeni EU penez nebo loveni naivnich solventnich investoru za ucenem sehnani kapitalu pro naivni projekt.
Myslim, ze tady Lubos konkurenci nema a napad udelat z nejakeho retro stroje elekromotorku je proste super.
P.S. A z motorky by se mohl linout elektronicky zvuk nejakeho hodne chrchlaveho HDcka
Parada.

Libive webovky, jediny kontaktni telefon nikdo nezvedne, zminovane jeste mokre s.r.o.cko zadny, respektive minimalni kapital pro zalozeni firmy, zakladni jmeni na predmet podnikani probajem bytu a nebytu, nakup prodej, vyroba, spolecnici dalsi firmy " consulting" bez kapitalu, ale sidla na Vaclavaku. Tohle nejsou nadsenci, ale firma bilych limecku. V bance s uverem na vyrobu motorek asi muzou pocitat tezko, tak to bude loudeni EU penez nebo loveni naivnich solventnich investoru za ucenem sehnani kapitalu pro naivni projekt.
Myslim, ze tady Lubos konkurenci nema a napad udelat z nejakeho retro stroje elekromotorku je proste super.
P.S. A z motorky by se mohl linout elektronicky zvuk nejakeho hodne chrchlaveho HDcka

On je probém že výrobci tady na to nemají koule aby něco udělali a když tak to vždy skouzne do napůl čínské sragory aby se cena zdála přijatelná. Každý by chtěl aby to bylo levnější než benzín a měl pocit že ušetří. Bohužel cena baterií je pro maloodbaratele pořád hrozná harpuna a i těch 5kWh by přišlo zhruba na 70 -80tis
Bohužel na ceny co kupuje baterie automobilvý průmysl kdy kupuji 1Kw hodinu cca za 200Usd. Ono když se něšeho nedělá velká série tak to bude vždy drahý. Já to chci pro sebe protože zhomologovat auto je nereálné byt bych jen vyměnil motor a motorka bude dávat víc možností tvořivosti. A jestli jednou spadne cena baterek tak to může být i zajímavé. S tím dojezdem je to těžké, nedovedu si představit že s prasetem jedu někam 100Km ale takový pěkný výlet okolo 50 km by neměl být problém. Ale to je jen otázka baterií kolik se jich tam dá.
Bohužel na ceny co kupuje baterie automobilvý průmysl kdy kupuji 1Kw hodinu cca za 200Usd. Ono když se něšeho nedělá velká série tak to bude vždy drahý. Já to chci pro sebe protože zhomologovat auto je nereálné byt bych jen vyměnil motor a motorka bude dávat víc možností tvořivosti. A jestli jednou spadne cena baterek tak to může být i zajímavé. S tím dojezdem je to těžké, nedovedu si představit že s prasetem jedu někam 100Km ale takový pěkný výlet okolo 50 km by neměl být problém. Ale to je jen otázka baterií kolik se jich tam dá.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Elektrika je na hov...... , tedy pokud nemáš kapesní fúzní reaktor. Synek je blázen do motorek a hlavně do motokrosovejch. Oblíbil si značku KTM a v tom hejnu krosek má i elektriku. Krom toho, že stojí děsnej balík vydrží jezdit tak hodinu v terénu dvě hodiny po cestách. Sto kiláků na jedno babití neujede a aby Honza mohl v klidu trénovat, musel si koupit baterku druhou. Necelejch 100 litrů. Prostě pohoda. Chápu ale Luboše, protože ten má ty motory fakt vychytaný. Jsem zvědavej jak to dopadne
Jo jo to KTM ko znám, viděl jsem někde i pár fotek jak to mají udělané a je to fakt pěkné. Těžko se to dá porovnat ale spoluprcujeme na podobném projektu tak se uvidí ( bohužel to není můj projekt tak nenapíšu víc). Máme tu předělanou Vespu ale ještě jsme jí pořádně neotestovali. Já si chci s tou mojí motorkou při konstrukci zároven trochu odpočinout a pohrát si s ní a právě proto ten retro nádech.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
- Francotirador
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
Těch 50 km je tak akorát, ale délku výletu je potřeba násobit ×2lubos píše:...S tím dojezdem je to těžké, nedovedu si představit že s prasetem jedu někam 100Km ale takový pěkný výlet okolo 50 km by neměl být problém. Ale to je jen otázka baterií kolik se jich tam dá.


Já bych hlasoval pro tu závodní silniční 350. Na dnešní zvyky je to "škaredý" dost a hlavně je na rozdíl od prasete aerodynamická

PS. Ještě mě napadla klasika meziválečná, jak máš v plánu, ale s na tu dobu typickou sajdou

soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3