typicky musis mit stotisice shlednuti aby to neco vydealo
zlaty casy uz jsou fuc kdy jsi par videama z her vygeneroval prez 100 000 nesicne
ale slo to
JEDNOSMERNY PRUD - PRENOSOVE SUSTAVY
Moderátor: sysel
https://www.youtube.com/watch?v=x7A5xfZ ... dU3p77OCNj" onclick="window.open(this.href);return false;
úžasnééé
úžasnééé
a výte kolik lidí si koupilo tuhle píč-......inu : https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek ... g-box/4287" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak ony podobné píčoviny jsou zásuvka filtrující elektrický proud z jaderných elektráren, kolem roku 2001 strašný hit v Rakousku.
Nebo z novějších HHO gas. Prostě beruli elektřinu z alternátoru který má nějakou účinnost, pošlu to na elektrolýzu která má nějakou účinnost, pak ten HHO gas spálím, kdy spalovací motor má nějakou účinnost a ještě k tomu musí pohánět ten alternátor, tak každému soudnému člověku musí dojít, že po tomhle kolečku se mi nemůže zvýšit účinnost motoru ze 40-ti na 60% jak někteří deklarují. Je sice pravda, že díky vyšší spalovací teplotě vodíku (kterého je tam zatraceně málo) dojde u starých dieselů ke zlepšení chodu, protože se vypálí část nečistot ze stěn válce, ale podobného efektu lze dosáhnout natankováním nádrže sheel V-power jednou za cca 10000 km, či jiného prémiového paliva, které má také vyšší teplotu hoření. Tu nejdůležitější radu dávají výrobci HHO generátorů zadarmo, kdy říkají tvrdí že aby byl efekt šetření umocněn, tak by lidé měli jezdit plynuleji, méně razantně apod.
S tím palivem to takto praktikuje kamarád a je pravda, že jeho passat v dieselu z roku 2003 má klidnější chod než některá o 5-6 let mladší auta a to měsíčně najezdí 7-8 tis. km.
Nebo z novějších HHO gas. Prostě beruli elektřinu z alternátoru který má nějakou účinnost, pošlu to na elektrolýzu která má nějakou účinnost, pak ten HHO gas spálím, kdy spalovací motor má nějakou účinnost a ještě k tomu musí pohánět ten alternátor, tak každému soudnému člověku musí dojít, že po tomhle kolečku se mi nemůže zvýšit účinnost motoru ze 40-ti na 60% jak někteří deklarují. Je sice pravda, že díky vyšší spalovací teplotě vodíku (kterého je tam zatraceně málo) dojde u starých dieselů ke zlepšení chodu, protože se vypálí část nečistot ze stěn válce, ale podobného efektu lze dosáhnout natankováním nádrže sheel V-power jednou za cca 10000 km, či jiného prémiového paliva, které má také vyšší teplotu hoření. Tu nejdůležitější radu dávají výrobci HHO generátorů zadarmo, kdy říkají tvrdí že aby byl efekt šetření umocněn, tak by lidé měli jezdit plynuleji, méně razantně apod.
S tím palivem to takto praktikuje kamarád a je pravda, že jeho passat v dieselu z roku 2003 má klidnější chod než některá o 5-6 let mladší auta a to měsíčně najezdí 7-8 tis. km.
Elektrochemik holdující strojařině 
Doma: HOLZMANN 1222P, Holzstar DB 450, RP2300FCXJ, KITin1900HF
Práce: Gravos - GV30 s vřetenem Isel 750W, M3K 260, GV21 2A; StepFour - Precise 760; Comagrav - Zonda; CNC Singular - Airbrush; Felixprinters - Felix 3.1

Doma: HOLZMANN 1222P, Holzstar DB 450, RP2300FCXJ, KITin1900HF
Práce: Gravos - GV30 s vřetenem Isel 750W, M3K 260, GV21 2A; StepFour - Precise 760; Comagrav - Zonda; CNC Singular - Airbrush; Felixprinters - Felix 3.1
na začátku zmíněných 48,5 Hz - to je 3% dolů - zpozdilo pochopitelně hodiny řízené sítí, ale to tolik asi nebolelo. Ale po různých fabrikách jely různé stroje často v nonstop režimu o ty 3 % pomaleji. Vím, že to býval problém v textilkách, kdy pletací stroje udělaly o 3% méně úpletu za směnu.
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů